بازدید 5593

تکذیب شایعه جریمه نشدن خودروها در سه روز آخر سال

کد خبر: ۱۰۴۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 16 March 2021

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، در یک گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «رواق تماشا» در مورد بلاتکلیفی گردشگری در نوروز، مسافرت در سه روز قبل از سال جدید به بهانه جریمه نشدن را شایعه خواند و گفت: محدودیت‌های هوشمند بر اساس رنگ بندی شهر‌ها، تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت و طرح جدیدی برای این تعطیلات تدوین نشده است.

وی افزود: سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی استان‌های شمالی و خوزستان که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده ممنوع است، در هفت شهر مشهد، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس و جزایر کیش و قشم به عنوان مقاصد گردشگری، پلیس راهور برابر مصوبه ستاد ملی کرونا از تردد و رفت و آمد به این شهر‌ها ممانعت به عمل می‌آورند.

سردار حسینی محدودیت تردد‌های درون شهری را فارغ از رنگ آن شهر، همان ساعت ۹ شب تا ۳ بامداد اعلام کرد و گفت: اقامت در شهر‌های قرمز مشمول همان جریمه‌های شهر‌های ممنوع می‌شود و هر روزی که پلیس خودروی غیر بومی را متوقف کند مستوجب جریمه است.

وی با اشاره به کار مضاعفی که مأموران پلیس راه در این ایام دارند، توصیه کرد: با همه سختی‌ها باید امسال نیز تحمل و از سفر پرهیز کنیم تا در تعطیلات آینده و تابستان حاضر همه بتوانند به راحتی به مسافرت بروند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با تأکید بر ممنوعیت سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی، خاطر نشان کرد: شهر‌های آبی و زرد که تبدیل به قرمز و نارنجی شوند، محدودیت برای آن‌ها نیز اعمال خواهد شد.

سردار حسینی مأموریت اصلی پلیس راهور را کنترل کردن سفر با توجه به محدودیت‌های ابلاغی و برقراری امنیت در طول سفر عنوان کرد و گفت: شماره تلفن ۱۲۰ مرکز اطلاعات و مدیریت راه‌های کشور به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم در همه زمینه‌هاست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر