بازدید 5015

وضعیت شیوع کرونا در «ازنا» لرستان قرمز شد

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در لرستان گفت: وضعیت شیوع کرونا در "ازنا" قرمز شده و اکنون تعداد شهرهای قرمز با احتساب بروجرد به ۲ رسیده است.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲ 30 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، احمد حسین فتایی روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس اعلام رنگ‌بندی جدید از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا شهرستان‌های بروجرد و ازنا در وضعیت قرمز، خرم‌آباد، دورود، الیگودرز، دلفان و سلسله در وضعیت نارنجی و پلدختر، کوهدشت، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارند.

وی گفت: از تمامی مردم استان تقاضا می شود در خصوص رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و استفاده مداوم از ماسک، کاهش ترددهای غیر ضروری و مسافرت های بین شهری و پرهیز از حضور در تجمعات خطر آفرین اهتمام بیشتری داشته باشند.

فتایی ادامه داد: با توجه به‌ شرایط پرخطر استان، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده، موجب بازگشت کل استان به شرایط قرمز، افزایش تعداد مبتلایان و مرگ و میر می‌شود.

تعداد مبتلایان کرونا در این استان تا روز هشتم فروردین ماه جاری به ۷۴ هزار و ۴۹۶ نفر رسیده است و ۲۶۴ بیمار و مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار