بازدید 6148

اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با یک مصدوم و یک محروم!

کد خبر: ۱۰۳۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 08 March 2021

اولین نشست هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال با ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال با حضور تمام اعضا آغاز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، نخستین جلسه اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از انجام مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال و معرفی شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال صبح امروز (دوشنبه) با حضور نفرات جدید در محل ساختمان فدراسیون فوتبال آغاز شد.

در مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال که در تاریخ (10 اسفند) برگزار شد، شهره موسوی، طهمورث حیدری، خداداد افشاریان، میرشاد ماجدی، مهرداد سراجی، احسان اصولی، احمدرضا براتی، بهرام رضاییان به عنوان اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون انتخاب شدند.

خداداد افشاریان عضو جدید فدراسیون فوتبال با پای مصدوم و عصا به دست وارد ساختمان فدراسیون و نشست هیئت رئیسه شد.

نکته مهم در خصوص جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، حضور حیدر بهاروند در محل فدراسیون فوتبال بود که برای شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال و تصدی پست ریاست نتوانست تأیید صلاحیت شود و محروم بود اما در جایگاه سابقش تکیه زده است!

بهاروند از سوی عزیزی خادم به عنوان سرپرست نایب رئیس دوم معرفی شده است که باید دید با توجه به اساسنامه جدید حضورش در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نهایی خواهد شد یا نه؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر