بازدید 6324

خسارت ۱۰۰ میلیونی برای جذب دنبال کننده

کد خبر: ۱۰۴۱۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳ 15 March 2021

2 پسر جوان که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کردند، پس از دستگیری مدعی شدند برای افزایش دنبال‌کننده‌های خود در شبکه‌های اجتماعی این کار را می‌کردند.

به گزارش ایران، به‌دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت‌های خرابکارانه از قبیل شکستن شیشه چند ایستگاه اتوبوس و تعدادی از خودروهای اداری و سازمانی توسط افرادی ناشناس در یکی از مناطق جنوب غرب تهران، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و تیم عملیاتی پلیس امنیت با این فرضیه که عوامل این ناامنی‌ها متأثر از جو حاکم بر فضای مجازی دست به این اقدام مجرمانه زده اند؛ پس از شناسایی متهمان اقدام به رصد پیج اینستاگرامی آنها کرده و با هماهنگی قضایی تحقیقات خود را در این باره آغاز کردند.

سرهنگ «صادق قره باقری» رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این باره گفت: تیم رسیدگی به پرونده پس از تحقیقات گسترده میدانی سرانجام محل اختفای یکی از متهمان را در حوالی خیابان 30 متری جی شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

متهم در بررسی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف و همدست خود را نیز معرفی کرد که مأموران پلیس با اطلاعات به‌دست آمده متهم دوم را هم در محدوده خیابان هاشمی دستگیر کردند.

کارشناسان خسارت وارده به اموال عمومی توسط این افراد را حدود 100 میلیون تومان تخمین زده‌اند، این افراد تحت‌تأثیر تبلیغات غلط و کذب کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی قرار گرفته و دست به چنین اقدامات مجرمانه‌ای زده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل