بازدید 7509

هواشناسی: هوا گرم می‌شود

صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۴۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 14 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور گفت: با توجه به افزایش دمای هوا احتمال وقوع بهمن در ارتفاعات برخی مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز (۲۴ اسفند) در سواحل غربی خزر و طی روز دوشنبه (۲۵ اسفند) در ارتفاعات شمال غرب ابرناکی و بارش پراکنده دور از انتظار نیست،گفت: طی روز سه‌شنبه (۲۶ اسفند) با گذر امواج تراز میانی جو در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور و در ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز چهارشنبه (۲۷ اسفند) در مناطقی از مرکز و شرق و طی روز پنجشنبه (۲۸ اسفند) در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با توجه به افزایش دمای هوا طی روزهای آینده، در ارتفاعات البرز و ارتفاعات واقع در شمال غرب کشور ذوب برف و احتمال وقوع پدیده بهمن دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۵ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه (۲۶ اسفند) نیز نیمه ابری تا ابری همراه با افزایش دما، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل