بازدید 16928
۲
جسارت مسجدسلیمان مقابل ستاره های یحیی کم آورد

برد دشوار پرسپولیس ۱۰نفره با درخشش دو خرید تازه

پرسپولیس در این بازی یک پنالتی را در دقیقه ۸ با امید عالیشاه از دست داد و سیامک نعمتی نیز در دقیقه ۷۷ از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم یحیی با دو تلفات ۳ امتیاز این بازی را بگیرد. ترابی و مغانلو پس از پیوستن به این تیم در نیم فصل، برای نخستین بار در لیگ برتر در ترکیب قرار گرفتند
کد خبر: ۱۰۴۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 18 March 2021

تیم فوتبال پرسپولیس در یک جدال سخت و در حالی که ده نفره شده بود، موفق شد با درخشش بازیکنان تازه وارد خود دیدار هفته هجدهم مقابل نفت مسجدسلیمان را با پیروزی پشت سر بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرسپولیس در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید. مهدی ترابی (۳۲) و وحید امیری (۶۸) برای پرسپولیس گلزنی کردند و میثم تهیدست (۵۳) موفق به گلزنی برای نفت شد. گل دوم و نجاتبخش قرمزها را شهریار مغانلو ساخته و پرداخته کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال‌حسینی، محمد‌حسین کنعانی‌زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری (۶۰ - احسان پهلوان)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه (۶۰ - سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، وحید امیری و شهریار مغانلو (۷۹ - فرشاد فرجی).

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی (۸۲ - عباس بوعذار)، مصطفی ناییج‌پور، سعید کریمی (۷۵ - سیروان قربانی)، سجاد جعفری (۴۶ - محمدمهدی محبی)، محمد بلبلی (۲+۹۰- وحید خشتان)، محمد مهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهیدست، ساسان حسینی (۷۵ - فرید بهزادی کریمی) و مهران امیری.

برد دشوار پرسپولیس ۱۰نفره با درخشش دو خرید تازه

پرسپولیس در این بازی یک پنالتی را در دقیقه ۸ با امید عالیشاه از دست داد و سیامک نعمتی نیز در دقیقه ۷۷ از زمین مسابقه اخراج شد تا تیم یحیی با دو تلفات ۳ امتیاز این بازی را بگیرد.

مهدی ترابی و شهریار مغانلو پس از پیوستن به این تیم در نیم فصل، برای نخستین بار در لیگ برتر در ترکیب قرار گرفتند که ترابی موفق به گلزنی شد و مغانلو نیز پاس گل داد. همچنین با اخراج نعمتی، گل‌محمدی مجبور شد از فرشاد فرجی، دیگر خرید جدیدش رونمایی کند.

این آخرین دیدار پرسپولیس با پیراهن سیاه بود. پرسپولیسی‌ها پس از درگذشت میناوند و انصاریان مشکی‌پوش شده بودند و با شکست نفت که به طلای سیاه معروف است سه امتیاز پایانی سال ۹۹ را گرفتند.

شرح گل ها

پرسپولیس ۱ نفت مسجدسلیمان ۰: (دقیقه ۳۲، مهدی ترابی): ارسال از سمت چپ توسط سعید آقایی با ضربه سر تمام کننده مهدی ترابی به گل اول این بازی و پرسپولیس تبدیل شد.

پرسپولیس ۱ نفت مسجدسلیمان ۱: (دقیقه ۵۳، میثم تهیدست): روی ارسال کرنر و تاثیری که یکی از بازیکنان نفت داشت، تهیدست در موقعیتی ایده آل فرصت ضربه زدن یافت که آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

پرسپولیس ۲ نفت مسجدسلیمان ۱: (دقیقه ۶۸، وحید امیری): توپ‌ربایی پهلوان و موقعیت سازی توسط شهریار مغانلو، وحید امیری را در آستانه دروازه خالی صاحب موقعیت گل کرد تا پرسپولیس به گل دوم و برتری خود دست یابد.

لحظات حساس

دقیقه ۶: اشتباه مدافع نفت مسجدسلیمان توپ را پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رساند و در شرایطی که این بازیکن قصد ضربه زدن را داشت، با برخورد شدید با دروازه بان، حیدری به سود این تیم خطای پنالتی اعلام کرد.
دقیقه ۸: پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس را امید عالیشاه نواخت که ضربه‌اش را به بیرون زد تا این فرصت ایده آل از دست سرخپوشان برود.

دقیقه ۲۵: ضربه ایستگاهی توسط بلبلی برای نفت مسجدسلیمان که با واکنش حامد لک این ضربه عالی در کنج دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴: ارسال از سمت راست با مهدی شیری با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که اینبار توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: ارسال توسط سعید آقایی اینبار با ضربه سر وحید امیری از فاصله کمی نسبت به تیرک عمودی راهی اوت شد تا سرخ‌ها برای دستیابی به گل دوم ناکام بمانند.

دقیقه ۴۸: شهریار مغانلو با ضربه‌ای دیدنی از پشت محوطه جریمه قصد گشودن دروازه نفت مسجدسلیمان را داشت که این ضربه با برخورد به تیرک افقی راهی به گل نیافت.

دقیقه ۵۰: امید عالیشاه اینبار با واکنش دیدنی گلر نفت مسجدسلیمان برای گلزنی ناکام ماند و ضربه او راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۸: روی ضدحمله نفت مسجدسلیمان صاحب موقعیت شد که بلبلی در ضربه پایانی ناکام ماند و توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ۶۶: ارسال از وحید امیری در موقعیت ضدحمله با حضور به موقع نوراللهی در محوطه جریمه و ضربه سر این بازیکن از نقطه پنالتی به راحتی در اختیار گلر نفت مسجدسلیمان قرار گرفت.

دقیقه ۸۸: پرسپولیس در موقعیت ضدحمله با پاس در عمق ترابی برای امیری صاحب موقعیت شد که در آخرین لحظه تکل مدافع نفت مسجدسلیمان مانع از گلزنی این تیم شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
پرسپولیس چندین موقعیت صد در صد گلزنی داشت. پنالتی هم داشت که گل نشد. برد دشواری هم نبود
والا هر تیمی به پرسپولیس می رسه کمپانی انگیزه میشه نه از گل به خودی خبریه نه از پنالتی دقایق آخری ....بازم قهرمانیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر