بازدید 5653

مسافران هر چه سریع‌تر به شهرهای خود بازگردند

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس گفت: کسانی که به هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن توجه نکرده‌اند هرچه سریع‌تر به شهرهای خود بازگردند.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 29 March 2021

به گزارش «تابناک»، رحمت الله فیروزی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه آمار مبتلایان و فوتی‌ها در کشور در حال افزایش است مردم در ایام باقی مانده تعطیلات به هیچ وجه به سفر نروند و کسانی هم که به هشدار ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر سفر نرفتن توجه نکرده‌اند هرچه سریع تر به شهرهای خود بازگردند.

وی افزود: مردم باید دستورالعمل های بهداشتی را در ایام نوروز بیشتر رعایت کنند، چرا که کرونای انگلیسی در بیشتر استان های کشور شناسایی شده است.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس، گفت: درباره سفرها بیشتر می توان ارشادی عمل کرد تا دستوری، البته اگر حجم سفرها افزایش یابد بدون شک باید اقدامات عاجل و محدود کننده بیشتری اعمال شود. مردم نباید با جان و سلامت خود و دیگران بازی کنند.

فیروزی خاطرنشان کرد: در موقعیت کنونی باید سریع تر مراحل تهیه واکسن از کشورهایی مانند هند، چین و روسیه که با آنها در زمینه واردات واکسن قرارداد بسته ایم، انجام شود تا مردم نگرانی کمتری داشته باشند و در سال جدید بهتر بتوانند به شکوفایی اقتصادی کشور کمک کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل