بازدید 6113

عضو هیات رییسه فدراسیون: عزیزی خادم خودزنی نمی‌کند

کد خبر: ۱۰۴۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 07 April 2021

خداداد افشاریان درباره انتخاب‌های بحث‌برانگیز رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نظر شما بیشتر درباره خورشیدی است. بیشترین کسی که می‌تواند وسواس و نگرانی برای تیم ملی نشان بدهد، همین ساختمان فدراسیون فوتبال و رئیس آن است. قسم می‌خورم از 10 اسفند تاکنون، عزیزی خادم 30 روز خارج از فدراسیون فوتبال بوده تا با شرکت هواپیمایی یا وزارت امور خارجه رایزنی کند و تیم ملی با موفقیت از مقدماتی جام جهانی خارج شود.

وی با بیان اینکه انتخاب‌ها بیشتر به عزیزی خادم برمی‌گردد، خاطرنشان کرد: شب گذشته (سه‌شنبه) به‌صورت مفصل با او صحبت کردم که گفت با سه، چهار نفر از اهالی و بزرگان فوتبال صحبت کرده و گفته به این مسئله کمک کنید، اما آنها قبول نکردند یا شروطی داشتند. عزیزی خادم چیزهایی در خورشیدی دیده و او قابلیت‌هایی داشته که به سمت سرپرستی تیم ملی انتخاب شده است. شاید برگزاری چهار دیدار مقدماتی جام جهانی با هر کسی اتفاق شود. حالا که خورشیدی برگزیده شده، بهتر است از عزیزی خادم سوال کنید.

« مطمئنم عزیزی خادم خودزنی نمی‌کند و مسائلی در ذهن داشته است.»، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود بازیکنان تیم ملی انتخاب خورشیدی را نمی‌پذیرند، ضمن بیان این جمله گفت: باید کمک کنیم تا تیم را با خورشیدی جمع کنیم و در انتخابی جام جهانی موفق باشیم. انتخاب سرپرست تیم ملی بر عهده فدراسیون فوتبال است و با بازیکن نیست. اگر بازیکن بگوید فلانی را می‌خواهم و فلانی را نمی‌خواهم، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. همه کمک می‌کنیم تا انتخاب خوبی رخ دهد و هر کسی سهل‌انگاری کند، اتفاقی می‌افتد که تا چهار سال باید حسرت بخوریم.

افشاریان با طرح این سوال که مدیر تیم مگر می‌خواهد چه کند؟ تصریح کرد: او کارهای اداری تیم را درباره سفر انجام می‌دهد و شاید اگر جای شما بودم، می‌گفتم مهره قوی‌تری باید انتخاب می‌شد. اکنون جراحی این مسائل خودزنی است و شما کمک کنید که این اتفاقات کمرنگ‌تر شود. ان‌شاءالله با خورشیدی از بحرین برمی‌گردیم و جشن صعود می‌گیریم. ان‌شاءالله در جام جهانی باشیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان