بازدید 8002
۱

نتایج آزمایش‌های آزاده نامداری هنوز مشخص نشده است

خبرگزاری قوه قضاییه اعلام کرد که نتایج آزمایشات مرحومه نامداری هنوز مشخص نشده است و اخبار منتشره در مورد نحوه فوت وی کذب است.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۳ 05 April 2021

به گزارش «تابناک»، خبرگزاری میزان در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایش‌های پزشکی قانونی در خصوص فوت نامداری اعلام کرد: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

بر پایه این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایش‌ها و بر اساس آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی انجام می‌شود.

نامداری متولد ۹ آذر ۱۳۶۳ مجری و تهیه‌کنندهٔ تلویزیون ایرانی بود. او با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید.

نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کرد که تا چهار سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد. در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد.

در اردیبهشت ۱۳۹۰ در سری جدید برنامه غیرمنتظره با عنوان جمع ما به عنوان مجری حضور پیدا کرد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد. تا کنون پنج سری از برنامه خانمی که شما باشی از شبکه دوم سیما پخش شد. این مجری جوان در حالی از حضور در سال ۹۴ با ششمین سری از برنامه مستند خود با عنوان خانمی که شما باشی، در تلویزیون، خبر داده بود که یکبار دیگر برنامه‌اش توقیف شد در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفت و گو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت.

او در این برنامه به گفت و گوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت. او همچنین در همین سال، کتابی در قالب مجموعه داستانی کوتاه با همین نام توسط انتشارات علمی فرهنگی منتشر کرد.

شامگاه هفتم فروردین ۱۴۰۰ شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی خبر از درگذشت نامداری دادند. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در غرب تهران کشف شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
اصولا وقتی ی خبر درست در میاد بلافاصله تکذیب میشه بعدش هم دیگه خبری نمیاد...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر