بازدید 5754
۲

بایدن خواستار توقف خشونت‌ها علیه آسیایی‌تبارها شد

بایدن از آمریکایی ها خواست تا درمورد جلوگیری از خشونت علیه هموطنان آسیایی تبار صحبت و اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ 20 March 2021


به گزارش  تابناک به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گفت که به طور منظم در جریان تحقیقات در مورد تیراندازی در آتلانتا ، جورجیا قرار می گیرد و از آمریکایی ها می خواهد درمورد جلوگیری از خشونت علیه هموطنان آسیایی تبار خود صحبت و اقدام کنند.

بایدن و کامالا هریس، معاونش پس از کشته شدن هشت نفر از جمله شش زن آمریکایی آسیایی تبار در یک سری حملات مسلحانه به سالن های آبگرم محلی به جورجیا رفتند.

بایدن در اظهارات تلویزیونی گفت: "تحقیقات در حال انجام است و من و معاون رئیس جمهور به طور مرتب توسط دادستان کل و مدیر اف بی آی در حال به روز رسانی هستیم." "ما نمی توانیم سکوت کنیم ، باید حرف بزنیم ، باید عمل کنیم."

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
همه ی این جنگ و جدالهای در دنیا باعث و بانیش امریکا و روسیه هستند زیرا اگر جنگی در دنیا نباشد این دو کشور سلاحهایشان را به کجا و کدام جناحها خواهند فروخت ؟؟؟؟؟ 8 سال جنگ به ما تحمیل شد جنگی که ما اغاز نکردیم و حقیقتا و حقیقتا دفاع کردیم من نه جانماز آب میکشم و نه اهل سیاست و جناحی هستم اماااااا حقیقتا آمریکا در 8 سال جنگ ایران عراق با در اختیار قرار دادن سلاح به دیوانه روانی به نام گور به گور شده صدام باعث اینهمه تلفات و شهادت در ایران شد مگر ایران آسیایی نیست؟ مگر آرایی نیست؟؟؟؟؟ پس همه ی این مزخرفاتی که میگه باد هواست ....چه بایدن، چه ترامپ ، چه پوتین و وامثالهم دلشان به حال ما نسوخته و نخواهد سوخت
آمريكا دزد مغزها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل