بازدید 6339

امدادرسانی بالگرد هوانیروز کرمانشاه به مادر باردار

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از امدادرسانی بالگرد پایگاه هوانیروز کرمانشاه به یک مادر باردار در شهر خرم آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ 25 March 2021

به گزارش «تابناک»، غلامرضا شایان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بالگردهای اورژانس هوایی این پایگاه مستقر در خرم آباد طی عملیاتی یک مادر باردار ۳۰ ساله را از منطقه آبشار وارک به بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد واقع در استان لرستان منتقل کردند.

وی افزود: با توجه به کوهستانی بودن و مسیر طولانی این منطقه تا مراکز درمانی، این مادر باردار برای ادامه روند درمانی در اسرع وقت به بیمارستان شهر خرم آباد منتقل شد.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه بیان کرد: بالگرد اورژانس هوایی این پایگاه در عملیات امداد رسانی دیگری یک مرد ۵۷ ساله را که دچار ضایعه و سکته مغزی شده بود را از شهرستان سرپل ذهاب به بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه منتقل کرد.

شایان با اشاره به تفاهم‌نامه پایگاه هوانیروز کرمانشاه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور ادامه داد: بالگردهای پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بد حال در مناطق دور افتاده و صعب العبور را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

وی گفت: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومان را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

شایان تاکید کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار