بازدید 6625
۱

انصارالله: ایران دخالتی در یمن ندارد

محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن تاکید کرد: ایران هیچ دخالتی در امور یمن ندارد. این سعودی‌ها هستند که حل و فصل بحران در یمن را به ایران مرتبط کرده‌اند و آن‌ها هستند که به غرب اجازه دخالت در تصمیم‌گیری‌هایشان را داده‌اند.
کد خبر: ۱۰۴۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 25 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از العالم عبدالسلام گفت: یمن در حال پرداخت بهای موضع خود در قبال رژیم صهیونیستی است. هنگامی که موشک‌های یمنی به «ینبع» عربستان اصابت کرد، صهیونیست‌ها نیز وارد جنگ یمن شدند، در بمباران‌ها مشارکت کردند و در اتاق عملیات حضور دارند.

او افزود: ابتکار سعودی شامل ناسزا و تهدیدات مختلف بود و همین کفایت می‌کند تا هیچ توجهی به آن نکنیم. گویی دولت سعودی یک میانجی‌گر بی‌طرف است. عربستان سعودی باید ابتدا از موضع جنگی خارج شود و سپس طرح صلح بدهد.

عبدالسلام گفت: هزاران نفر در یمن به دلیل محاصره و نبود غذا و دارو می‌میرند. تا زمانی که محاصره ادامه یابد، تمامی گزینه‌های نظامی مشروع ما نیز بر روی میز است. امارات همچنان جزئی از ائتلاف است و هیچ وقت نگفته‌ایم امارات در امان است.

سخنگوی انصارالله با رد هرگونه مدنظر قرار دادن مسائل منطقه‌ای در حملات پهپادی و موشکی یمن گفت: اگر ایران و حزب‌الله کمک کرده‌اند، مردم یمن نیز قدردان آن‌ها هستند. طبق گزارش آمریکایی‌ها، سوخت موشک‌ها در یمن ساخته می‌شود.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
اره تو راست میگی!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان