بازدید 7042
۱

قتل پدر ۸۰ ساله به دست پسر در کاکی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: فرزندی که پدر ۸۰ ساله خود را در یکی از محله‌های بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی به قتل رسانده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 08 March 2021

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار کرد: در آذر ماه سال ۹۹ گزارشی مبنی بر یک مورد فوت مشکوک فردی در منزل فرزندش در یکی از محله‌های شهر کاکی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد پیرمرد ۸۰ ساله روی زمین افتاده و فوت کرده است. در این رابطه بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این حادثه آغاز و جسد برای معاینه و کالبد شکافی به پزشکی قانونی استان انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی در استان بوشهر اضافه کرد: در تحقیقات اولیه، با توجه به وجود آثار کبودی و گذشت زمان از فوت پیرمرد ۸۰ ساله، احتمال وقوع جنایت برای کارآگاهان متصور بود.

سرهنگ صیادی اضافه کرد: پس از وصول نتیجه کالبد شکافی که نظریه جنایی بودن مرگ پدر ۸۰ ساله را تأیید کرد، کارآگاهان پلیس آگاهی به یکی از فرزندان متوفی مظنون و با هماهنگی با مرجع قضایی نامبرده را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در تحقیقات فنی و تخصصی به قتل پدرش با استفاده از ضربه‌های متعدد وارده به قسمت‌های بدن متوفی با چوب معترف شد و انگیزه خود را از قتل، اختلافات مالی با پدرش اعلام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی گفت: نامبرده پس از اعتراف صریح به قتل با تکمیل پرونده قضایی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
چقدر بده بی غیرتی. ادم هیچی نداشته باشه اما غیرت رو داشته باشه آدم دست و پا نداشته باشه اما بی غیرت نباشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل