بازدید 6221
۵

کشف ۳۱ تن موز قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳۱ تن موز قاچاق و ۲ انبار مواد محترقه با تلاش ماموران انتظامی استان کشف و شناسایی شد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 08 March 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سردار غلامرضا جعفری یکشنبه شب با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: محموله موز قاچاق به ارزش بیش از ۱۴ میلیارد ریال از یک انبار در شهرک صنعتی بندرعباس کشف و ضبط شده و در همین رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر شده است.

وی خاطرنشان کرد: در عملیاتی دیگر ماموران انتظامی شهرستان بندرلنگه دو انبار دپو مواد محترقه قاچاق را شناسایی و بیش از یک هزار و ۲۵۰ عدد مواد محترقه به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

سردار جعفری تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخرسال و فعالیت برخی از افراد سودجود در این زمینه ، موضوع جلوگیری از هرگونه خرید و فروش موادمحترقه غیرمجاز به صورت ویژه و با جدیت در دستور کارپلیس اطلاعات و امنیت عمومی است و با متخلفان برابر قانون و با جدیت تمام برخورد می شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را جهت پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
یعنی این پول همه موز را یک نفر داشته، آن را خریده، کول کرده، انبار کرده، می خواسته بفروشد. بگردید همدستهاش را پیدا کنید. آن اصلی ها حتما دوباره این کار را خواهند کرد.
بگذارید وارد بازار شود
این مبارزه با قاچاق نیست، این مبارزه با افراد دیگر برای حفاظت از انحصار و رانت یکنفر خاص هست تا از منافع انحصار واردات او و قیمتهای بالایش، محافظت شود
عجب احمقی بود قاچاقچی...! بحرحال دمتون گرم ,موز شب عیدمون هم جور شد...! پخش کنید با قیمت پایین بین مردم, حالشو ببریم.....!
اینها زود خراب میشوند بدهید مردم محروم بخورند
مردم سپاسگزارن از پلیس برای مبارزه با هرج و مرج. ولی کاش واردات موز به دست همون قاچاقچیها میفتاد شاید مردم عادی هم میتونستن لااقل ماهی یکبار موز بخورن. ولی تا زمانیکه از دست قاچاقچی میگیرن و به دست دلالها و دزدان میدن وضع همینه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار