بازدید 10422

قدیمی‌ترین هتل‌های جهان

یکی از انتخاب‌های پیش‌روی افراد برای اسکان، اقامت در قدیمی‌ترین هتل‌های جهان است که این موضوع می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد و تجربه سفر را لذت‌بخش‌تر کند. در ادامه به چند مورد از تاریخی‌ترین مکان‌های اقامت در دنیا اشاره خواهیم داشت تا با آن‌ها آشنا شوید.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ 01 April 2021

قدیمی‌ترین هتل‌های جهان

جستجو و انتخاب یک محل مناسب برای اقامت در خارج از کشور همیشه به‌عنوان یک چالش مهم برای مسافران مطرح بوده و فکر آن‌ها را در مقطعی از زمان درگیر کرده است. مبنای انتخاب و رزرو هتل خارجی بر اساس کیفیت، امکانات، ارائه خدمات و قیمت آن خواهد بود. راه‌های زیادی برای انتخاب اقامتگاه وجود دارد که یکی از آن‌ها رزرو هتل علی بابا است؛ چرا که این پلتفرم به‌عنوان کامل‌ترین سایتی شناخته می‌شود که پوشش حداکثری برای معرفی چنین مکان‌هایی را دارد. یکی از انتخاب‌های پیش‌روی افراد برای اسکان، اقامت در قدیمی‌ترین هتل‌های جهان است که این موضوع می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد و تجربه سفر را لذت‌بخش‌تر کند. در ادامه به چند مورد از تاریخی‌ترین مکان‌های اقامت در دنیا اشاره خواهیم داشت تا با آن‌ها آشنا شوید.

تاریخی و قدیمی‌ترین هتل‌های جهان

بسیاری از افراد برای گذراندن تعطیلات به مسافرت‌های خارجی می‌روند و از همین رو برای راحتی بیشتر نیاز به یک اقامتگاه مناسب دارند که امکانات لازم را دراختیارشان قرار دهد. دراین‌بین هتل‌هایی هستند که به‌عنوان جاذبه‌های گردشگری هر کشوری محسوب می‌شوند و می‌توانند توریست پذیر باشند؛ زیرا چنین هتل‌هایی از قدمت چند صد ساله برخوردار هستند. به عبارتی بخشی از تاریخ و فرهنگ آن کشور محسوب می‌شوند و به همین دلیل مورد توجه قرار می‌گیرند.

هتل روتن برن

اگر قصد رزرو هتل خارجی را دارید، می‌توانید هتل روتن برن را برای اقامت انتخاب کنید. این اقامتگاه یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های آلمان و جهان به‌حساب می‌آید که در سال 1120 میلادی تاسیس شده است. هتل روتن برن در شهر فرایبورگ قرار گرفته و کنار امکانات منحصربه‌فرد و بی‌نظیرش یک کلیسای بزرگ و یک سالن برگزاری کنسرت نیز دارد. وجود چنین جاذبه‌هایی می‌تواند این هتل را به یکی از گزینه‌های نخست اقامت برای هر مسافر داخلی و خارجی تبدیل کند.

نیشیاما اونسن

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان در کشور ژاپن قرار دارد و قدمت آن به بیش از ۱۳۰۰ سال می‌رسد. هتل نیشیاما اونسن به‌عنوان قدیمی‌ترین اقامتگاه در ژاپن شناخته می‌شود که البته رکورد تاریخی‌ترین مهمانخانه دنیا را نیز به خود اختصاص داده و توانسته نام خود را در کتاب گینس ثبت کند. امکانات زیاد این مهمانخانه، تلفیق سنت و مدرنیته، وجود چشمه‌های آب گرم، قرارگیری در کوهستان و معماری بی‌نظیر این سازه از جمله ویژگی‌های مثبت هتل نیشیاما اونسن است که گردشگران زیادی را به‌سمت خود جلب می‌کند.

قدیمی‌ترین هتل‌های جهان

اقامتگاه رافلز

شما در این هتل می‌توانید یک سبک معماری اروپایی را در کشوری آسیایی مشاهده کنید. هتل رافلز که در کشور سنگاپور واقع شده نیز یکی از هتل‌های قدیمی به‌شمار می‌آید که قدمتی بیش از ۱۲۰۰ سال دارد و به‌عنوان یک هتل چند ستاره امکانات زیادی را برای مسافران خود مهیا می‌کند. یکی از ویژگی‌های خاص این هتل پذیرا بودن نویسندگان و ایجاد اتاق مخصوص برای آنان بود که باعث شد مسئولان این بنا را به‌عنوان یک مکان ملی انتخاب کنند. توجه داشته باشید که رزرو هتل از علی بابا به شما امکان رزرو این هتل را می‌دهد.

هتل میدز هد

یکی از هتل‌های قدیمی دنیا اقامتگاه نوریچ است که نام میدز هد را به یدک می‌کشد. این هتل در انگلستان واقع شده و قدمتش به 800 سال قبل برمی‌گردد. برخلاف سن بالا و قدیمی بودن این هتل، میدز هد به‌عنوان یک اقامتگاه چهار ستاره با چهره‌ای مدرن‌تر از قبل پذیرای مسافران از سراسر دنیا است.

قدیمی‌ترین هتل‌های جهان

هتل کلایدون هاوس

اگر قصد سفر به انگلیس را دارید و دنبال رزرو هتل خارجی در این کشور هستید، پیشنهاد ما اقامت در هتل کلایدون هاوس است. این عمارت در منطقه باکینگهام شایر واقع شده و درگذشته‌های دور محل اقامت شاهزاده‌های انگلیسی، دوک‌ها و کنت‌های بریتانیایی بوده؛ پس حتما اقامت در این هتل می‌تواند از جذابیت‌های خارق‌العاده‌ای برخوردار باشد. معماری خاص هتل کلایدون هاوس آن را به یک مکان مجلل با تزیینات سنتی مخصوص پادشاهان و بزرگان آن زمان تبدیل کرده است.

هتل کاخ رامباغ

دوست دارید به هندوستان مسافرت کنید؟ پس رزرو هتل از علی بابا و سفر به این کشور 72 ملت را از دست ندهید! در هندوستان نیز اقامتگاه و هتل‌های زیادی وجود دارد که کاخ رامباغ یکی از تاریخی‌ترین و قدیمی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. این هتل مجلل در گذشته منزلگاه خانواده مهاراجه بود؛ پس می‌تواند یک مکان جالب‌توجه برای مسافرت به‌شمار آید. اگرچه سال‌های زیادی از تاسیس این هتل می‌گذرد؛ اما همچنان شکوه و جلال سالیان پیش خود را حفظ کرده است.

سخن آخر

در این مطلب شش هتل قدیمی و زیبای جهان را بررسی کردیم. اگر شما هم قصد مسافرت به خارج از کشور را دارید و از دیدن مکان‌های تاریخی لذت می‌برید، پیشنهاد ما اسکان در یکی از اقامتگاه‌های ذکرشده در این مطلب خواهد بود تا درعین گذراندن لحظاتی لذت‌بخش، شاهد فرهنگ، معماری و سبک چیدمان غنی و پربار هر یک از این مکان‌ها باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار