بازدید 8191
۱
نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر داد

تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب برخی از اشکالات موجود، موضوع طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱ 03 March 2021

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه متاسفانه با موضوع سهام عدالت چه قبل و چه بعد از آزادسازی مانند یک فرزندخوانده برخورد شده است، تصریح کرد: موضوع سهام عدالت شفاف نبوده و سرنوشت آن نیز نامعلوم است. از این نکته نیز نباید به سادگی گذشت که اشکالات فراوانی در این رابطه وجود دارد؛ به‌طوری‌که در طول سالیان گذشته برخوردهای مختلفی نسبت به این موضوع را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه به سبب برخی از اشکالات موجود، موضوع طرح تحقیق و تفحص از سهام عدالت در دستور کار مجلس قرار گرفته است، تصریح کرد: این مورد در سامانه ثبت و در کمیسیون بررسی خواهد شد که امیدواریم به صحن هم برسد تا تحقیق و تفحص از آن آغاز شود.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همان‌طور که از اسم سهام عدالت برمی‌آید، توزیع این سهام نیز باید عادلانه باشد، عنوان کرد: برای تحقق این امر، طرح جاماندگان از سهام عدالت در مجلس مطرح شد که در این طرح مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت قرار دارند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در خانه ملت، با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات مجلس در راستای سهام عدالت آماده کردن طرح دو فوریتی است که در این طرح مجموعه جدیدی از افراد واجد شرایط به دریافت‌کنندگان سهام عدالت اضافه می‌شوند، افزود: این طرح در نوبت رسیدگی است که اگر در صحن مجلس، طرح و تصویب شود، چند میلیون ایرانی جدید به دریافت‌کنندگان سهام عدالت افزوده خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه آزادسازی سهام عدالت نیر به نحو مطلوبی انجام نشد و به مردم از این بابت نیز آسیب رسید، تصریح کرد: فاز دوم این آزادسازی همزمان با شروع ریزش بورس آغاز شد که در نهایت به ضرر مردم تمام شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
اگر فرمان رهبر معظم انقلاب نبود در رابطه با سهام عدالت تا به حال پول ملت را خورده بودند ...........

حالا که معظم اله دستور فرمو دند آنقدر این بی انصافها در کش قوس های کاغذ بازی یا همان بروکراسی قرار می دهند

تا موضوع به کل فراموش شود و پول های سهام عدالت را خودشان بخورند .......... مدت 10 تا 15 سال است هنوز هیچ کاری انجام نمی دهند ........
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر