ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ۹۹

صندوق پالایش یکم امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۹۹، سومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با احتساب ۵.۰۲ درصد رشد نسبت به دیروز به ۸۸ هزار و ۱۲۰ ریال رسید.
کد خبر: ۱۰۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ 08 March 2021

به گزارش بورس تابناک، واحد‌های پالایش یکم امروز ۱۸ اسفند ماه مثبت معامله شد و با ۵.۰۲ درصد افزایش قیمت مواجه شدند و تا امروز ۱۲ درصد ضرر برای خریداران اولیه این واحد‌ها به همراه داشته است. امروز نماد شپنا تاثیر بسزایی در رشد شاخص داشت.

همچنین در بین نماد‌های این صندوق نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۵.۵۶ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۵.۵۵ درصد رشد و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۴.۹۱ درصد رشد و شبریز (پالایش نفت تبریز) با رشد ۵.۳۷ درصدی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ماه ۹۹

امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ۹۹ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۵.۰۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۸۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۶.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۴۹ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

ارزش پالایشی یکم ۱۸ اسفند ۹۹
 
 
منبع: نبض بورس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر