بازدید 6551
ستاره‌هایی که برای دو باخت دور رفت به بحرین و عراق حرفی نداشتند

توقع بازیکنان تیم ملی برای دریافت پاداش برد در ۳بازی دوستانه!

سال های نه چندان دور بازیکنان تیم ملی برای حضور در مسابقات رسمی و حساس، در بهترین شرایط پول توجیبی دریافت می کردند اما حالا طبق روالی که کی روش گذاشت، تیم ملی چشم به پاداش برد مقابل تیم دوم سوریه و یا دو حریف تدارکاتی قبلی از جمله ازبکستان دوخته است.
کد خبر: ۱۰۴۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰ 03 April 2021

روالی که کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران جا انداخته، هنوز منسوخ نشده است و بازیکنان تیم ملی فوتبال به خاطر برد‌های تدارکاتی اخیر، قبل از اعزام به بحرین منتظر گرفتن پاداش خود هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، سال های نه چندان دور بازیکنان تیم ملی برای حضور در مسابقات رسمی و حساس، در بهترین شرایط پول توجیبی دریافت می کردند تا در سفر مقداری ارز برای خرید احتمالی سوغاتی در جیب داشته باشند. حالا تیم ملی فوتبال ایران که باید با هدایت دراگان اسکوچیچ در ۴ بازی سخت در خرداد ماه به مصاف رقبای خود برود و بخاطر نتایج ضعیف بازی های قبلی نیاز به کسب ۴ پیروزی دارد، چشم به پاداش برد مقابل تیم دوم سوریه و یا دو حریف تدارکاتی قبلی از جمله ازبکستان دوخته است.

فدراسیون فوتبال به دلیل مشکلات مالی نتوانسته بود پاداش برد‌های قبلی بازیکنان ملی پوش را پرداخت کند، اما پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به بحرین این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی ایران با روحیه بهتری راهی مسابقات شوند.

پاداش‌هایی برای اعضای تیم ملی فوتبال ایران به دلیل ۳ برد اخیر در دیدار‌های دوستانه در نظر گرفته شده که این پاداش‌ها در اردوی تیم ملی پیش از اعزام به بحرین به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل