بازدید 7194
۴

افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی ها از اول اردیبهشت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی تا سقف ۳۵ درصد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 04 April 2021

به گزارش تابناک، روشنی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت ماه گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ کرایه‌های تاکسی تا سقف ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا اول اردیبهشت هیچ راننده‌ای اجازه افزایش قیمت ندارد، گفت: به مانند سال گذشته نرخ‌ها بر اساس شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است.

وی افزود: همچنین برای اولین بار سه برچسب در داخل تاکسی ها نصب خواهد شد که یک برچسب نرخ کرایه در شیشه جلو و دو برچسب نیز در صندلی‌های عقب تاکسی نصب می‌شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

وی افزود: برچسب های افزایش نرخ و کرایه های جدید در سال ۱۴۰۰ تا اول اردیبهشت ماه در داخل همه تاکسی ها نصب خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۴
بدلیل شغلی خیلی از مرغدارها و دامدارها را می شناسم. همه صاحبان مرغداریها انقدر مرفه و پولدار هستند که همه می دانند. ولی همه از بیست سال پیش همش شکایت دارند که در استانه ورشکستگی و بستن مرغداری هستند چون نمی صرفد! متاسفانه در بازار و اقتصاد ایران از مدتها پیش به سود کمتر از تومن به تومن کسی راضی نیست. حتما باید نصف فروش سود باشد. در مرغداریها هم همین. اصولا در ایران ما صنعت تولید مرغ نداریم. انچه داریم یک صنعت مونتاژ تماما رانتی با رانت دلار 4200 تومنی است. 95 درصد نهاده های مرغداریها و داروها و واکسنها وارداتی است. با تقریبا قیمت مجانی گاز و بنزین و کازوییل و اب و کارگر حتی در قیاس با همین ترکیه . ولی مرغدارها و دامدارها انقدر بازی در اوردند که قیمت مرغ و گوشت الان برابر با همان ترکیه و حتی گرانتر از امریکا در بازار ایران است. در تقریبا تمام صنایع تولیدی! از فولاد تا سیمان تا شهرکهای صنعتی و هزاران هزار کارگاه و سوله نیم تمام انها تا داروسازها و خودرو سازها و لبنیات و....همین داستان است. همه این صنایع تولیدی! در واقع بهانه ای است برای رسیدن به دلار رانتی نفتی و 4200 تومنی. مگر نه چرا باید فولاد مبارکه ورق خود را به همان قیمت تولید کارخانه ژاپنی به مصرف کننده ایرانی بدهد در زمانیکه گاز و سنگ اهن و نیروی کار و بنزین و...مبارکه یک دهم تا یک بیستم تولید کننده ژاپنی است! فساد سیستمی که می گییم همین است و تا این رانتها وجود دارد هر روز ملت ایران باید بیشتر اججاف ببینند و تا انتقاد هم می شود می گویند طرفدار واردات هستیم یا تکلیف کارگران این بخشها چه می شود یا مغرضیم و گزینه چهارمی وجود ندارد. مثل اینکه همه دنیا که مثل این بنگاهها فعالیت ندارند مردمش دارند از بیکاری و گرسنگی می میرند
خیلی جالبه برخی از دوستان میخوان مرغ به قیمت پارسال برسه یا دلار به قیمت ده هزار تومن برسه! چین بیست سال است که رشد اقتصاد دو رقمی داره . تورم ان نیز زیر 3 درصد بوده. در این بیست سال از یک قدرت متوسط به قدرت جهانی تبدیل شده. تمام بازارهای جهان را گرفته و سرامد شده. ولی هنوز ارزش پول ملی ان تقریبا همان حدود بیست سال پیش یا حتی کمتر است. اخر اگر به این راحتی می شد قدرت پول ملی کشوری را بالا برد که همه ژاپن و المان می شدند. دهها سال باید تلاش کرد. کار علمی و سخت کرد. با دنیا رابطه مثبت و تجارت روان داشت. تازه شاید در انزمان بتوانیم صحبت از تقویت پول ملی کنیم. هر کس غیر از این به شما گفت بدانید یا می خواد کاندید ریاست جمهوری و مجلس شود یا اصلا علم و دانش ندارد یا هر دو!
این در حالیست که حقوق کارمندها به هبانه بالا بودن نه 25 درصد بلکه با کسر مالیات و غیره حتی 15 درصد هم افزایش نیافته از طرفی افزایش قیمت مسکن و اجاره بهاء، لوازم خانگی و مایحتاج اولیه از 200 الی 300 درصد کمر حقوق بگیران را شکسته و این قشر در وضعیتی اسفناک قرار گرفته است.
تاكسي وسيله اغنياست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر