بازدید 10140
۱

جهانبخش در لیست فروش برایتون

گراهام پاتر، سرمربی برایتون که در تلاش برای ماندن در لیگ برتر است می‌خواهد ۹ بازیکن خود را به فروش رساند.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 07 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از دنیای ورزش تورنتو، این فصل هم برای علیرضا جهانبخش خوب پیش نرفت و پس از چند بازی خوب در ابتدای فصل، بازیکن ایرانی به دلیل مصدومیت از حضور در ترکیب برایتون بیرون رفت و پس از آن و با بازگشت به لیست برایتون نیز نتوانست در ترکیب گراهام پاتر قرار گیرد.

او در روز یکشنبه و در دیدار مقابل منچستریونایتد در دقیقه ۸۸ وارد میدان شد و زمانی کافی برای درخشش نداشت و نتوانست کاری برای تیمش در شب باخت به شیاطین سرخ انجام دهد.

اوضاع برای او اصلا خوب نرفته و طبق پیش‌بینی‌ها شرایط این بازیکن با توجه به مهره‌های کنونی برایتون خوب پیش نخواهد رفت. طبق گزارش سایت Fourfourtwo که برگرفته از روزنامه‌ ایندیپندنت شهر برایتون است، جهانبخش در کنار ۸ بازیکن دیگر در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته است.

ستاره ایرانی که در سال ۲۰۱۸ با انتقال ۱۷ میلیون پوندی خود از آلکمار هلند رکورد نقل و انتقالات باشگاه برایتون را تغییر داد، تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه قرارداد دارد. تابستان گذشته اخباری مبنی بر علاقه آژاکس یا آیندهوون هلند به او منتشر شد ولی ستاره ایرانی تصمیم گرفت در تیم برایتون بجنگد ولی تاکنون نتوانسته و باید دید در تابستان چه تصمیمی خواهد گرفت.

پرسی تائو، شین دافی، جیسون مولومبی، مت رایان، برناردو، کریستین والتون، فلورین آندونی و خوزه ایزکودرو در لیست فروش برایتون در تابستان قرار گرفته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از اول هم رفتن جهانبخش به برایتون اشتباه بود و باعث افت این بازیکن خواهد شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان