بازدید 9014
۸

اصفهان در وضعیت قرمز

با اوج گیری شیوع کرونا در هفته اخیر و بعد از ایام نوروز وضعیت شهر اصفهان به رنگ قرمز درآمد. اما با توجه به وضعیت پرخطر شهر از لحاظ کرونا در بسیاری از مکان های عمومی و پر رفت و آمد شهر پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی رعایت نمی شود که این موضوع شرایط شهر را بحرانی تر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 07 April 2021
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
کل گروه صنعتی ایران خودرو ، شرکتهای تابعه مانند ساپکو ، ایساکو و ...و کلیه کارگران، کارمندان و مهندسان ، خانمها و آقایان ، از ابتدای سال تا امروز که 18 فروردین ماه است بطور تمام وقت سر کار هستند و هیگونه کاهش حضور و یا شیفت بندی صورت نگرفته و برای آنیده هم اعلام نشده است در حالیکه تهران و کرج قرمز است. گویا در این شرکتها ویروس کرونا نفوذ نمی کند و همکارانی که از دست دادیم و خواهیم داد انسان نبوده و نیستند....از طرف یکی از پرسنل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
اقاي عليرضا
با توجه به نوع حضور پرسنل در شركت فوق
و تعداد پرسنل و نوع تجمع در ايستگاههاي كاري
لطفا بگو چند نفر در كل دوران كرونا از دست داديم

چرا بيهوده فرا فكني ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر بنده ايرانخودرو از نظر مقابله با كرونا يكي از بهترين ها بود............ از طرف يكي ديگر از پرسنل( شاغل در توليد )
سید حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بعضی از نیروهای شهرداری تهران هم!
بعد از یک سال با انواع جریمه و محدودیت به مرحله اوج بیماری رسیده ایم مردم از این وضعیت خسته شده اند
نکته تهران وضعیتش سفیده که اینجوری تیتر زدید؟؟؟؟؟؟ والله. جمعش کنید این تبعیض ها را.تمامی مراکز استان کل کشور قرمز شده اونم از صدقه سر اون وزیر بهداشت بی کفایت و کارگروه مبارزه با کروناست. قرنطینه نکردید تو عید و ملت هم شروع به سفر رفتن کردن و الان دودش تو چشم کسانی هست که رعایت کردن
مردم مقصرند . عده ای نمیگذارند. دشمن باعث شده .
متاسفانه افرادی که رعایت نمیکنند فراوانند، حداقل با کسانی که ماسک نمیزنند باید برخورد شدید صورت بگیره،بخدا تو مشهد سوار اتوبوس یا مترو که میشی از این موجودات بسیارند!!!اعتراض هم که میکنی میخوان بزننت...فرهنگ پایین رو فقط با قوای قهریه میشه درست کرد
بنده خودم ساکن اصفهان هستم و میبینم که پروتکل ها به نسبت خوب توسط مردم رعایت میشه ، لطفا بی تدبیری و بی کفایتی حکومت را پای مردم ننویسید.
یک سری به سایت worldometers که بزنید می بینید در کشورهایی که واکسیناسیون با سرعت معقول در حال انجام هست چطوری در مدت کوتاهی آمار ابتلا و مرگ و میر کاهش پیدا کرده مثلا انگلیس از مرگ 1820 نفری در آواخر ژانویه رسیده به 20 نفری دیروز والبته 10 روز پیش در طی 24 ساعت بالای 800 هزار دز واکسن تزریق شد به اندازه کل واکسنی که ما تو کشورمون زدیم.
حالا اینجا هنر مسئولین این هست که مشاغل را تعطیل کنند و مانور و عملیات جلوگیری از 13 بدر بزارن و از اون طرف اصلا به فکر معیشت داغون اون مشاغل تعطیل شده و کارمندی که بدلیل دورکاری ( اگر بهش بدن ) باید با نصف حقوق سر بکنه و امثالهم نمی کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر