ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت

بازار سهام امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه سومین روز کاری هفته را همچنان نزولی به پایان رساند و ۰.۵۳ درصد افت کرد و ارزش سهام عدالت نیز به تبع آن ۰.۸ درصد ریزش کرد.
کد خبر: ۱۰۴۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹ 05 April 2021

به گزارش بورس تابناک، روز‌های منفی و پر عرضه بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه باز هم شاهد شکل گیری صف فروش و کاهش قیمت در بیشتر نماد‌های بورس و فرابورس بودیم و ریزش بورس برای هفتمین روز متوالی ادامه داشت تا در پایان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۶ هزار و ۷۳۳ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد کاهش یافت، شاخص کل هم وزن نیز سرخ پوش بود و ۹۴۵ واحد کاهش یافت و رقم ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ واحد را ثبت کرد. «فولاد»، «فملی» و «فارس، سه نمادی بودند که نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. «شستا»، «شپنا»، «اپال» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۴۱ تومان رسید که نسبت به آخرین روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۹۶ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت
 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت
 

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۱۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۴۲ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۷۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۵۱۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت
 
 

ارزش دارایکم در یکماه گذشته:

ارزش سهام عدالت باز هم کاهش یافت

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر