بازدید 5153

دستگیری ۵ شرور سابقه‌دار در کاشان

دستگیری پنج شرور سابقه‌دار، سقوط نوجوان ۱۶ ساله از چاله آسانسور، الکترونیکی شدن توزیع مرغ و روند صعودی ابتلا به کرونا در کاشان، برگزاری آیین نوروزگاه و دستگیری حفاران غیر مجاز در نطنز از جمله خبرهای کوتاه شمال استان اصفهان است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴ 23 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی کاشان گفت: پنج شرور سابقه‌دار و شاخص این شهرستان در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ حسین بساطی افزود: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان کاشان با انجام اقدام‌های فنی و تخصصی پلیسی این پنج شرور را که خودنمایی و رعب و وحشت ایجاد می‌کردند هنگام استعمال مواد مخدر در مخقیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از بررسی مخفیگاه متهمان، پنج قبضه قمه و سلاح سرد از آنان کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، ۲ سارق از کاروانسرای کاشان نیز هنگام سرقت شب گذشته در گشت‌زنی ماموران کلانتری ۱۱ غیاث‌الدین جمشید کاشانی با اقدام‌های فنی و تخصصی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سقوط نوجوان ۱۶ساله درچاله آسانسور

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: یک نوجوان ۱۶ ساله از ارتفاع پنج متری در چاله آسانسور یک ساختمان سه طبقه در حال ساخت در بلوار کشاورز سقوط کرد.

روح‌الله فدایی افزود: ماموران تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ سازمان آتش‌نشانی به محض کسب اطلاع به محل اعزام شدند و نسبت به نجات، انتقال و تحویل مصدوم به تیم عملیاتی اورژانس اقدام کردند.

وی رعایت اصول و شرایط ایمنی در ساخت و سازها از جمله محصور کردن فضاهای خطرساز را در تمامی مراحل کار از کارفرما، مهندسین و مالکین اینگونه ساختمان‌ها را خواستار شد.

الکترونیکی شدن توزیع مرغ

خرید مرغ به قیمت هر کیلو ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان با ثبت‌نام در سامانه رهتاب انجام می‌شود.

متقاضیان خرید باید قبل از مراجعه به مراکز عرضه و فروشگاه‌های فروش مرغ در این سامانه از طریق ارسال پیامک حاوی کد ملی و تاریخ تولد به شماره ۲۰۰۰۲۷۲ اقدام به ثبت‌نام کنند.

بدیهی است متقاضیان رمز چهار رقمی دریافتی را برای مراجعات بعدی خرید مرغ و سایر کالاهای اساسی در نزد خود نگه دارند تا نیاز به ثبت نام مجدد نباشد.

شهروندان در صورت بروز خطا در مراحل ثبت‌نام و پیام عدم مغایرت کد ملی با تاریخ تولد می‌توانند از تاریخ صدور شناسنامه به‌جای تاریخ تولد برای ثبت نام استفاده و کد نهایی را دریافت کنند.

روند صعودی ابتلا به کرونا در کاشان

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: روند شیوع ویروس کرونا در برخی نقاط کشور از جمله کاشان رو به افزایش است.

علیرضا رییسی افزود: در استان اصفهان روند ابتلا در شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان و کاشان همچنان صعودی و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد.

برگزاری آیین نوروزگاه در نطنز

آیین نوروزگاه و و بهره‌برداری از نخستین باغ نان و خوراک سنتی کشور در باغشهر تاریخی نطنز برگزار شد.

شهرستان نطنز به دلیل بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری و برخورداری از تنوع غذاهای سنتی و وجود باغ‌های و محصولات مختلف کشاورزی و از همه مهمتر وجود زیرساخت‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی سنتی، در اطلس خوراک ایرانی به عنوان باغ نان و خوراک سنتی کشور برگزیده شده است.

دستگیری حفاران غیرمجاز در نطنز

یگان حفاظت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز امروز دوشنبه دوم فروردین ۱۴۰۰ هنگام گشت‌های شبانه از اماکن و محوطه‌های تاریخی در اقدامی غافلگیرانه تعداد دیگری از عوامل حفاری‌های غیر مجاز را با دستور دادستان نطنز و همکاری مامورین نیروی انتظامی شهرستان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل دادند.

این حفاران غیر مجاز برای غارت اموال بناهای تاریخی در یکی از مناطق نطنز مشغول عملیات حفاری و تخریب بودند.

شهروندان می‌توانند تخلف‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را با تلفن گویای ۰۹۶۶۲ ستاد یگان حفاظت کشور (اداره مشارکت‌های اجتماعی که به طور ۲۴ ساعته فعال است) اطلاع‌رسانی کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار