بازدید 5010

بازداشت داماد بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی در نمین

دامادی که مراسم عروسی پرازدحامی در یکی از روستاهای شهرستان نمین ترتیب داده و در آن به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کرده بود بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴ 26 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پنجشنبه شب اعلام کرد: این فرد با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین و با حکم دادستانی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده است

این روابط عمومی افزود: این مراسم با وجود ارائه آموزش‌ها و تذکرات لازم در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خانواده داماد و خود داماد برگزار شده بود.

روند افزایشی مبتلایان بویژه بستری‌های کرونا در استان اردبیل همچنان تداوم داشته و در شبانه روز گذشته ۳۱ نفر در مراکز درمانی این استان تحت مراقبت قرار گرفتند.

با بستری شدن ۳۱ بیمار کووید. ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بستری‌ها در مراکز درمانی استان به ۱۷۵ نفر رسید که ۴۹ نفر آنها در بخش‌های ویژه تحت مراقبت هستند.

با فوت یک بیمار دیگر، مجموع فوتی‌های کرونا در استان اردبیل به یک هزار و ۴۳۹ نفر رسید.

هم‌اکنون استان اردبیل در زمینه شیوع کرونا در وضعیت آبی قرار دارد ولی چهار شهرستان اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت زرد قرار دارند.

هشت شهرستان بیله‌سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی نیز در وضعیت آبی (وضعیتی بین سفید و زرد) قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها