بازدید 7014

آماده‌باش دستگاه‌ها به خاطر وزش باد در زنجان

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: هرچند قبل از عید نوروز برای آمادگی دستگاه‌ها آماده‌باش کامل داده شده است، اما هشدار جدی‌تر برای وزش باد است که در این باره نیز هشدار‌های لازم داده شده است.
کد خبر: ۱۰۴۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 22 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، صفی‌الله کرامتی اظهار کرد: قبل از عید نوروز استاندار زنجان به همه دستگاه‌های اجرایی آماده‌باش برای تعطیلات داده‌اند و به همین خاطر دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانال‌ها، منهول‌ها، انهار و مسیل‌های شهری در دستور کار قرار گرفت، گفت: این اقدامات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به هشدار هواشناسی در ارتباط با وزش باد شدید در زنجان گفت: در این باره هشدار لازم به دستگاه‌ها داده شده است.

وی در ارتباط با بارش باران نیز گفت: بارش‌ها در حد هشدار نیست و طبق گفته هواشناسی بین ۵ تا ۱۰ میلی‌متر خواهد بود، که آنهم از چهارشنبه آغاز خواهد شد، اما استان در وضعیت آماده‌باش برای مقابله با حوادث طبیعی قرار دارد.

کرامتی تصریح کرد: علاوه بر اینکه اخطاریه‌های لازم به دستگاه‌های متولی، برای لایروبی معابر، کانال‌ها و آبرو‌ها و همچنین لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای جلوگیری از سقوط داربست‌ها، سازه‌های موقت داده شده است.

شهردار زنجان نیز با اشاره به اینکه تمام امکانات و تجهیزات نیرو‌های خدماتی برای حوادث غیرمترقبه آماده است، افزود: با توجه به پیش‌بینی آبگرفتگی و بارندگی و آبگرفتگی معابر، شهرداری آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

حبیب ملایی یگانه گفت: نیرو‌های خدماتی شهرداری لایروبی کامل کانال‌ها و معابر در شهر را برای ارائه خدمات لازم و مقابله با هرگونه بحران احتمالی در زمینه آبگرفتگی انجام می‌دهند.

وی تجمع آشغال و وجود نخاله‌های ساختمانی از عوامل بروز آبگرفتگی در معابر و خیابان‌های شهری است که شهرداری قبل از وقوع بارندگی‌ها نسبت به جمع آوری نخاله‌های شهری اقدام کرده است.

شهردار زنجان گفت: تمام واحد‌های شهرداری زنجان در آماده باش کامل برای رفع آبگرفتگی احتمالی معابر هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها