بازدید 17049
۸

ادعای ترامپ درباره توافق با ایران

رئیس جمهور پیشین آمریکا که بار‌ها مدعی شده بود آماده توافق با ایران است بار دیگر ادعا کرد که در زمان ریاستش بر دولت آمریکا در آستانه رسیدن به توافق با ایران بود.
کد خبر: ۱۰۴۳۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ 29 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ این ادعا را در یک مجلس عروسی که در عمارتش در فلوریدا میزبان آن بود، مطرح کرد.

بر اساس گزارش العالم و به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه بی‌بی‌سی، ترامپ در این مراسم با در دست گرفتن میکروفون گفت: دائماً گزارش‌هایی را دریافت می‌کنم و به من درباره اوضاع مرز‌ها می‌گویند، درباره چین و درباره ایران با من صحبت می‌کنند.

ترامپ درباره ایران مدعی شد: آماده بودیم که به توافق برسیم. آن‌ها آماده بودند هرکاری انجام دهند. این یارو (بایدن) می‌رود و تحریم‌ها را برمی‌دارد و بعد می‌گوید حالا می‌خواهیم مذاکره کنیم.

به گزارش ایسنا، ترامپ در ایام انتخابات آمریکا بار‌ها ادعای مذاکره با ایران را تکرار کرده بود و در آن زمان در یک سخنرانی ادعا کرد: احتمالا اولین تماس تلفنی‌ای که پس از پیروزی در انتخابات دریافت می‌کنم از ایران باشد که بسیار مشتاق یک توافق هستند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
طبق اخبار رسیده مردم برای دیدن و دادن عریضه هاشون جلوی خونه ترامپ هر روز صف میبندند.
برجام قردادی ننگین زور و فراقانونی و تحمیلی و یکطرفه بود که ضامن منافع غرب بود و بعد از اینکه به هدفشان رسیدند زیرش زدن اما رسانه ها کثیف غرب طوری تبلیغ میکنند که انگار برجام قانون بود در صورتی که خواسته هایی زورگویانه بر خلاف قوانین جهانی بود که با گروگان گرفتن اقتصاد و معیشت مردم میخاستند مردم گروگان گرفته شده ایران توسط امریکا و غرب راهی جز فشار به حاکمیت جمهوری اسلامی برای مصالحه و باج دادن به غرب نداشته باشند و کسانی هم در داخل در این ننگ بزرگ همکاری کردند بنده به عنوان فردی از ملت ایران توقع دارم حالا که انها برجام یکطرفه خودشان را قبول ندارند و بازهم زیاده خواهی و سلطه جویی دارند مسئولین با راه هایی درست و بهتر برجام را دور بیندازند و کشور را مقتدرانه روی پای خود قرار دهند زیرا غربی ها تا گرفتن کل ایران از ملت سیر نخاهند شد و هربار با نقشه ای جدید سعی میکنند معیشت مردم را گروگان بگیرند تا امتیازی یکطرفه بگیرند باید این چرخه مضر و باطل در ایران پایان داده شود ما فقط قوانین جهانی و برابری را قبول داریم نه بیشتر نه کمتر
رو که نیست سنگ پای قزوینه !!ان شاءالله ظالمینی چون ترامپ به عذاب الهی گرفتارشوند البته بدست رزمندگان اسلام
آنقدر توافق با آمریکایی ها و تروئیکای اروپا را به بهانه های مختلف از جمله انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و ناز کردن های الکی به تاخیر بیندازید تا ترامپ برگردد .
بررسی برخی گزارشات روزنامه ها نشان می دهد که بایدن بیمار است و به هر دلیلی ممکن است قدرت را به معاون خویش یعنی خانم هریس منتقل کند.این چیز خوبی برای ایران نیست.چون همانطور که بایدن اوباما نشد و شروع به سخت گیری بیشتری نسبت به اوباما کرد تا خود را از زیر سایه او نجات دهد ؛ هریس هم می تواند چنین کند.اگر او به قدرت برسد سابقه کمتری نسبت به بایدن دارد و برای اینکه خودش را قوی نشان دهد چاره ای ندارد تا سختگیری نسبت به بازگشت به برجام را بیشتر کند.
ما ایرانی ها استاد فرصت سوزی هستیم.همیشه هم چوب را می خوریم و هم پیاز را.
چقدر این ترامپ به احمدی نژاد شبیهه!!!
هر دو حسابی توهم میزنن
چرا رسانه ها اینطوری حرف میزنید، و حرف آن احمق را ادعا میدانید.
از مسئولان خودمان مطمئن هستید که پنهانی سیگنالی برای او نفرستاده اند!!!
مگر یکبار توافق یکجانبه را در برابر چشم جهانیان از سوی مسئولان خودمان با اهدا صنایع دستی و سنتی خودمان به دشمنان بشریت ندیدیم.
چرا موضع پنهان مسئولان خودمان را بعنوان یک گمانه مدنظر ندارید!!!
راست میگه
كلا تو رؤيا سير ميكنه چون اون توافقي كه اون ميخواد تسليمه نه توافق
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان