بازدید 6770

کوشنر کتابی درباره توافق عادی‌سازی منتشر می‌کند

یک منبع آگاه اعلام کرد، جارد کوشنر که یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهوری سابق آمریکا بود، قصد دارد کتابی درباره تجربیاتش در کاخ سفید از جمله نقشش در مذاکرات توافقات عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی بنویسد.
کد خبر: ۱۰۴۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 11 March 2021


به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع آگاه گفت: این کتاب به شدت بر خاورمیانه و توافقات اسرائیل با امارات، بحرین، سودان و مراکش موسوم به "توافقات ابراهیم" که جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در مذاکرات آنها کمک کرد، متمرکز خواهد بود.

این منبع افزود: این کتاب همچنین به اصلاحات زندان، توافقات تجاری، روابط آمریکا با چین، واکنش آمریکا به پاندمی کرونا، تحقیقات درباره مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی، داستان استیضاح ترامپ، بحران مرزی و رویدادهای پیرامون مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس خواهد پرداخت.

این منبع گفت: کوشنر به دنبال تسویه حساب نیست بلکه می‌خواهد متن تاریخی تهیه کند و به خوانندگان کمک کند تا درک کنند کار در کاخ سفید ترامپ چگونه بود.

این منبع افزود: این دیدگاه و نقطه‌نظرات جالب از سوی فردی خواهد بود که یک جایگاه مهم و قابل توجه داشت، در اکثر لحظات مهم و پرتنش حضور داشت اما خود را از مرکز توجهات دور نگه داشته بود، پشت صحنه حضور داشت و دسترسی محدودی به رسانه‌ها می داد.

پس از پایان ریاست جمهوری ترامپ، کوشنر ۴۰ ساله و همسرش ایوانکا ترامپ از واشنگتن به میامی نقل مکان کردند.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر