بازدید 10929

حمله‌ٔ به آمبولانس‌های قزوین در چهارشنبه سوری

حملهٔ هنجارشکنان به آمبولانس‌های مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین در چهارشنبهٔ پایانی سال منجر به خسارت ۴۰۰ میلیون ریالی به اورژانس قزوین شد.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ 17 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس از قزوین، به نقل از روبط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین، در پی حوادث چهارشنبه‌ٔ پایان سال در شبانه‌روز گذشته، متأسفانه ۸۷ تن از هم‌استانی‌های عزیز در اثر استفاده و یا انفجار مواد محترقه مصدوم شده و پس از درمان سرپایی، در صورت نیاز به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام شدند.

در کنار این مصدومیت‌ها، متأسفانه تعدادی از افراد خاطی و هنجارشکن، علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی کارشناسان مرکز اورژانس ۱۱۵، با نارنجک دستی ۲ دستگاه از آمبولانس‌های مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین را مورد اصابت قرار داده و بیش از ۴۰۰ میلیون ریال خسارت به این مرکز وارد کردند.

آمبولانس‌های مذکور مربوط به پایگاه‌های کهک و الوند بوده و در حال مأموریت و درمان بیمار قلبی و مصدوم حوادث چهارشنبه‌ٔ پایان سال بودند.

در چهارشنبه‌ٔ پایانی سال، نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ استان قزوین در کنار دستگاه‌های امدادی دیگر در حال آماده‌باش کامل بودند و به مصدومان زیادی خدمت‌رسانی کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار