بازدید 6890
۱

فوت ۳۹ نفر در تصادفات ۹ روز گذشته در کرمان

طی ۹ روز گذشته ۳۹ نفر در استان کرمان بر اثر تصادفات جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ 25 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه ۲۷ اسفندماه ۹۹ تا ۷ و ۳۰ دقیقه ۵ فروردین ۱۴۰۰ تعداد ۳۹ نفر در تصادفات در استان کرمان کشته شدند و ۸۷ نفر فوتی غیرتصادفی در استان رقم خورده که ۱۰ نفر ناشی از کرونا بوده است.

طی این مدت مصدومان تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس ۹۳۳ نفر و بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل یک‌هزار و ۲۸۹ نفر و مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه ۲۱۷ نفر، همچنین بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس یک‌هزار و ۵۷۲ نفر بودند.

تعداد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی ۲۴۸ مورد و ۵۳ هزار و ۲۷۷ مراجعه به بیمارستان‌ها بوده که ۴۶ هزار و ۲۷۸ مورد درمان سرپایی صورت گرفته و بیماران منتقل شده به بخش‌های ویژه ۳۵۰ نفر و بیماران منتقل شده از اورژانس به بخش‌های عادی ۲ هزار و ۳۹۶ نفر بوده است.

در مدت یادشده ۶۱۰ نوزاد متولد شده و یک‌هزار و ۹۵ مورد عمل جراحی اورژانسی و یک‌هزار و ۷۸ عمل غیراورژانسی انجام شده و ۲۸۴ مورد اعزام بین بیمارستانی صورت گرفته است.

موارد احیاء موفق در این مدت ۲۱ نفر و تعداد بازدید‌های بهداشتی ۱۳ هزار و ۸۲ مورد بوده که ۴ تن و ۲۴۹ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری شده است و ۳۷ مورد امکنه متخلف نیز پلمب شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی برکت الله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها