بازدید 11192
۲
پدیده حاضر به پذیرش چک های برج ساز نشد

پنجره بسته شد؛ قاسمی‌نژاد استقلالی نشد

کد خبر: ۱۰۴۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۰ 19 March 2021

در حالی که ساعت ۱۲ شب پنجشنبه پنجره زمستانی نقل و انتقالاتی لیگ بیستم بسته شد، استقلال نتوانست بازیکن مدنظر خود را جذب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، با پایان مهلت سازمان لیگ، و عدم صدور رضایتنامه بازیکن تیم مشهدی، انتقال امین قاسمی‌نژاد به تیم فوتبال استقلال منتفی شد.

به نقل از باشگاه استقلال، با وجود فراهم‌شدن مبلغ مد نظر باشگاه پدیده جهت صدور رضایتنامه امین قاسمی‌نژاد در قالب چک، مسئولان این باشگاه حاضر نشدند این چک‌ها را دریافت کنند تا انتقال قاسمی‌نژاد انجام نشود.

پنجره بسته شد؛ قاسمی‌نژاد استقلالی نشد

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که چک‌ها در تاریخ مدنظر مسئولان پدیده و با هماهنگی آنان تنظیم شده بود و مسئولان این باشگاه قرار بود در ساعات پایانی روز پنجشنبه این چک‌ها را تحویل بگیرند که در نهایت از دریافت این چک‌ها امتناع کردند و خواستار واریز وجه نقد شدند.

البته سابقه بد تیم‌های استقلال و پرسپولیس در عمل به تعهدات و پاس کردن چک های اینچنینی،  مدیران جدید تیم پدیده را مردد کرد. استقلال در ماجرای انتقال داریوش شجاعیان نیز همین وعده ها را به تیم تبریزی داده بود اما تا مدتها چک تحویلی را پاس نکرد و حتی بند جریمه سنگین نیز به اجرا در نیامد.

در همین رابطه شایعه شده بود که قلعه نویی و گل گهر خواهان قاسمی‌نژاد شده اند و پول نقد حاضر کرده اند اما این باشگاه سیرجانی با انتشار بیانیه ای اعلان کرد که سهمیه اش پر شده و امکان خرید ستاره پدیده را ندارد. با توجه به اتفاقات رخ‌داده، به نظر می‌رسد باشگاه پدیده از این انتقال منصرف شده بود چراکه برای تامین مخارج خود پول نقد لازم داشت.

این باشگاه که در ازای چک، یحیی گل‌محمدی سرمربی خود را فصل قبل به پرسپولیس واگذار کرده بود، هنوز موفق به دریافت کل حق رضایتنامه اش نشده است. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جالب بود که فرجی رو پدیده به پرسپولیس علیرغم بدقولی مالی در ماجرای انتقال اجباری گلمحمدی واگذار کرد اما این به نفع استقلال شد وقتی بازی بلبلی رو در دیدار نفت مسحد سلیمان در برابر پرسپولیس دیدم استقلال کم بازیکن سرتر از قاسمی نژاد نداره
اقای گل محمدی را واگذار نکردند بلکه با تهدید وارعاب بابا مسعود ودیگر وزیران به زور از این تیم
گرفتند وطوری که مدیرعامل تیم مشهدی گفت فشار وتهدید زیادی به ما ازطرف وزارت اوردند ومربی ما را گرفتتند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان