بازدید 5085

ابتلای روزانه ۳۰۰ خانواده در غرب اهواز به کرونا

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به مثبت شدن روزانه ۳۰۰ تست مناطق غرب اهواز گفت: این وضعیت نشان می‌دهد که روزانه ۳۰۰ نفر معادل ۳۰۰ خانواده در غرب اهواز به کرونا مبتلا می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۴۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ 08 April 2021

به گزار «تابناک»، دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به قرمز شدن مجدد وضعیت اهواز اظهار کرد: با تعطیلات نوروزی‏ و برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، پیش‌بینی کرده بودیم که همچنان آمار مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری کرونا بالا باشد. در یکی دو هفته گذشته، شاهد ثبات نسبی و روند کاهشی مراجعه به مراکز سرپایی بودیم اما همچنان بار مراجعات بالا است.

وی افزود: در حال حاضر نیز داریم نتیجه دو هفته تعطیلات را می‌بینیم و برآورد می‌شود که در روزهای آتی یعنی تا دو هفته آینده، بار مراجعات بالا باشد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: از شهروندان خواهش می‌کنیم حداقل در این روزها رعایت کنند و اجازه ندهند این روند افزایشی ادامه یابد.

احمدی‌بلوطکی بیان کرد: روزانه ۶۰۰ نفر به مراکز منتخب غرب اهواز مراجعه می‌کنند که تست ۵۰ درصد این افراد، مثبت می‌شود.

وی با اشاره به تراکم بیماری در نقاط مختلف شهر‏ افزود: این وضعیت نشان می‌دهد که روزانه ۳۰۰ نفر معادل ۳۰۰ خانواده در غرب اهواز به کرونا مبتلا می‌شوند.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: در یک بازه زمانی، برخی مناطق مختلف شهر آلوده بود اما اکنون آلودگی در همه نقاط شهر وجود دارد و هیچ راهی جز در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

وی گفت: متاسفانه این روزها مقداری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاهش یافته و عادی‌انگاری شهروندان بسیار زیاد نمود پیدا کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر