بازدید 190681
پیمانه اقتصادی

توصیه رئیس سازمان بورس به مردم؛ دارایی خود را به بورس بیاورید/ پورابراهیمی: تصمیمات غیرعلمی در بورس نگیرید/ رونمایی از دلار در کانال ۲۳/ تیغ مالیات در راه خانه‌های خالی از مرداد ۱۴۰۰

این پیمانه تیتر‌هایی همچون بورس مثبت شد، پورابراهیمی: تصمیمات غیرعلمی در بورس نگیرید، گلایه همتی از تورم‌زا بودن بودجه، ۲۸۹ میلیون دلار حواله ارز در سامانه نیما معامله شد و هشدار به استخراج‌کنندگان رمز ارز در منازل را در بر دارد.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 08 March 2021

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون بورس مثبت شد، پورابراهیمی: تصمیمات غیرعلمی در بورس نگیرید، گلایه همتی از تورم‌زا بودن بودجه، ۲۸۹ میلیون دلار حواله ارز در سامانه نیما معامله شد و هشدار به استخراج‌کنندگان رمز ارز در منازل را در بر دارد.

بورس مثبت شد؟!

دیروز شاخص کل با ۵۸۶۰ واحد افزایش معادل ۰.۵۰ درصد به یک میلیون و ۱۷۵ هزار و ۵۸۴ واحد، شاخص قیمت وزنی - ارزشی با ۱۵۲۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۰ درصد به ۳۰۶ هزار و ۶۶۱ واحد، شاخص کل هم وزن با ۹۲ واحد کاهش معادل منفی ۰.۰۲ درصد به ۴۳۰ هزار و ۸۵۱ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۶۰ واحد کاهش معادل منفی ۰.۰۲ درصد به ۲۸۱ هزار و ۴۳۴ واحد، شاخص آزاد شناور با ۵۹۲۶ واحد افزایش معادل ۰.۳۵ درصد به یک میلیون و ۷۰۲ هزار و ۲۰۸ واحد، شاخص بازار اول با ۴۷۷۷ واحد افزایش معادل ۰.۵۶ درصد به ۸۵۹ هزار و ۶۱۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۰۱۶۲ واحد افزایش معادل ۰.۴۳ درصد به ۲ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۹۶ واحد رسید.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات دیروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۷۴۵ هزار و ۲۴۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۸ درصد معادل ۶۶ هزار و ۴۱۰ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۱۴۸ تومان رسیده است.

توصیه رئیس سازمان بورس به مردم؛ دارایی خود را به بورس بیاورید

دهقانی دهنوی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار  با بیان این‌که بازدهی بازار سرمایه از همه بازارهای موازی بیشتر است، تصریح کرد: بررسی‌های ده ساله‌ای که صورت گرفته نشان می‌دهد، به غیر از یک دوره‌ای که قیمت جهانی طلا چند برابر شد، بازدهی بورس از سایر بازارها بیشتر بوده است؛ سرمایه با رمزارزها از کشور خارج می‌شود.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه با انتقاد از تبلیغ سرمایه گذاری در رمزارزها در کشور اظهار کرد: از مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم به ماجرای تبلیغ رمزارزها وارد شود. رمزارز در کشور غیرقانونی است؛ اما عده‌ای به راحتی از درگاه بانکی خرید و فروش می‌کنند. برخی براین باورند رمزارزها بزرگترین حباب تاریخ مالی جهان است و اکنون به کانالی برای خروج سرمایه از کشور تبدیل شده است. به جای این‌که مردم دارایی خود را در جایی سرمایه گذاری کنند که نتیجه آن معلوم نیست و نفع آن به کشورهای دیگر می‌رسد به بازار سرمایه بیایند که سرمایه گذاری در این بازار منجر به توسعه اقتصادی کشور می‌شود. دهقانی دهنوی با بیان این‌که در چند ماه گذشته، سایر بازارهای مالی کشور نیز با نوسان مواجه شدند، اظهار کرد: در این میان بازار سرمایه هنوز به حالت تعادل برنگشته و برای بازگشت تعادل به این بازار باید این اعتماد را به بازار برگردانیم. بازار سرمایه بازاری هوشمند است و به همه موضوعات زودتر و بیشتر واکنش نشان می‌دهد. مردم باید بدانند که بازار سرمایه بازدهی بیشتری دارد اما باید الفبای آن را رعایت کنند. بدترین روش انتخاب سهم گوش دادن به حرف دیگران در فضای مجازی است و ما حتما با افرادی که سیگنال غلط به مردم می‌دهند برخورد خواهیم کرد.

پورابراهیمی: تصمیمات غیرعلمی در بورس نگیرید

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت همه مردم را به بورس دعوت کرد و منابع زیادی وارد بازار شد، ما در روز‌هایی که حجم نقدینگی در بازار افزایش یافت، بار‌ها در مکاتبات خود اعلام کردیم که حجم منابع تناسبی با عرضه ندارد و باعث ایجاد تورم در بازار شده است و باید از روش‌هایی استفاده کنیم که مانع از این موضوع شود؛ اما تصمیمات در حوزه نظارتی انجام نشد. وی با بیان اینکه باید در این شرایط بازار سرمایه، به دولت و مسئولان کمک کنیم، تصریح کرد: اجرای مصوبات شورای عالی بورس برای سهامداران است، ما از سازمان بورس می‌خواهیم تا گزارش‌های نهایی شورای عالی بورس را به مجلس ارائه کند. پور ابراهیمی بیان کرد: اخیرا شورای عالی بورس برای مدیریت بازار تصمیم گرفته بدین صورت افرادی که زیر ۱۰ میلیون تومان سهام دارند، سود تضمین شده پرداخت می‌کنند که این روش حمایت از سهامدارن اقدامی غیرعلمی است.

گلایه همتی از تورم‌زا بودن بودجه

همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی اینستاگرامی در خصوص بودجه ۱۴۰۰ نوشت: از این که بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، با تفاهم نسبی دولت و مجلس تعیین تکلیف و به تصویب نهایی رسید جای شکر دارد. فارغ از محاسن و ایراداتی که می‌توان به محتوای بودجه گرفت، یک نکته مشخص شد: همه دولتها و مجالس، علیرغم انتقاد از رشد نقدینگی و تورم، حتی با پرچم اصلاح ساختاری بودجه، نهایتاً به بودجه‌ای با توان رشد بالای نقدینگی رضایت می‌دهند. درحالیکه مجلس محترم همزمان در صدد تصویب طرحی، برای اصلاح ساختار اداره بانک مرکزی، با هدف تقویت استقلال و نیز پاسخگویی بیشتر بانک مرکزی است، اعداد و ارقام بودجه مصوب و تبصره‌های متعدد آن دربرگیرنده احکامی برای تکلیف به بانک مرکزی و سیستم بانکی است که نتیجه آن می‌تواند انتشار پول پر قدرت و رشد نقدینگی باشد. کنترل نقدینگی و تورم مهمترین هدف بانک مرکزی است. با توجه به امکان تشدید رشد نقدینگی از ناحیه بودجه کشور، یکی از راه‌های کنترل رشد نقدینگی نیز تشدید کنترل ترازنامه بانک‌هاست و این شاید در تناقض با تکالیف بودجه و همچنین برنامه خروج از رکود قرار گیرد. بانک مرکزی این انتظار را هم دارد که دولت و مجلس در مسیر کنترل نقدینگی و تورم پشتیبان بانک مرکزی باشند.

رونمایی از دلار در کانال ۲۳

در معاملات دیروز (یکشنبه هفدهم اسفندماه ۱۳۹۹) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ ۲۳۵۱۵ تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت ۲۳۹۹۰ تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته ‌شد که نسبت به روز قبل، ۲۸۶ تومان ارزان‌تر شده است. همچنین در این صرافی ها، هر اسکناس یورو به نرخ ۲۸۳۰۱ تومان از مردم خریداری و در مقابل با کاهش ۴۶۰ تومانی نسبت به نرخ روز شنبه، به قیمت ۲۸۸۷۳ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته ‌شد.

۲۸۹ میلیون دلار حواله ارز در سامانه نیما معامله شد

دیروز در سامانه نیما معادل ۲۸۹ میلیون دلار حواله ارز عرضه و معادل ۱۱۹ میلیون دلار با میانگین هر دلار ۲۲,۶۶۰ هزار تومان معامله شد. به نظر می‌رسد واردکنندگان در انتظار کاهش بیشتر نرخ ارز باشند. همچنین معاملات اسکناس در بازار متشکل ارزی نیز معادل ۴.۹ میلیون دلار با میانگین هر دلار ۲۳,۸۰۰ تومان بوده است.

هشدار به استخراج‌کنندگان رمز ارز در منازل!

سخنگوی صنعت برق از تعیین جریمه سنگین برای استخراج کنندگان رمز ارز در منازل مسکونی علاوه بر ضبط این دستگاه‌ها و تحویل به مراجع قضایی خبر داد. مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گویی تلویزیونی با اشاره به اینکه افزایش نرخ رمز ارز سبب ایجاد جذابیت برای سرمایه‌گذاری در این بخش شده است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع صاحبان سرمایه‌های خرد، غیرمجاز اقدام به خرید دستگاه‌های کم بازده می‌کنند که این موضوع سبب افزایش قابل توجه مصرف برق خواهد شد. وی با بیان اینکه نصب این دستگاه‌ها در منازل سبب بروز خسارت به وسایل داخل واحد مسکونی و همچنین همسایگان و شبکه برق می‌شود گفت: درصورت شناسایی این گروه از استخراج کنندگان رمز ارز، برق واحد متخلف به نرخ برق صادراتی که رقم بسیار بالایی است، محاسبه می‌شود. سخنگوی صنعت برق افزود: طبق برنامه‌ریزی وزارت نیرو، متقاضیان استخراج رمز ارز می‌توانند در سطح گسترده این مزارع را در شهرک‌های صنعتی مشخص شده نصب کنند و البته برق آن‌ها نیز با نرخ مشخص و بدون دریافت یارانه محاسبه خواهد شد.

تیغ مالیات در راه خانه‌های خالی از مرداد ۱۴۰۰

پارسا رییس سازمان امور مالیاتی درباره ساز و کار اخذ مالیات از اینفلوئنسرهای فضای مجازی با بیش از 500 هزار دنبال کننده و تعیین و تکلیف موضوعاتی مانند صفحات غیرحقیقی و طرفدار یک شخص و ... اظهار داشت: اخذ مالیات از اینفلوئنسرهای فضای مجازی پیشنهاد نمایندگان مجلس است و دولت این پیشنهاد را نداده؛ اما این موضوعات از جمله احراز هویت مالکان صفحات اینستاگرامی یا اینکه نحوه اخذ مالیات از صفحات طرفداران یک شخص (fan page)  که نسبت به انجام تبلیغات اقدام می‌کنند، مورد بحث است، در آیین نامه اجرایی باید این موضوعات به گونه‌ای تنظیم شود که قابل اجرا باشد.

وی با بیان اینکه اخذ مالیات از اینفلوئنسرها ایده خوبی است؛ اما اجرایی کردن آن به گونه‌ای که انصاف و کارایی رعایت شود، باید در آیین‌نامه به دقت دیده شود، ادامه داد: موافق این ایده هستم، چون فرقی نمی‌کند که منشا درآمد چه باشد، از حدی بالاتر از حداقل معیشت باشد، باید مشمول مالیات شود. رییس سازمان امور مالیاتی با اشاره به آخرین اقدامات در بحث اخذ مالیات از خانه‌های خالی و موضوعاتی مبنی بر مبهم بودن دیتاهای ارایه شده از سوی وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق قانون و تقسیم کاری که انجام شده، شناسایی و تشخیص خانه‌های خالی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و سازمان امور مالیاتی بر اساس نتیجه کار وزارت راه و شهرسازی، قانون مالیات را به اجرا می‌رساند. با کلاس‌چک اطلاعات مختلف یک واحد خالی تشخیص داده می‌شود. سازمان امور مالیاتی مجری لیستی است که وزارت راه و شهرسازی آن را به عنوان خانه‌های خالی ارایه می‌دهد. وی با بیان اینکه اجرای خانه‌های خالی عملا در بودجه ۱۴۰۰ دیده می‌شود، گفت: با این قانون که امسال در مجلس تکرار شد و نوع قانون که نوشته شده، باید چهار ماه در سال خانه خالی باشد که مشمول مالیات شود. رییس سازمان امور مالیاتی در پاسخ به این سوال که اولین مالیات از خانه خالی چه زمانی اخذ می‌شود، گفت: با توجه به قانون، عملا وصول مالیات از خانه‌های خالی از مرداد ماه سال ۱۴۰۰ آغاز می‌شود.   

قیمت نفت برنت از ۷۰ دلار فراتر رفت

قیمت نفت خام در معاملات امروز، دوشنبه به دنبال حمله به تأسیسات نفتی سعودی با جهش ۲ درصدی روبرو شد. قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، تا ساعت ۷:۱۲ به وقت تهران، ۲.۰۵ درصد یا ۱.۴۵ دلار جهش کرد و به ۷۰.۷۸ دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، ۲.۰۳ درصد یا ۱.۳۴ دلار افزایش یافت و به ۶۷.۴۳ دلار رسید. قیمت نفت برنت در معاملات امروز به بالاترین سطح خود از ژانویه ۲۰۲۰ تا کنون رسیده است. عربستان سعودی اعلام کرد، یک مجتمع ذخیره سوخت در یکی از بزرگترین بنادر صادرات نفت این کشور هدف حمله موشکی پهپادی قرار گرفته است. حوثی های یمنی مسئولیت این حمله را به عهده گرفتند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸۸
نماد ...که یکی از نمادهای مطرح در بورس ایران هست از 1300 تومان در مرداد امسال به 280 تومان رسیده یعنی دارایی شما 80 درصد ارزش خودش را در شش ماه از دست داده. عجبا این بازار ارزش سرمایه گذاری دارد؟ این فقط یکی از صدها موردی بود که خودم خریده بودم. بقیه هم مثل این هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
من سهام خگستر داشتم سرمایه ام از بین رفت نکنه همین سهم را می گی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
شپنا خريدم 5500 الان 1100 تومان. ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ایکاش می شد از حقوق ها مبلغی طی مدتی کسر می کردند و برای چنین مواردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
نه "ثاخت" رو میگه
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
حالا موقع خرید سهامه
کلاس چک غلط است
صحیح کراس چک است
پاسخ ها
حکیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
به نظرم ختوقا باشه من50میلیون خریدم فقط مانده 17میلیون متعجبم چرا ماشین به این گرانی قطعات ش این‌قدر بی ارزش که هرسهم شده 270.واقعابایدبه داد مردم مظلوم کسی برسد
يه قرون بده آش به همين خيال باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بشین که مذاکره بشهو دلار بیاد پائین. اگه بایدن میخواست به برجام برگرده تا حالا برگشته بود. سال آینده دلار 30 تومن و آخر سال تا 40 تومن میره
باتوجه به اخبار مثبت در فرایندمذاکرات باسازمان انرژی اتمی و برجام و ازادشدن تدریجی منابع ارزی کشور بطور قطع دلار روند نزولی خواهدداشت و بازهم بطورقطع روند نزولی بورس شدید تر خواهد شد
نتیجه : هرچه سریعتر ازبورس خارج شوبد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
ادم عاقل از یک سوراخ چندبار گزیده نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بازم دارند دون میپاشند
اگرخانه ای مستاجرپبدانکند جه بایدکردونیزاگرمستاجرمناسب برای خانه ای بدلیل فرسودگی وخرابی پیدانشود ووسع مالک به هزینه تعمیرات نرسد مالک چکاربایدبکندوبازهم اگرخانه ای
درمکانی ناامن بدلیل وجودساختمانهای نیمه کاره رهاشده دراطرافش مستاجری مناسب پیدانکندتکلیف مالک چیست
مالیات گرفتن ازچنین مالکانی که قادربه اجاره دادن ملکشان به مستاجر موجه که خانه رابرای سکونت بخواهدونه کارهای خلاف اخلاق و عرف عین ظلم است اگرواقعا دولت به این مشکلات بی اعتناباشد
پاسخ ها
لمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
اگرمالکی چندتاخانه داشته باشد چه باید بکند.اقاول کنید این مسخره یازیهاروچدتاخونه داشته باشه شاید خواهرش باشد شایدعمه اش باشد شایدخاله اش باشد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احسنت
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
همچین خانه ای وجود ندارد اگر هم باشد اینقدر آدم های بی بزاعت داریم که دنبال اینجور خانه ها برای اجار هستن هرچی میکشیم از دست ماجر ها یه درصد انصاف ندارن
بازم دارن دعوت به سرمایه گذاری میکنن
خدامیدونه این وسط چه تعداد دیگری به خاک سیاه خواهندنشست
با توصیه نمی توان مردم را وارد سرمایه گذاری های اقتصادی سالم کرد باید اول زیرساخت سرمایه گذاری های سالم را که حاصل شفافیت و برخورد تخصصی نه سیاسی است را فراهم کرد خود مردم بدون توصیه وارد آن خواهند شد
مگه مردم دارایی هم دارند که به بورس بیاورند تا شما در عرض چند روز نابودشان کنید. واقعا مردم را ... فرض کرده اید که بعد از افتضاح قبلی باز هم مردم را به سپردن داراییشان در بورس تشویق می کنید؟
دارای هارو بیارم تا دوباره از بین برود؟
در8ماه همه چیز10برابر شد ولی سرمایه من 75%پودر شد،آدم عاقل ازیه سوراخ دوبار گزیده نمیشود
باز مردم رو دعوت به بورس کردین؟ هنوز ضررهای قبلی که به مردم زدین جبران نشده
مردم وقتی روند بلند مدت از مرداد تا امروز را دیدند چطور می‌توانند به بورس و شما گردانندگانش اعتماد کنند که پولی که با زحمت بدست آوردن را به شما بسپارند؟؟؟؟؟؟
تضمینتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اول گفته بودن 6 ماه از سال یک خانه خالی باشه مشمول مالیات میشه، حالا میگن 4 ماه از سال؟ یعنی اگه شغل یک نفر جوری باشه که 5 ماه از سال رو در روی کشتی کار کنه و 5 ماه منزلش خالی باشه میان سراغت و میگن پول ارث بابات رو بده تا دولت دچار کسری بودجه نشه؟؟؟؟؟؟؟؟ کجای این قانون انصاف و عدالت رعایت شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
بابا خانه خالی منظور خانه بدون وسایل منزل، به نظرم خیلی خوبه و هر کسی مخالفه دنباله دلالیه
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احسنت
من 300 میلیون داشتم از ارث پدرم و توی بانک و ازش سود می گرفتم و اجاره خونه می دادم
با پاتیین آمدن ارزش ریال تصمیم گرفتم دلار یا سکه بخرم
ولی با رونق بورس و توصیه های رئیس جمهور به سرمایه گزاری وارد بورس شدم و سهام بانک ملت و شپنا و شتران خریدم
ولی الان حدود 73 درصد در ضرر هستم
سرمایه ام از نصف کمتر شده
همه می گن اعتماد کردنت اشتباه بوده هر جا فرصت خروج اد خارج شو و ضرر را بپذیر و پشت دستت را داغ کن دیگر اعتماد نکنی
ولی دلم می سوزه چون می خواستم از مستاجری نجات پیدا کنم
زندگی من دچار بحران جدی شده چون اجاره خانه کمر شکن است و ....
بورس ؟؟؟ واقعا .
مگه پولی مونده .
برخورد نادرست با سرمایه مردم
برای مردم تجربه شده که هر موقع کالا یا چیزی تبلیغ شد برعکس عمل کنن
الان باید سریعتر از بورس خارج شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
کل فریب خوردگان تو صف فروشن تا از این باتلاق نجات پیدا کنن و برای همیشه خارج بشن . اما آیا این سهام پاره ها پول بشو هست ؟ آیا حتی یک نفر خریدار هم تو این بازار وجود داره ؟ کسی هست بیاد سهام بادکرده بخره بعد پولشو 10 سال بندازه ترشی ؟ خودت باشی این کار رو میکنی ؟
پالایشی هم نابود کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
البته ما نابود شديم وگرنه كه پولمونو به جيب زدند و دارن حالشو ميبرن چهاربانده!
دفعه قبلی کم جیب مردم را خالی کردید ؟
در شرایطی که مردم داراییشونو در بورسی که روحانی شویق کرد از دست دادن دوباره یه نفر میاد میگه مردم در بورس سرمایه گذاری کنین! برای توسعه اقتصادی!!!!!!! کدوم توسعه؟ کدوم اقتصاد؟
واقعا خنده دارن این مسئولین
چرا رمز ارز غیرقانونیه؟ چون نمیتونین دست توش ببرین و نمیتونین بهره ای داشته باشین غیرقانونیه؟
این بورس دیگه بورس بشو نیست
چون اعتماد مردم ازبین رفته
کل سرمایه مردم نابود کردند الان هم نگران از بین رفتن سرمایه در ارز دیجیتال هست عجبا
تو جیب مارو نزن سود دهی پیشکشت،،،
مردم بیارن سرمایه شون به بورس که نصف بشه
جناب رییس سازمان بورس!، بذار آثار دعوت قبل خوب بشه، چشم حتما میایم.
دلت خوشه ها برادر، مگه پولی مونده واسه مردم
با توجه به گسترش ارتباطات اینترنتی و توسعه و ایجاد بازاهای مالی مختلف از رمز ارزها تا فارکس و ... اگر بازار بورس ایران به روال کنونی خودش که مبتنی بر دستکاری قیمت و حقوقی ها ادامه بده ظرف مدت کوتاهی از بین میره و ملت به سمت بازارهای بین المللی میرن
چشم.خونه و ماشین و پس اندازشونو مردم بیارن بورس ... شما بیش از 80 درصد از اصل سرمایه مردمو نابود کردید.من به شخصه یک ریال تو بورس نخواهم گذاشت...
بازم گول؟
سرمایه های قبلیمون که توی بورس سوخت شده رو برگردونید
حالا سرمایه گذاری جدید
از مرداد منفی است واقعا بورس کشور ما بی صاحب است کسی به فکرش نیست .سرمایه مردم را از بین می ببرند
همه پس اندازمان را اوردیم در بورس۷۰درصد از اصل پول از بین رفت تازه ارزش پول ملی هم یک سوم شد ،اگر پولمان را شن خریده بودم در بیابان رتخیه بودیم حال سه بر پول داشتیم لطف کنید دیگر به مردم راهنمایی جهت سرمایه گذاری نکیند مردم همیشه دعا گوی شما هستند
خجالتم خوب چیزیه
اگر کسی دوباره دراین بورس ضرر کرد حق هیچ گونه اعتراضی ندارد
دوباره کیسه دوختید واسه سرمایه مردم
بزرگواری که توصیه میکنی دارائیمونو به بورس بیاریم ، بجان عزیز خودت ، از همون پارسال
دیگه چیزی برامون نمونده .
یکم فرصت بده عزیز ، یه پولی دستمون بیاد روی چشم دوباره گوش مخملی میشیم میاییم پیش خودت .
صبر کن . باشه بابا ؟؟
مرسی که هستی
دیگه اعتمادی نیست
ما اومدیم توی بورس بیچاره شدیم اگه پوشک بچه خریده بودیم کلی سود کرده بودیم
وقتی قانون برای عدم تمکین مستاجرین به پرداخت اجاره بها ماهانه وجود ندارد ویااگروجوددارداجرایی نیست ،چگونه موجرین با این هزینه سنگین مصالح ساختمانی وهزینه تعمیرات خانه هایشان را به اجازه واگذار نمایند ،خصوصا بااین مشکلاتی که کرونا بوجود آورده بعضی از مستاجرین تمکین به پرداخت اجاره بها ندارند .زیرا می دانند که براحتی حکمی برای تخلیه صادر نمی گردد .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
احسنت
پولم داخل پالایش آب شدی؟ با ۴۰ درصد ضرر فروختم.
باز واسه ملت چی خوابی دیدن ...
من حاضرم دارایی م رو آتیش بزنم و خیالم راحت بشه تا اینکه بیارم بورس و ذره ذره اب شدنش رو ببینم و اعصابم خرد بشه
همه میدانند دولت از بورس نوسان خیلی بزرگی گرفت و کسری بودجه خودشو جبران کرد ...همه دارن از بورس خارج میشوند که بیشتر از این بدبخت نشوند.
هرکی میگه 80%پول مردم که پودر شده رفته بر میگردد سخن درستی نمی گه
البته بر میگردد اما بعد از چند سال؟
من نه بیگانم.نه جاسوسم.نه وطن فروش.من یک ایرانیان مال باخته دعوت رئیس جمهور کشورم به بورس هستم
دارایی خود را به بورس بیاورید !!! ؟؟؟ چیه باز دولت بی پول شده ؟
به بورس چرا؟ یه شماره حساب اعلام کنید مستقیما" واریز کنیم
آقایان خانم ها شما این پول ب دولت قرض دادین بهتون برگرداننده میشه من قول شرف میدم متاسفانه ترامپ میلنا کش این بلاسرمملکت آورد پس نگران نباشین من الکی حرف نمیزنم یه مقدارصبرلطفا همش برمیگردده باسودش خیالتون راحت قول قول
بورس در همه جای دنیا مکانی امن در سرمایه گذری و رشد اقتصادی همراه با افزایش تولید است بجز در ایران که محلی برای رفع کمبود بودجه در سیاست های غلط دولت است پس مردم را فریب ندهید وقتی نمی توانید پاسخی به مالباختگان قبل بدهید ,بس کنید عوام فریبی را مردم با بورس ایران که به همین شکل آنان رادعوت کردن بدبخت شدن ,تعدادی خودکشی,تعدادی افسردگی ,و بسیاری از خط فقر هم به زیر آمدن ,
توصیه رئیس سازمان بورس به مردم؛ دارایی خود را به بورس بیاورید

نه بابا ...
عجب شما تا حالا کجا بودی
ولا عجیبه،چطور روتون میشه باز این حرفا میزنین مردم بیچاره کردین ین دیگ چی بیارن بورس
مگه انسان عقل نداره
واقعا خجالت نمی کشید مردم رو چی فرض کردید
بابا این. بی اعتماد که. بورس سرمردم اورد فکر نکنم دیگه سرمایع گذاری. کند در بورس. سهام. بخرد
این همه پوله مردم بدبخت بازم میگین بیاین تو بورس
آوردیم باختیم
بعدش چی؟
مردم دیگه پول ندارن بدن به شما توصیه میکنم مردم سریعتر پولتونو از بورس بکشید بیرون منم بخدا مال باختم
واقعا اینا مردمو چی فرض کردن؟
خجالت نمیکشن که این حرفارو تکرار میکنن؟
مار گزیده از ریسمون سیاه سفید میترسه
هنوز‌سیر‌نشدید‌بازمیخواهید‌چه‌بلایی‌سراین‌ملت‌بیچاره‌بیارید
چرا دست از سر مردم برنمی‌دارد.
مال مردم مال خودشونه ، لااقل به اونا چشم طمع نداشته باشید.
در بورس خیلی با اعصاب بازی میشه. لطفا شماره حساب بدید تا هر چی داریم بریزیم به حسابتون تا شاید دست از سر مردم بردارید
یکساله گذشت سود ک نکردیم ۷۰ درصد شم‌کم شد بزارید مردم پولشونو یجا دیگه سرمایه گذاری کنن،اونایی ک ماشین خریدن خوب سود کردن هی گفتن ماشین نخرید مام گوش دادیم،
توصیه رئیس سازمان بورس به مردم؛ دارایی خود را به بورس بیاورید!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای رییس جمهور قبلاً گفتند همه چیز را به بورس بسپارید ولی الان می گویند که بورس بالا و پایین دارد شما باید حساب کتاب بورس را بدانید و از این حرف ها. شما هم بعد از چند وقت اگر بورس خوب شود میگویید من آنم که رستم بود پهلوان و اگر بد شود که می زنید زیر حرفهایتان. علی برکت الله.
توی ایران فقط طلا. همیشه طلاست. نفروشید تا میتوانید بخرید
زندگی کردن تو ایران یعنی بدبخت
چه تضمینی برای صحبتتون دارید
سلام.به.مجلس.محترم.و.اقای.پور.ابراهیمی.و.اقای.همتی.میشنهاد.میکنم.مجمع.سالانه.بانکها.که.در.تیر.ماه.با.چهار.ماه.تاخیر.انجام.میشود.بهتر.است.که.در.پایان.فروردینماه.ویا.تا.۱۵.اردیبهشت.ماه.انجام.شود.واین.به.سود.همه.است.چرا.باید.مجمع.با.تاخیر.۴ماهه.انجام.شود.را.مورد.برسی.قرار.دهن.
دوستان متضررگرامی.آنهایی که درتیر و مردادماه خریدزدند۹۰درصداز متضررین هستند.درست زمانی که حقوقی ها ونوسانگیرها وسهامداران وارد به اوضاع بورس می فروختندوسودهنگفت بالا نصیبشان میشد شماهامیخریدید غافل ازاینکه قیمتهاحبابی بیش نبود.من هرچه داشتم تو اوج قیمت تیرومردادفروختم ومجددا درمهروآبان کم کم خریدم.تاالان هم مقدار کمی توضررمیروم وسریع جبران میشه.دوستان قیمتهای خریدتیرومرداددیگه تاچندسال دیگه برنمیگرده.مگه پول باشه ومیانگین بیاریدپایین.موفق باشید
حداقل یه دوره تنفس بده، دوباره بریم سرمایه به دست بیاریم، برگردیم
برادر من خواهر من تا می تونید سمت بورس نیان
بورس دست دولته
۴۵۰ میلیون سرمایه اوردم بورس .حالا پولم شده ۱۳۰ میلیون
من باید چند سال منتظر بشم که پولم برگرده.
والا خر خریده بودم الان پولم چند برابر شده بود
بترانس خریدم در۵۰۰۰تومان الان شده ۲۶۰ تومان،سزاوار است بازم ملت تشویق میکنید به بوری بیان
پولهایی که با دعوت قبلی وارد بورس کردیم فعلا برگردونید تا اعتماد جلب بشه.
آقای محترم من خگستر خریدم الان ۷۶ درصد ضرر کردم شما با چه روی باز مردم را به بورس دعوت میکنید؟
...چه خانواده هایی که بیچاره نکردید.چه جوانهایی که مشکلات روانی نگرفتن.چه جرم وجنایتهایی که جوانها به خاطرضررشون انجام ندادن.
ببخشید هرچی داشتیم قبلا واردبورس کردیم به بادرفت یه مدت صبرکن کمی پس انداز کنیم میاریم توبورس
به جای این‌که مردم دارایی خود را در جایی سرمایه گذاری کنند که نتیجه آن معلوم نیست و نفع آن به کشورهای دیگر می‌رسد به بازار سرمایه بیایند.
خخخخخخخخخخخخ
تا اتمام دولت فعلی توی بورس خبری نیست نقدینگی مردم نابود کردند ...
کم سرمایه مردم را از بین بردید بازم کسری دارن خدا به دادمون برسه ۲۰ درصد باقیمانده را هم میخان ببرن
من 2 میلیونو 200 اوردم سه میلیون چشتون دراید
اگه بلد بودید اینقدر ضرر نمیکردید
ادم عاقل از یک سوراخ یکبار گزیده میشه
در مورد رمزارز هنوز نمیدونن معنیش چیه .....
هنوز نمیدونی معنی رمزارز چی هست
خدمت بورس بازان عزیز عرض کنم صم بکم وارد بورس نشوید.بورس ایران وجود دارد صرفا برای اینکه وجود داشته باشد.وقتی در این کشور زندگی میکنید و وضعیت تولید و اشتغال را می‌بینید(چیزی که میبینید نه چیزی که از بلندگوها میشنوید)عین حماقت است سرمایه‌گذاری.بورس ازآن کشورهایی با اقتصاد سالم است.البته هر اقتصاد و هر بازی ممکن است هر چند‌ده سال گرفتار نابسامانی موقت بشود اما فقط گاهی.البته ما کارخانجات تولید فولاد و اهن(مثلا فلژات!!!!)هم داریم که سهامش به افراد عادی جامعه واگذار نمیشود.تصور کنید ما این معادن و این معدود فولادسازی را نداشتیم.تکلیف بهتر مشخص میشد.حضور در بورس=نادانی.رشد بورس و ثبات بورس هم دستوری و فرمایشی و حتی حمایتی نیست.دستور و حمایت و فرمایش یعنی آب در چاه ریختن،برای اینکه نشان دهند این چاه آب دارد!!!!
دیگه چیزی نمانده که بیاریم تو بورس. همه اش را دولت گرفت اگر تتمه ای هم ماند دلال ها و نوسان گیران حرفه ای گرفتند برادرانه به عموم ملت عزیز و شریف ایران عرض میکنم هشتک نه به بورس را همیشه آویزه گوشتان کنید و دور این بازار را خط بکشید که سرابی بیش نیست من به تکلیف ملی میهنی ام در قبال هموطنانم ادا نمودم تصمیم با خودتان. در بورس عده ای منتظر گول خوردن شما هستند تا هست و نیست شما را با قالب کردن شرکت‌های ورشکسته با جرعه ای آب سر بکشند. بورس هرگز.
..... کسی که ۸۰ درصد تو ضرر هست یعنی بی سواد بوده،اگه حد ضرر را رعایت کنی، اگه با سواد کافی وارد بازار بشی و طبق تحلیلت عمل کنی هیچ موقع این بلا ها سرت نمیاد، دولت بد کاری با مردم کرد که همه را به بورس دعوت کرد، اما شما هم عقل داشتید.... زمانی که سواد بورسی نداری وارد نشو برادر من خواهر من
بخدا قسم ارز دیجیتالم همینه.... اگه با سواد کافی وارد نشی قطعا شکست میخوری، فردا روز اگه پولت را اونجا هم از دست دادی نیا اینجا ناله کنی.... بگو خودم کردم که لعنت بر خودم باد.
پس بیخود حرف نزن، هر کس که اینجا ناله میزنه در واقع داره چوب نادانی خودش را میخورد.
همون ی بار ک آوردن برا هفت جد و آبادشون بسه..
}البه که تجمعات جلوی مجلس و سازمان بورس هنوز ادامه داره!!!
دیگه مردم گول نمیخورند
... داداش سرمایه هامون تو بورس سپردیم با تشویق بقیه هیچ چی نموند بدبختمون کردید قبلا، اخه ما ساده ایم زود گول میخوریم اگر سرمایه مونده باز باور میکردیم باز میودیم ...آهای مردم آهای مردم باور نکنید نیایید تو بورس اینا از مرداد میگند بیایید ببینید حال و روز ما رو با ما چه کردند سرمایه هامونو خوردند و زندگیمونو ازهم پاشیدند
...
شوخی تلخی بود بازم دعوت به سرمایه گذاری در بورس!!!!!!
کاش می دانستیم توی این بورس روش علمی کدوم هست یا علم غیب داشتیم تا متوجه می شدیم دولت از کدوم سهم می خواد نوسان بگیره ما هم با هاش وارد می شدیم الان که که همه سهم ها را در صف فروش قفل کردید
با چه رویی مردم را باز دعوت به بورس میکنید.
باز هم بودجه کم امده ! ۸۰ درصد دارایی مردم در دعوت قبلی رفت ...
تا حالا 47درصد از پولم تو این بورس رفته شما زحمت بکشید سهام هایی که ما 5100خریدیم شده 1100را بهمون برگردونید تا ما هم به شما اطمینان کنیم بسه دیگه خجالتم خوب چیزیه.
ای بابا
اگر بورس تورم زاست اونوقت در آمریکا باید تورم غوغا کند بیت کوین در عرض ۹ سال پنجاه هزار برابر شده در بورس آمریکا شرکتهایی هستد هزار برابر شده پس چرا تورم نیست نظر شما به بورس نظر مقایسه ای با بازارهای بدون ریسک هست بورس اگر تورم زا باشد آمریکا بایستی از تورم میترکید تازمانیکه با تنگ نظری به بورس نگاه کنید بورس از شماها ضربه خواهد دید بجای اینکارا چرا جلوی قیمت گذاریهای دستوری در خودرو سیمان ومواد قیر وپالایشی وفولاد رو که جیب دلال هارو پرمیکنه وشرکتهارو زیان ده میکند نمیگیرید چرا جلوی افزایش نرخ بهره سود بدون ریسک رو نمیگیرین شماها نمیخوایی چرخ مملکت بچرخه
دوستان اصلا نیاین بورس تا وقتی که حداقل نیم تریلیون یا 1 تریلیون به بازار نیاد بازار درس بشه نیس چون خیلی پول خورده شد
... لااقل بزار دوروز مثبت بشه ملت یکم از ضرر در بیان بعد دعوت کن حالا اون مالباخته هایی که اعصاب و روانشان نابود شد یا با ضرر فروختند و رفتن بماند . چرا موقع ریزش همتون جا خالی دادین ؟
در تیر ومرداد فریب همین وعده ها را خوردیم می گفتند بورس بهترین وپر سود ترین وامن ترین بازار جهت طرمایه گذاری ملت است وما از سرمایه های مردم صیانت می کنیم ملت همه چیز را به بورس بسپارند بورس از افتخارات این دولت است ملت با خیال را حت وارد شوند ما اعتماد کردیم وملک وطلای زن وبچه را فروخته به بورس آوردیم ۷۰ درصد از اصل سرمایه ما از بین رفت وبا احتساب فروش سایر سرمایه ها ۲۰۰ درصد در ضرریم فقط فریب نخورید ما که مال ودین ایمان خود را باختیم شما گول نخورید ...
نفت صادر نمیشه ،اگر هم بشه پولشو نمیدم حتی عراق هم که از دست داعش نجاتش دادیم مطالبتمون را نمیده حالا دولت از همه چی مالیات میگیرن تا امورات بگذره ، فقط شانس بیارین از حساب بانکی مالیات نگیرن ،
برادر عزیز تنها راه اعتماد دوباره مردم ،جبران ضررشونه وقتی بورس هر روز مشکل دار،با چه منطقی باید بقیه وارد شن ،زمانی که ملت ،حتی از روستاها آمدن بورس ،چهار ماه بوس صعودی بود ،همه جاصحبت کوچک و بزرگ صحبت از بورس و سود آن بود.من خودم اگر یک روز صد هزار تومان تو جیبم میماند ناراحت بودم که چرا امروز سهمی نخریدم تا سودی ببرم .بهترین تبلیغ جبران ضرر هاست تا ملت اعتماد کنند و سلام .
چ مبلغی کافیه جقدر سود داره
بزار ببینم چقدر میتونم قرض و دستی بگیرم
چشم جمعه صبح اول وقت میرم ثبت نام میکنم
دیگه در این هشت ما که بازار بورس نزولی بود دارای مان نابودشد.دیگه دارای نیست به بورس بسپاریم.بعد هم اعتمادی هم نیست تضمین می کنید.مار گزیده ازریسمان سیاه وسفید می ترسد.
با سلام .دولت اگه واقعا می خواهد چرخ اقتصاد مملکت بچرخد اون پولهایی که از بورس خارج کرده وکسری بوجه اش را جبران کرده با گفتن پولهای بلوکه شده به بورس برگرداند سهامها را خریداری نماید تا بازار مثبت شود وقتی بازار به تعادل رسید سهامداران به سرمایه گذاری در بورس امیدوار شدند .قیمت سهامهایی که خریده صعود هم کرده پله ای ظرف مدت دو سال سهامش را بفروشد بهترین راهکار این می باشد .نظر منه بیسواد این است می توانید با تحلیل گرهای محترم نیز تبادل نظر کنید .وسلام در غیر صورت باعث انفجار بزرگ اقتصادی وسیاسی واجتماعی در کشور خواهم شد .نظر یک معلم بازنشسته هست که کل سنواتم را به بورس اوردم ۷۵ درصد ضرر کردم امثال من زیاد هستند با حمایت از سهامداران با پرتفوی زیر ۱۰ میلیون تومان مشکلی حل نخواهد شد.
چشم حتما فردا اول وقت
ما دو نفر بازنشسته پیر هستیم که با سواد هم هستیم وفوق لیسانس هستیم یعنی شعورمون میرسه واز اقتصاد هم سر در میاریم ولی ما فقط مبلغی رو توی سالهای عمرمون که پول حتی نصف خونه هم نیست پسانداز کردیم وبا سود بانکی داریم زندگی میکنیم وبورس را هم دوست نداریم واسترس هم نمیخواهیم بورس مثل یک قمار است که یکشبهمیلیاردر میشی یا به خاک سیاه میشینی لطفا نگید که نیست همیشه در تمام کشورها اینطور بوده وهستحالا ما که دیگه سنی ازمون گذشته باید هر چی دولت وبانک میگه گوش کنیم کی گفته اصلا هم اینطور نیست باید بفکر امثال ما هم باشید وسود بانکی را تازه افزایش هم بدهید میخواید بیایم در بانک چادر بزنیم زندگی کنیم یا متوجه شدید
دوستان من ازتون خواهش میکنم پولی که با زحمت بدست آوردین تو بورس خاکستر نکنید
نصف زندگیمون تو بورس نابود شد باشه بقیه اشم میاریم...!!!!!
....
مگه دیگه پولی واسه ما گذاشتین که بیاریم مردم بدبخت شدن توبورستون
مغازمودادم رهن همه پولشوآوردم توی بورس نه تنهاسودنکردم حالابدهکاریشم سردستم مونده
به نظر من اول دولت بیادت سرمایه میلیاردی بودجه صندوق توسعه وارد بورس کنه تا مردم حرفتان باور کنند!! نصف سهامداران بدبخت کردید بازم طلبکارید!!!
این دفعه مردم ونزویلا رو به بورس دعوت کنید شما که خوب بلدید
اخه جناب دهقان مردم به چه امیدی بیان از روزی که اومدی چه گلی به سر سهامداران زدی چند روز مثبتش کن بعد دعوت کن
ی کاش هرگز وارد بورس نمیشودم . همه چی رو ازدست دادیم . دوباره چی فکری کردین . تا سقف قبلی برنگردد مردم هرگز بر نمی گردند . بازار ارز شرف داره به بورس . ۴۰۰ میلیون تو بورس ضرر کردم ماشین رفت خونه رفت ابود شدیدم صدساله مردم برنمی گردن خیالتون راحت باشه . ..
سهم خصدرا رو ۵۶۰ تومان پارسال خریدم تا ۱۰۰۰ تومن بالا رفت نفروختم که مثلا سرمایه‌گذاری می‌کنم اما از مرداد تا حالا این سهم در سراشیبی است و قیمتش به ۳۰۰ تومن رسیده یعنی بعد از یک سال سهامدار ۴۶% ضرر بدون هیچ جواب و حساب و کتابی کسی باید مغز ... خورده باشه که دوباره تو این فاجعه شرکت کنه والا هیچ جای دنیا به این شکل نیست
دوستان اگر پولی می‌خوابد وارد بورس کنید وارد سهم های دولتی نشید سهم های خوب زیاد هست که دولتیم نیستن مثل فباهنر با فروش فوق العاده ای که داشته مثل فروی کبافق سخاش سبهان کشرق فرآور کمینا سقاین اینا حداقل سود سازن و هیچکدوم ریزش بالاتر از ده یا پانزده درصد نداشتن
پولی برا مردم مونده ک توصیه میکنی شما اول پول مردم رو برگردونین بعد این حرفها رو بگین...
نقد طرح مالیات بر خانه های خالی.
ایرادات طرح اصلاح ماده ۵۴ مکرر مالیات مستقیم.
سلام. ممنونم. همه ما تحت فشار اقتصادی و مالی هستیم واین طرح هم در اصل طرح خوبی است به خصوص برای مبارزه با احتکار مسکن توسط مالکان بزرگ هرچند بانک و دولتی باشند.نه طبقه متوسط.
اما کلی هم ایراد دارد، مثلا چون حداقل متراژ را تعیین نکرده اگر برای پارکینگ و انباری و لانه مرغ سند مسکونی داشته باشید که شهرداری راحت هم می دهد،مشمول مالیات هستید؟!!
یا مثلا واحد طراحان طرح در تهران ۵میلیارد می ارزد و معاف از مالیات است و ۲ واحد نقلی کلنگی شما درشهرستان ۱ میلیارد بیشتر نیست اما یکیش مشمول مالیات است!!
ویا بین خانوار۱۳ و ۲ نفره فرق نداشته وهر یک فقط یک خانه باید داشته باشن. یعنی ۱۳ نفر را بچپانیم در یک واحد!؟
یا مدت کل اجرای طرح کمتر از ۲ماه تعیین شده حتی درحال ساخت!؟ تا حالا ۲ماهه خانه ساخته اید؟
اگر بقیه ایرادات را بنویسم، قبل از شما، مغز خودم سوت می کشد، بهتر است ادامه ندهم.
و جالب اینجاست همه می دانند اما کسی پیشنهاد اصلاحی نمی دهد و فقط میخواهند تصویب شود و تمام. واقعا یعنی چه؟ به کجا داریم می رویم!!؟
طرح جدید مالیات بر خانه‌ های خالی هنوز به‌ تصویب نهایی نرسیده و ایرادات متعدد شورای محترم نگهبان، ونمایندگان مخالف،هنوز مرتفع نشده است و برای عدم تاثیر گذاری سوء و فدا نشدن دقت به پای سرعت در تصویب این طرح، لطفا دستور فرمایید پخش اخبار و تبلیغات این نوع از مالیات و سامانه مربوط به آنها متوقف یا دست کم برای مدتی، تعلیق گردد.
بدیهی است پس از تصویب و نهایی شدن و ابلاغ قانون، زمان برای تبلیغ آن قانون،که قطعا از طرح فعلی متفاوت و پخته تر و اجرایی خواهد بود، و موجب تضییع حقوق افراد متوسط با شرایط موجه فراهم است.
ضمنا همه موارد بالا مستند به سامانه اطلاع رسانی شورای محترم نگهبان و مجلس شورای اسلامی است.
همچنین نظر به این که آقایان نماینده در کمیسیون اقتصاد مستقیم با این طرح در ارتباط اند، با تصمیم صحیح جنابعالی از اثرگذاری روی نظر ایشان هم پرهیز می شود.
هرچند انتظار بیشتر این بود که بادعوت از ایشان ایرادات طرح بررسی هم می شد.
سلام علیکم(بورس)علیکم اسلام(بورس)
بورس خوابیدان شاءالله بعدازاستراحت کافی بلندخواهد.
ایراد مالیات خانه خالی:
-دوبار ناکافی برای ردمستاجرناجور
-بند 6-1حل نشدچون فقط بحث اجاره نبودوایراد ملک وعذرمالک هم بود
بابا شما خیلی خوبید. چه اعتماد به نفسی دارید با چه رویی این حرفارو میزنید
سلام بزرگوارآقای ریس جدید)مااندک سرمایه که بابدبختی جمع کرد بودیم باپیشنهاد ریس جمهورووزیراقتصادودیگرمسعولین که باقول دادن به مردم که اگرسرمایهایتان رادربورس سرمایگذاری کتید وضع اقصادی ومال شماخوب می شود سرمایمان دربورس سرمایگذاری کردیم و حالا تنهاجواب به مردم این است (این ذات بازاراست)حالاشمابااین ذات بازارازمردم توقع داریند مردم دوبارفریب شمابورسیهارابخورند(بخداخیلی مردم راکم عقل فرض می کنید شمامسعولین
شاخص بورس تا اواخر بهار 1400 به 400 هزار واحد و حتی کمتر میرسه . صبر کن و ببین
به توصیه جناب روحانی یک میلیارد اووردم توی بورس تمام پس انداز ۲۰ سالم بود الان شده ۲۰۰ میلیون تازه افسردگی هم توی این ۸ ماه گرفتم تحت نظر پزشک روزی ۸ تا قرص اعصاب می خورم ... جواب اعتماد ما به دولت این نبود من که حلال نمیکنم ...
خدایش مردمو چی فرض کردین. بهترین کار سرمایه گذاری ارز دیجیتال است.تانام
من ۳ سال تو بورس هستم آورده من شده۶۰۰ میلیون که با جابجایی و....شده لبود بالای یه میلیارد....اخرین سهم من فاراک بود که ازقیمت۲۲۰۰ شده ۵۰۰تومن ارزش پرتفوی من ان ۲۷۰ میلیونه که همه صف فروش هستند بعد سه سال آیا این جواب سرمایه گذاری در بورس ه.الن هم ارزش پرتفوی اصل پول بشه رفتم.امیدوارم این نوشته من راهنمای خوبی برا بقیه باشه....در پناه خدا
دیگه تمام شد ، انسان عاقل پولش رو توی بورس یا هرجای دیگه که دستوری باشه وارد نمیکنه. فاتحه بورس خونده شد ، تا سالیان زیادی لکه ننگی بر اقتصاد خواهد بود و کسی فراموشش نخواهد کرد...
هنوز سکته کسی که سرمایش رو باخته فراموش نکردیم.هنوز نابود شدن زندگی اون فردی که تو کرمانشاه اول زن وبچه هاش وبعدشم خودشو تو بانک کشت فراموش نکردیم.هنوز خونه خراب کردن اون زن بی سرپناه رو فراموش نکردیم.آیا کلام مولای متقیان امام علی (ع) رو فراموش کردید؛بخدا اگر ماه را در دست چپ وخورشید را در دست راست من قرار دهند محال است دانه ای را به زور از مورچه ای بستانم.ایا کلام گهر بار دکتر چمران رو باید با آب طلا نوشت؛روز عاشورا امام حسین به یارانش فرمود اگر کسی حق الناسی بر گردنش هست برود......
سرمایتون از بورس بکشد بیرون الان از شهریور ماه پالایش یکم هنوز درجا میزنه ی روز مثبت یه ماه منفی باور نکنید
الفرار از بورس
۲۰۷ اتومات فروختم ۲۳۰میلیون وارد بورس شدم الن ۲۰۷ شده ۴۸۰میلیون وارزش پرتفوی من شده ۷۰ میلیون
خود بخوان حدیث مجمل از ازاین روایت....
من بیچاره شدم دار و ندارم رفته فقط بذارین پوله خودمونو بکشیم بیرون دیگه غلط کنم بیام تو بورس مگه میشه با این همه گرانی کارخانه های بورس تو ضرر باشن فقط خاک و طلا باید تو ایرا سرمایه گذاری کرد کجا امدن پایین سال دیگه خانه بازم گران میشه نگاه کن دیگه ما نمیتونیم دیگه دستشویی بخریم شد برامون ارزو خانه
واقعا با چه رویی مردم را دعوت به سرمایه گذاری در بورس میکنند
مردم رو نسبت به همه چیز بی اعتماد کردید،دیگه باید به کی اعتماد کنن،
بخدا دیگه پول نداریم بدیم... دوباره دعوت به بورس میکنید والا بخدا مردم دیگه پولی براشون نمونده
واقعا خجالت بکشید مردمو بیچاره کردین دیگه هیچ کس اعتماد نمیکنه
.....وقتی عوام مردم با کلی ضرر فروختن و رفتن ....حالا که زیان دیدند!!!!! حالا که جیب بعضیا پر شد!!!!نباید اینکارو میکردید........حالا یکی میاد میگه باید آموزش میدیدند ..بله آموزش رو کی باید بده ،،وقتی بزرگان کشور مستقیم با اینهمه تاکید گفتن که فقط بورس بورس بورس بدون اینکه توصیه ای داشته باشند دیگه الان نمیشه کاریش کرد ...حالا که همه چی نابود شد همه دارن میگن باید آموزش میدیدید چرا الکی اومدید!!! بابا عوام مردم چه بدونن؟؟؟؟؟؟؟؟ عاقبت این کارها شد ضرررررر مردم بیگناه........بابا باید قبلش میگفتین خونه نفروشین ماشین نفروشین یا کل سرمایه زو نیارین......
مردم هر جا به سودشون باشه پولشون رو اونجا میزارن .ارز دیجیتال مختص کل دنیاست در آینده ایران هم باید ارز دیجیتال داشته باشه خودتون رو گول نزنید .پروژه حذف پول کاغذی تو دنیا کلید خورده وپول دیجیتال به زودی جای گزین میشه
یه بار سر مردم فریب خوردند بس نبود؟!!
زندگیمون به باد فنا دادین. بابا یکم خجالت بکشین بسه دیگه. صد میلیون شده بیست و هشت دیگه نمونده که بیاریم خدمتتون. آه آه اه
عجب حرفی
باشه منتظر باش تا بیایم
باید یک نسل عوض بشه تا این بلایی که سر مردم آوردین از یادها بره و بعد دعوت به بورس کنین
باشه منتظر باش تا بیایم
چه رویی دارین بخدا
رو که نیست
...کاری با مردم کردن بدونی هیچ توصیح سرمایه مردم کشاندن تو پورس همه ضرر کردن یک نفر حتا یک عوضر خواهی خوشک خالی هم نکردن الان از مردم یک نطر سنجی کنید اگر یه درصد از مردم به این جماعت اعتماد داشته باشن ...
من که ضرر کردم حسابی مگه مردم خل هستن بیان سرمایهای که یه عمر خون دل خوردن به اسانی در اختیار شما بزارن باباجان دست بردارین از همون عزیزانی که با افتخار پول مردم خوردن دعوت کنید بیان سرمایه گذاری کنن
سلام خسته نباشین خودشان گفتن سرمایه تون بیاورید بورس خوردن یه آب هم روش الان به چی بیاریم از رمز در میاریم
با سلام بازار بورس بازاری بی برکت هست چون آه و نفرین پشتشه اگه سود کنی یک بدبختی چندرغاز تو جیبت رفته چجور راضی میشی حالا یا ناوارد یا عجول حالا هرچی. ولی پول بی برکته. پس برید چیزی بخرید که موقه فروش دو سرسود باشه هم برای خریدار هم فروشنده
دولتها یادگرفتند که از بورس می توانند کسری بودجه را جبران کنند. پس هر سال از ابتدای سال بورس رشد خواهد کرد و از اواسط سال سقوط. سال آینده هم به همین شکل
سرمایه های مردم را تو بورس پودر کردید .بازم انتظار دارید مردم دیگه به بورس اعتماد کنند؟؟ دیگه مردم هرگز سرمایه های خود را به بورس نخواهند آورد. حتی اگه شما بگوئید ۴۰۰ درصد سود میده.
حرف که کنتور نداره
دولت و مجلس و کارگزاری ها و دلال ها و فضای مجازی باعث این ریزش هستند و نابود کردن سرمایه مردم....
هرایرانی بایداز بورس بزنه بیرون والله قسم که بورس حق رشد نداره این دستوریست که بهش دادن
پولی دست مردم عادی نیست!
بابا باز دوباره دعوت میکنید که چی بشه؟
خوب روتون میشه؟
حتما نه اینکه پالایش یکم رو خریدیم کلی سود کردیم
هر وقت شاخص رو بالای دو میلیون دیدیم چشم میریم بیتکوین رو میفروشیم میدیم به شما ...خوبه ؟راضی میشی؟شمامیتونستید از اون اقبال مردم استفاده بهینه کنید که نکردید
راه ارز دیجیتال رو بستن که مردم جز بورس راهی نداشته باشن
پولمون را بدیم به شما که چی بشه که دوباره سرمون کلاه بگذاری مگه خودمون چلاقیم خودمون خرج میکنیم نیازی به پیشنهاد شما نیست
ما با دعوت سران نظام از جمله اقای روحانی به بورس امدیم ونتیجه تلخشو دیدیم نه تنها از رشد سایر بازارها عقب ماندیم اینجا هم سرمایمون به یک چهارم کاهش پیدا کرد با چه رویی دوباره از مردم دعوت میکنین بیان بورس .این اعتماد دیگه هیچ وقت برنمیگرده شما کسری بودجه را از جیب مردم کرونا زده گرفتین عجب کمکی به مردم کردین افرین بر شما افرین افرین
این دولتی‌ها هم خوب می دانند چه می‌کنند در چه وقت ،موعد زمانی این کارها انجام دهند، با تامین کسر ی بودجه وکشاندن ملت به بازار سرمایه ،در این اخرای رمامداریشان، خودشان ازتنگنای کسری نجات دادند ،۶ ماه دیگر می‌روند، سهامدار می‌ماند زیان وسرمایه از دست رفته ،دولت بعدی مقصر را نکوهش سرزنش تقصیرها متوجه دولت قبلی ،پایان ماجرا ،روز از نو روزی از نو،،،،
کدوم پول
تو بگو شمش طلای مجانی داریم بین مردم توزیع میکنیم دوتا پا دارم دوتا دیگه قرض میگیرم الفرار... آدم عاقل یه اشتباه رو دوبار تکرار نمیکنه!
از هموطنای عزیزم که دولت انواع اقسام استرس و نگرانی و مشکلات روحی براشون ایجاد کرده برادرانه درخواست دارم اگر سرمایه ای دارن یا براشون مونده فقط و فقط بزارن توی رمز ارز به دید بلند مدت. آرزوی موفقیت براتون دارم.
بازار های ایران همش همینه همه هم می‌دونن اما ما ملت ایران تقلید نداریم دو روز که بازار خوب بشه بازم میریم سراغش
والله آقای دهنوی با دعوت شما وامثال شما مردم اعتماد کردند سرمایه خودرا وارد بورس کردند اکثریت نودوچنددرصدی مردم مالباخته هستند نود درصد سهام قفل صف فروش هستند مردم که پولی ندارند واردبورس کنند حداقل این قفل رابردارید تامردم بتوانند ته مانده سهام خودبفروشند وفرارکنند آدمی را امید بودبه خیر کسان مارابه توامید نیست شر مرسان
اول اعتماد سازی کنید این ضررهای زیاد قبلی رو جبران کنید بورس دوماه مثبت باشه بعد چشم حمایت میکنیم
آلان که سهام عدالت مادست شماست،چه گلی به سر مازدید،،که باز توقع دارید سرمایه گذاری کنیم،
بورس ایران =پول سوزی (علی برکت لله)
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی