بررسی چشم‌انداز بورس با حضور دژپسند و رئیس بورس درمجلس

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: چشم‌انداز بازار سرمایه در جلسه امروز (یکشنبه) این کمیسیون با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 04 April 2021

به گزارش بورس تابناک، سید محمد رضا میرتاج الدینی با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته جاری در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (15 و 17 فروردین ماه) گفت: چشم‌انداز بازار سرمایه فردا در جلسه این کمیسیون با حضور دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی و دهقان دهنوی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بررسی می‌شود. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: در جلسه روز یکشنبه وضعیت اقتصادی با محوریت وضعیت درآمدهای کشور هم با حضور بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کل کشور بررسی خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: همچنین در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به بررسی عملکرد منابع و مصارف(دریافت‌ها و پرداخت‌ها) قانون بودجه سال 99 و اقدامات بعمل آمده جهت اجرای قانون بودجه سال 1400 و نحوه ادامه اجرای طرح‌های مشارکت عمومی - خصوصی خواهیم پرداخت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل