بازدید 24112
۹

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰/ شناسایی بیش از ۱۱ هزار بیمار در شبانه روز اخیر

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۱۱۷۵۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۹۸۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 01 April 2021
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۸۹۷ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۱۳۷۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۱۴ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۹۴ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۲ هزار و ۷۵۹ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۶۲۶ هزار و ۷۵۹ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۹۸۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۲ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۳۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در ادامه در خصوص وضعیت شیوع بیماری در نقاط مختلف کشورمان گفت: ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند و همچنین ۲۷۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۳.۷ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۶.۳ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۶ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
عجیبه مبتلاها هزارتا زیاد میشه ، مرگ و میر روی عدد نود قفل کرده!!! بی خود نیست کسی پروتکل رعایت نمیکنه ، میگه سرماخوردگیه خوب میشم دیگه هه
اگر روزی 100 هزار مورد جدید را هم شناسایی کنید، کماکان تعداد قربانیان روزانه مطابق دستور دو رقمی اعلام خواهد شد!
ویروس چینی به مشکلات جهان اضافه کرد خصوصا به بدبختی های ایران ،توحش چینی ها در اینجا(علوم آزمایشگاهی و پزشکی)هم دیده شد حالام که قراره ایران بشه جایی برای پول درآوردن این وحشی ها.
جالبه. واقعا جالبه. با روزی ۹۰۰ نفر مبتلا آمار مرگ روزانه ۹۰ نفر بود. الان با روزی بالای ۱۰ هزار مبتلا آمار مرگ روزانه همون حدود ۹۰ نفره و تکون نخورده! خیلی خیلی جالبه!!!
خدایی هر وقت اسم لاری میاد دنیا رو سرم خراب میشه بچه بودم ی خروس لاری داشتم که عاشقش بودم ی روز ظهر که از مدرسه اومدم خونه برای نهار دیدم نهار مرغ داریم جاتون خالی نشستیم مرغو با لذت تمام خوردم کلی هم از مزه ش تعریف کردم نهارم که تموم شد مستقیم رفتم مرغدونی دیدم خروسم نیست اونجا بود که فهمیدم ای دل غافل اون غذای خوشمزه گوشت خروس خودم بوده خلاصه تا آخر عمر از اسم هر چی لاریه غصه ام میگیره
چجوریه که تعداد مبتلایان به صورت توانی بالا میره اما کشته شدگان این مبتلاها همچنان خطی با زیر 100 تاست؟
ما که واکسنی نزدیم ... همچنان عدد سازی به قوت خودش پابرجاست! ضریب کشته ها ضربدر ده باید باشه!
اماراها بعد ار تعطیلات مشخص خواهدشد که عادی انگاری مردم بی کفایتی مسولین
واقعا برای مسئولانی که اجازه سفر دادند وهموطنانی که به سفر رفتند متاسفم
امیدوارم تمام فوتی های کشور از آن این افراد باشد نه کسانی که از خانه بیرون نیامدند اما یه عده بی فکر براشون کرونا سوغات آوردند
جالبه وسط این همه شهرستان زرد و نارنجی، یه تعداد شهرستان آبی هم داریم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان