بازدید 187963

روحانی: ان‌شاءالله سال بعد رحمت خدا نازل می‌شود

روحانی گفت: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۰ از آن سال‌هایی است که خداوند رحمت خود را بر این مردم نازل می‌کند. می‌توانیم پرده‌هایی که باعث آزار این مردم شده است را کنار بزنیم و مردم ما هم در بیماری کرونا و هم جنگ اقتصادی موفقیت‌های بزرگی به دست خواهند آورد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳ 08 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،  رئیس جمهور گفت: سال آینده سال غلبه بر ویروس و رونق مشاغل خواهد بود. البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می‌شود و به بازار می‌آید و واکسن داخلی توزیع می‌شود.

حسن روحانی در جریان بهره برداری از ۲۷۲۱ طرح ملی خاطرنشان کرد: امروز یک طرح بسیار مهم گندله سازی که طرح بسیار مهمی هم بود با ارزش ۹ هزار میلیارد تومان به افتتاح رسید که کار بسیار عظیمی بود که در این چند سال به افتتاح رسید. در زمینه بهزیستی کار خوبی با کمک و همت مردم و داوطلبین انجام گرفت و ۲۴۰۰ مرکز رونمایی و افتتاح شد.

وی افزود: با خدماتی که به خانواده‌ها و مردم داده می‌شود، حدود ۵ میلیون نفر تحت پوشش این خدمات قرار می‌گیرند. اینکه در یک روز می‌توانیم ۲۴۰۰ مرکز مثبت زندگی را افتتاح کنیم کار بسیار عظیم اجتماعی است. برای همه خانواده‌هایی که برای توانمندی و آگاه سازی نیاز به کمک دارند باید اقدام کنیم تا رنج مردم کاهش پیدا کند و همه آن‌هایی که به توانبخشی نیاز دارند بتوانند توان خود را از خداوند و بعد از آن از مردم و مسئولین بگیرند.

روحانی گفت: میراث فرهنگی یک سند است. هر چقدر کتاب بخوانیم که تمدن ایران گذشته چگونه بوده است و هزاران جلد کتاب بخوانیم، اگر یک سر به اصفهان بزنیم و میدان نقش جهان را ببینیم بیش از خواندن کتاب دلالت دارد و سخن می‌گوید که چه دانشمندان و معماران و طراحان خوبی توانستند با بهترین مصالح، زیباترین ساختمان‌ها را برای ما بسازند.

وی ادامه داد: علاوه بر زیبایی این ساختمان‌ها، آدم احساس غرور می‌کند، از اینکه می‌فهمد ایرانی است و ایرانیان ما پنج قرن و ۱۰ قرن قبل این آثار را به وجود آورند و حتی می‌تواند امروز برای معماری شرقی، اسلامی و ایرانی ما الهام بخش باشد. خانه‌های زیبایی که مرمت و احیا می‌شود اولا باعث ماندگاری نام صاحب خانه می‌شود و برای استان یا شهر جاذبه گردشگری ایجاد می‌کند. خود آن مکان‌ها می‌تواند محل بهره‌برداری قرار گیرد و به موزه و چایخانه یا بوم گردی و هتل زیبا تبدیل شود.

روحانی اظهار کرد: هتل‌های بسیار گران قیمتی در اسپانیا هست که قرن‌ها قبل به دست مسلمانان ساخته شده است. در نهایت ما از این مکان‌ها می‌توانیم هم بهره‌مندی اقتصادی و هم بهره مندی اجتماعی و فرهنگی کنیم. گردشگردی کار عظیم و بزرگی است و وزارت گردشگری می‌تواند نقش مهمی در گردشگری داشته باشد.

روحانی افزود: گردشگری کار بسیارمهمی است. گردشگری در دولت تدبیر و امید دو برابر شد. این یک سال گذشته سال سختی برای گردشگری، هتل داران و همه آنانی که خدمات گردشگری انجام می‌دهند بود. سال آینده سال غلبه بر ویروس و همه رونق مشاغل خواهد بود.

وی ادامه داد: البته نه اول سال. اما به مرور واکسن خارجی وارد می‌شود و به بازار می‌آید و واکسن داخلی توزیع می‌شود. عده‌ای که مبتلا شدند و از این بیماری گذشتند به طور طبیعی واکسینه شدند و عده‌ای که نگرفتند واکسینه می‌شوند.

روحانی تاکید کرد: دولت همه تلاش خود را به کار می‌گیرد و بخش گردشگری روز‌های بهتری خواهد داشت.

روحانی در بخشی از این مراسم افتتاحیه گفت: بسیار برای ما خوشحال کننده است که یکی از بزرگترین کارخانه‌های گندله سازی کشور امروز افتتاح می‌شود. کارخانه‌ای که ظرفیت ۵ میلیون تن گندله آهن دارد و کارخانه بسیار مهمی است و با کمترین ضایعات می‌تواند در زنجیره تولید فولاد قرار گیرد.

وی درباره طرح‌های افتتاح شده توسط سازمان بهزیستی، نیز تصریح کرد: کار بسیار ارزشمند و مردمی در حال انجام است. امیدواریم سازمان بهزیستی هم بهترین هماهنگی و همکاری را داشته باشد.

رئیس‌جمهور در ارتباط با تلاش‌های وزارت میراث فرهنگی و گردشگری نیز گفت: مراکز فرهنگی و آثار تمدنی ایران برای ما بسیار مهم است. این به معنای اهمیت علم و هنر ایرانیان در طول تاریخ است. این بنا‌ها یکی از آثار و ثمرات همان مناسبات علمی، ریاضی، اجتماعی و طراحی بسیار خوب در گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه «آثاری در ایران عزیز ما هست که موجب افتخار ما است» گفت: این آثار نشان می‌داده که در قرن‌ها پیش ایرانیان چگونه می‌زیستند و چگونه می‌اندیشیدند و چگونه ایران مهد علم، دانش، هنر و فرهنگ بوده است. اینجا قول می‌دهم هر طرح مرمتی داشته باشید که تا پایان دولت بتوانید آن را تکمیل کنید، بودجه‌اش را تامین می‌کنیم تا با سرعت بیشتری در پایان امسال و آغاز سال ۱۴۰۰ انجام گیرد. مزارعی که در ترکمن‌صحرا و قسمت‌های دیگر استان لرستان وجود دارد، بسیار برای ما و مردم ارزشمند است.

وی ادامه داد: از اینکه امروز شاهد هستیم ۷ اثر بسیار مهم تاریخی ما در شهر همدان احیاء و مرمت می‌شود بسیار خوشحال کننده است. همدان مرکز بسیار مهمی با جاذبه‌های بسیار فراوان طبیعی و تاریخی است و هر اقدامی در این استان‌ها کهومی‌تواند جاذبه این استان‌ها را برای گردشگری داخلی و خارجی افزایش دهد برای ما بسیار مهم است.

وی در ادامه این مراسم خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که امروز پنجاه و پنجمین افتتاح بزرگ در سال ۱۳۹۹ بود و توانستیم همه هفته‌های امسال را برای افتتاح‌های بسیار مهم اختصاص دهیم و بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح شده است.

روحانی گفت: این افتتاح‌ها موجب اشتغال ۱۳ هزار نفر می‌شود، برای ما بسیار مهم است که در بخش‌های مختلف مانند بخش فولاد این افتتاح‌ها صورت گرفته است. این دولت اقدامات بسیار مهم در توسعه زنجیره فولاد داشته و این زنجیره تقریبا در طول ۸ سال عمر دولت به حدود دو برابر رسیده است.

رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: خیلی مهم است که ۸ سال را با کل تاریخ کشور مقایسه می‌کنیم و کار‌های بسیار عظیمی که از نظر کنستانتره، گندله و نهایت شمش فولاد شده باعث شده است که از خام فروشی جلوگیری شود. ارزش این معادن بزرگ و صنایع معدنی ما باعث شده است که ارزآوری بسیار خوبی در شرایط این سه سال که سال تحریم و سختی بوده است، داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۰ از آن سال‌هایی است که خداوند رحمت خود را بر این مردم نازل می‌کند. می‌توانیم پرده‌هایی که باعث آزار این مردم شده است را کنار بزنیم و مردم ما هم در بیماری کرونا و هم جنگ اقتصادی موفقیت‌های بزرگی به دست خواهند آورد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸۷
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۷۹
همین که دولت آقای روحانی در سال آینده پایان می یابد رحمت بزرگ الهی است
پاسخ ها
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دمت گم.. دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
حرف دل مارا زدی
شیرمادرت حلالت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اتفاقا منظورش به خودش بود چون زمانش تموم میشه و از فوحش خوردن راحت میشه و آسیاب و نوبت به بعدی میرسه جالبه توی ایران چقدر آدم مشتاق فوحش خوردن هست و هی کاندید میشن و برای بدست آوردن مسند فوحش خوری رقابت و بی تابی میکنن و جالب اینکه یک عده به چند باره هی کاندید میشن و خیلی اشتیاق نشون میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
استان یزد از بابت ثروت و تعدد کارخانجات در حد انفجار است. به جز حال و پذیرایی توالت هم جز خانه محسوب میشود و باید به آن رسیدگی کرد پس سهم استانهای فقیری مثل سیستان و غیره از این همه کارخانه و اشتغال چه میشود. شما آنها را بسوی فروش مواد مخدر سوق میدهی
محمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احسنت
یعنی سال رفع عذاب الهی
با ايشالا ماشالا قرار بود درست بشه تا حالا شده بود
کشوری ثروتمند با مردمانی فقیر، گرفتار در چنبره اقتصاد دولتی امپریالیستی. دلارهایتان هم که نازل شود بحال این مردم تغییری نمی کند. اولویت شما چیز دیگری است.
خوب معلومه روحانی بره رحمت میاد
قطعا رحمت خداوند نازل خواهدشد و تاریخش هم مرداد ۱۴۰۰ خواهد بود !!!!
ازاین گزافه گویی ها خسته نمیشه حضرت ایشان
از طرف کدخدا ؟؟!!
روحانی گفت: ان‌شاءالله سال ۱۴۰۰ از آن سال‌هایی است که خداوند رحمت خود را بر این مردم نازل می‌کند
صد در قد . با رفتن شیخ حسن در ۱۴۰۰ ، مردم قطعا الطاف و رحمت خداوند را احساس خواهند کرد
حتماً با تمام شدن این دولت محترم رحمت پروردگار نازل خواهد شد
بدبخت شدیم رفت
آخ كه بيچاره شديم !!!!!!!!!!!!!!!
خدا بخیر کنه...خدایا خودت کمکمون کنه
این نعمت ها از قدیم بر سر مردم دنیا می بارد
تو خودت مانع نزول رحمتی!!! رفتن تو خودش بالاترین خوشبختی و رحمت خداست!!؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
نه عزیزم کسانی که این مشکلات را درست کرده و م میکنند کسانی هستند که در گذشته از دست ملت ايران عصبانی هستند و در این چهار سال از خجالت ملت درآمدند
همین که تو بری یک رحمت واسعه است
یعنی بعد از رفتن شما
راس میگی خدا بخیرکنه تو برو که باعث عذاب این مردمی
البته مثل همون رونق اقتصادی که ایشون قبلا هم فرموده بودند
اینجوری که موشک های "یمنی ها" میخورد توی عربستان و موشک حشد شعبی میخورد توی پایگاهای امریکایی ها من بعید میدانم سال بعد هم رحمتی نازل شود
کلید را بده
چرا نگذاشتید رحمت الهی امسال شامل حال ملت شود؟؟وعده سر خرمن میدی؟؟ اگر واکسن را به وقتش خریده بودید رحمت الهی شامل حال ملت میشد ....
پشت یک نیسان نوشته بودایشاالله ازشنبه
نمیدانم مردم دارن زیرفقرونداری زجه میزنن شیخ بزرگ میگه برین اصفهان ساخت معماری نگاه کنین .راست میگه برای روان واعصاب چیزخوبی تجویزکرد.
البته طبق روال هميشه ، يكي مياد بجاي روحاني و چهار سال اوضاع كمي بهتر ميشه و دوره دومش دوباره كاري با ملت ميكنه كه همه آرزوي روحاني رو بكنن .
انشالله شما دست از سر ما برداری، این یعنی نزول رحمت الهی.
راستی چشم انداز ایران 1400 رسیدن به کره جنوبی بود، چی شد. البته رسیدیم به کره، ولی از نوع شمالیش. باز این هم احتمالا مقصر آمریکاست.
علی برکت الله
اینقدرناسپاس و طلبکارنباشیم.انشالله خدابه همه خدمتگزاران به این ملت جزای خیر دهد
حتما کلیدش سال 1400پیدامیشه
سلام بهتر بگید پول کشور که از سر بی تدبیری اون ور آب گیر کرده خدا چیکارست وقتی شما هستین
همین که سال خدا حافظی شما سال خوبی است
خدا به خیر کنه
رحمت خدا با رفتن تو و امثال تو نازل میشه
خدا خیرش بده خودشم میدونه بعد رفتنش شاید بلا این کشور رو رها کنه
این آقا خودش علنی داره میگه سال دیگه سال رحمت هست البته نه اول سال یعنی بعداز رفتن ایشون این یک بار رو آدرس غلط نداد.
احتمالا منظورش پایان عمر دولت بی تدبیری و بی عرضگی و یأسه
خودت کلاه خودتوبذارجلوت قاضی شوببین تواین هشت سال واسه مردم کی کردی بجوزگرانی وبدبختی چیزدیگه کردی.
الا برکتالله
میگوید بزک نمیر بهار می آید کمبیزه وخیار می آید
انشاءالله به لطف الهی در سال 1400 نابود بشی که بزرگترین رحمت برای ملت ایرانه .
رحمت خدا همیشه شامل بندگانش هست چرا که خدا رحمت العالمین است
تا زمانی که فساد مالی توی این کشور است هیچ مجزه ایی اتفا ق نمی افتد
خاسته اول واخرفقط بتونیم نیازهای اولیه مون روتامین کنیم حدقل شکممون روسیرکنیم ا..درروزموادغذایی روارزون کنید
بد بخت شدیم رفت خودم ناراحتی اعصاب دارم قرص گرون شده موز شده ۸۰ هزار تومن بچه من اروز داره بخوره مارو بدبخت کردین پیام ها رو بخون خدا جواب شما رو بده لباس عید نمیتونم بخرم برای بچه من شرمنده بچه من شدم
نباریدن باران و برف در فصل بارش بنا بر روایات و احادیث معتبر نتیجه ظلم و ستم حاکمان با مردم زیر دست خود هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
درسته. چون حق الناس تو کشورمون بیشماره..ولی کشورهای غربی برف و بارون زیاد داره برای اینکه حق الناس کمتر از حق الله و حق و النفسه
خدایا زودتر بیا و ظهور کن.
سلام علیکم
یکی از نواقص انتخابات این است که افرادی تائید صلاحیت شده اند با دروغگویی و وعده های پوچ و فریبکاری و مدعی بودن خدمت به مردم و حمایت از ولی فقیه و اطاعت از ولی امر مسلمین و دفاع از استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی و حمایت از مستضعفین کشور و مستضعفین جهان و .....
متاسفانه ادعا ها و شعار ها فقط مصرف داخلی دارد و هدف رسیدن به صندلی ریاست و نمایندگی می باشد و به فکر چاپیدن بیت المال و رانت و اختلاس و جاسوسی و نفوذی و دشمنی با مردم ونوکری دشمنان کشور اسلامی می باشند
عرض من این است نباید چهار سال یا کمتر یا بیشتر دست روی دست بگذاریم که این منافقین به دشمنی خودشان با کشور ومردم ادامه دهند
چرا شما مردم را مقصر می دانید وقتی که فردی که شعار داده و مردم به خاطر اینکه تائید صلاحیت شده از او حمایت کردند اگر کسی دروغ گفت و مردم را فریب داد باید رد صلاحیت شود و محاکمه و مجازات شود و از مقامش عزل شود چون این عنصر فاسد کشور را به فساد مبتلا می کند
ازهمه طیف تواین چهل سال مسولیت داشته اند اصولگرا اصلاح طلب سازندگی مردمی هیچکدام کارمفیدی درجهت رفاه مردم کار نکردهان ووضع مردم بدتر شده وبا پیشرفت این همه تکنولوژی خانه های ما اندر خم یک کوچه ی قدیمی است همه دنبال منافع خودهستند وفامیل خودراسرکارمیبرند خودی وغیر خودی کجای دنیا دیده اید شهر داری مزکز پرتردد شهر را سنگ فروشی بکند برای گرفتن کرایه برای خودشان در شهر اراک شهرداری منطقه ۳ تمام طول خیابان طالقانی بجای پارک کوچکترین زمین خالی شده سنگ فروشی چرا پیرمردان وزنان کوچکترین جایی برای تفریع ندارند چگونه سال بعد بهتر میشود باخاک سنگ توحلق مردم مگه شهرداری مسول شهر نمیباشد ان هم وزارت کشور انهم نماینده ووزیرشما چگونه بهتر میشود وقتی باد میوزد کور میشویم وباد نیاد خفه میشویم اگر مسولین درست عمل نکنند که شما انها راسر کارگذاشتید چگونه بهتر میشود اگر کس بهتری بیاید اگر تادو الی سه سال زمان میبرد افراد صالح وصادق وکاردان انتخاب شوند تا مردم رادرک کنند تا بدانند ادمهای بی پول هم حق زندگی دارن تا بدانند عده ای پول دار چه بلایی سر زندگی مردم میاورند که درخانه هم اسایش ندارن اشرافی گری از فرح پهلوی بدتر شده لیایید درمحله ها به درد مردم برسید تا بدانید سیاه وسفید پرستی ازامریکا صد برابر بدتر است پول دارها هر کاری درهرجای شهر انجام میدهند بدون این که کسی جلودارشان باشد البته باهم کاری مسولین غاسد شهر داری که بعضی هاشون فقط فکر پارتی بازی ورانت هستند حتی منتظر شکایت کسی هستند تاازطرف مقابل بجای جلو گیری رشوه بگیرند چقدر بنویسم البته برداشت بد نشود که کسی فکرکند خدای نخواسته مخالف نظام هستم نه ولی دردی هست که روی دلمان گذاشته اند بعضی ازاینها که درنظام هستند ودرباطن کارخلاف نظام انجام میدهند ونهاد ناظر بیطرف نیست اگر هست طرف پول دارها اس
تازمانی که دهان میچرخه ولباسها جیب دارن
بارفتن این وآن هیچی درست نخواهدشد
زیرساختها باید درست بشن
حکم قران درمورد دزدی واختلاس قطع دست است
من به یکی گفتم چرا اجرا نمیکن خندید گفت آنموقع خودروسازیها ورشکست میشن
حتما منظور آمدن حضرت مهدی و تغییر نظام فعلی هست؟
ما وقتی کوچک بودیم پینوکیو را میدیدیم همیشه آخر فیلم دلمون برای پینوکیو میسوخت و در حد گریه کردن برایش نگران میشدیم نگو سریال چندین ساله ادامه داره
یادتونه تو فیلم ها برد های سیاه پوست تو مزرعه هاکار می کردند فقط بهشون نان خشک می دادندحالا حاکایت ماست هر چقدر که کار کنیم هیچی نمی تونیم داشته باشیم خاک توسرما که برده شدیم
ایران مهد تمدن وفرهنگ غنی است که چشم تمامی دنیا دنبال آن است انگار مسئولین ما تازه این را دارند می فهمند چون تا حالا به فکر آباد کردن سوریه و عراق و لبنان بودند
انشاا... اگر همه تان دست از سر این کشور بردارید رحمت الهی حتما نازل می شود.
چون در جای که دزدان ، مزدوران ، آدمکشان ......حاکم باشند قطعا رحمت الهی نخواهد بود
خدا خدا خدا
خرابی مملکت ربطی به رئیس جمهور نداره مشکل از قانون اساسی است
بنظر من مردم خوب و شریف ایران از نبودن امنیت اقتصادی و اینکه بیت‌المال م دم را در جلوی چشمانشان چپاول می کنند ، رنج می برند . در این کشور عزیز در یک طرف مردمی ایثار گر که فرزندان برندگان را جهت حفظ کشور به جبهه های حق علیه باطل در عراق و سوریه فرستادند ، در حالی که خیلی از نزدیکان به حکومت میلیارد ها از بیت‌المال را به یغما بردند و بعضی ها نیز در دام عدالت اسلام گرفتار شدند . البته من سیاستمدار نیستم و یک فرد مسلمان ایرانی هستم .اعتقاد دارم شما برای ۸سال مدیریتی که برای ایران کردید کتابی بنویسید و در آن نکات قوت و نکات ضعف خود و دولتمردان همراه خودتان را در آن بر حسب واقعیت قید کنید . تا برای دولت مردان بعدی درس عبرتی در اداره خوب کشور باشد .البته در میان وزرای شما زحمت کشانی بودند و تلاش وافر کردند ، مردم از سر بازان جان بر کف خود که با ایمانشان با دشمنان دین و وطن خود جنگیدند،قدر دانی می کند ، اما از خیانتکاران و وطن فروشان ضعیف النفس که باعث بوجود آمدن تنش در بین مردم باشد ،نمی گذرد . خون سربازان وطن واسلام که تقدیم انقلاب شد ،بزرگترین سربز این انقلاب بون اجاره رهبرش و ولایت برحق بر مردمش آب نمی خورد ، اینها ازرش هستند ، نه پول مردم ستمدیده از دست ظالمان . خداوند همیشه برکات خودشان را بر مردم می فرستد ،حتی در زمانی که زیر بزرگترین ستم ها باشد ، شهادت انسان یک موهبت الهی است ، یکی زودتر و یکی دیرتر ...
رحمت خدا همیشه هست انشاالله از سال دیگه یکی بیاد که قدر این برکت رو بدونه یعنی مردم و انقلاب
نفهمیدم چی، واکسن خارجی وارد می کنیم، بعد واکسن داخلی می زنیم


اینایی که شما به عنوان طرح های مهم درطی چند سال نام میبری، تو کشورهای دیگه بهش میگن وظیفه درقبال مردم

ازبس برای مردم کاری نکردید وازبس دزدیدند وبردن حالا فکر می‌کنید آیا چکار کردید

کمی تفکر
در42 سال گذشته، هر ولتی سرکاراومده، باتبلیغات عوامفریبانه هرروز مدعی افتتاح حداقل 200 پروژه ملی بودند! حال این 200 رادر8سال ریاست جمهوری ضرب کنیم وبعد کلیه طرحهای همه دولتهایی که سرکاراومدند جمع بندی کنیم، دراینصورت باید کشورمون ازهرحیث مقام اول دنیا راداشته باشه، که الانه ازبنگلادش ام عقبترهستیم!! تنهامقام اول که کسب کردیم، اختلاس ودزدی ودروغ وفقرو تورم وبیکاری ودولت مردان بیسواد وبی کفایت هستند که ازروی نوشته خودشون نمیتونن 4سطربخونند!ای کاش هرمسیولی کهدروغ میگفت دماغش مثل پینوکیو. دراز میشد! اونوخ چقدرمسیول دماغ دراز داشتیم!!!!!!
اکثریت مردم ایران منتظر رحمت الهی به طور کامل هستند البته این رحمت برای یه عده اقلیت عذاب الهی خواهد بود ان شاالله
این یک کنایه سیاسی بود جهت مخاطبان خاص.ما عوام متوجه منظورش نمیشیم تا وقتی ک خودش دوباره بگه ک من فلان روز ی چیزی گفتم اما کسی نفهمید....
از همه خدمتگزاران نظام سپاسگزاریم چرا ک شرایطی سختی داریم طی میکنیم و اونها خط مقدم فکری شکستن محاص ره هستند..خدا آمریکا را نابود کند ب حق علی «ع» و اولادش
انسان همیشه در سایه رحمت الهی است
همیشه خوشبختی و رفع مشکلات را به آینده ای که معلوم نیست چه زمانی می‌رسد حواله میدهید.
صوفی ابن الوقت باشد ای رفیق
نیست فردا گفتن از شرط طریق
یادتونه سال ۷۵ یه برنامه ۲۵ ساله ریختن بنام چشم انداز ایران ۱۴۰۰

قرار بود سال ۱۴۰۰
ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیشرفته و قطب اقتصادی برتر منطقه و .... باشیم.
خواستم بگم دیگه چیزی نمونده
یه کم تحمل کنید
۱۳ روز دیگه همه ی این اتفاقا می افته!!!
عیدتون پیشاپیش مبارک باد
رحمت خداوند همیشه بوده و هست اما مردم ما طلب کردن رحمت رو بلد نیستند ، از بنده های ضعیف خدا طلب حمایت دارند در صورتی که این افراد خودشان نوکرهای ملت بوده و خواهند بود و ملت به دلیل نداشتن سواد شهروندی خدمتگذار خود را برتر از خود میدانند و بجای هم دلی با هم از در ضعف ورود میکنند و خدمتگذار بی سواد هم به ریششان می خندد .
با این تیتر یاد دیالوگ سلام ایرانی تو فیلم به وقت شام افتادم . مرگ بر خائنین داخلی
تمام کارخانه هاو شرکتهای بزرگ و درامد زای کشور مال خودشانه در انحصار وزیرو وزرا و اقا زاده هاست وهیچکسی به فکر مردم نیست و کسی هم زورش بهشان نمیرسد تنه کسی که دستور رسیدگی به این خلافکارهارا باید صادر کند رهبراست که قوه قضائیه را موظف به گرفتن حق مردم از ان خون اشامهارا بگیرد ولی دیگه دیر شده مردم دارن خفه میشن مرگ تدریجی داریم احساس میکنیم ولی ان بیخداهاهم فقط دومتر کفن به گور میبرند اما مردم را بیچاره کردندخدا از حق الناس نمیگذرد
امیدواریم
راستی این سند چشم انداز ایران1400ک گفته بودن چی شد؟ قرار بود ایران 1400خوش و خرم و گل وبلبل باشه تاالان ک خبری نیس. بدبخت هم شدیم.
تشکر
بازم روحانی وعده دا ،یا خدا کجا پناه بگیریم این رحمته مثل صاعقه روسرمون فرود نیاد
البته رحمت خدا همیشه بعد از بلا بر بندگان صبورش نازل میگردد
با سلام . انشاالله نمی‌ریم و ببینیم .. پراید ۲۰ میلیون تومنی.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی