بازدید 19322
۶

آخرین آمار کرونا در ایران تا سیزدهم اسفند ۹۹/ تعداد تست‌های پی‌سی‌آر از ۱۱ میلیون گذشت

از میان موارد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۸۵۲۵ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۳۷۴۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۳۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ 03 March 2021
تابناک اجتماعیپس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از یک میلیون و ۶۵۶ هزار تن گذشت.
 

به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۵۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۷۶۴ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۶۹۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۸۶ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۶۰ هزار و ۳۵۳ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۷۱۷ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۷۴۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تاکنون ۱۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۳۱۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی در خصوص وضعیت مناطق مختلف کشورمان گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۳۲ شهرستان نارنجی، ۲۵۱ شهرستان زرد و ۱۵۴ شهرستان آبی هستند. شهر‌های آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۴.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۵.۹ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۷ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
هر روز کپی پیس کنید راحترید مرگ و ابتلا و بستری هوشمنده شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
جالبه بانک مرکزی در این اوضاع کرونایی نه تنها گواهی سپرده های دوره بهمن سال 96 را که تا الان سه بار تمدید شده را تمدید نکرده بلکه این حساب ها را هم بلاک کرده تا مشتری جهت تعیین تکلیف حتما به صورت حضوری به بانک مراجعه کنه. خیلی راحت میشد از بلاک بودن خارجش کنه تا بشه با اینترنت بانک جابجاش کرد. خواهشمندم مسوولین وزارت بهداشت تا صف های طویل تشکیل نشده پیگیری کنند.
از نظر تست چهار به یک از ترکیه عقب هستیم واز نظر مدیریت رفوزه واما عده ای که با جهالت ورعایت نکردن موازین بهداشتی دستشان به خون سایر همو وطنان الوده شده ومیشود
آفرین. دارین با قدرت به سمت این حرکت می کنید که میانگین فوتی های ایران رو به میانگین جهانی اون برسونید، البته با همون سیستم همیشگی عددسازی ایرانی
خدايي فقط ما ادعا داريم انگليس ٢٥ميليون نفرو واكسن زد امريكا ١٠٠ميليون نفر واكسن زد ما تازه قراره با واكسن هايي كه وارد ميشود تا اخر اسفند ١ميليون واكسن وارد كنيم خوب اين نشان ميده ما ضعيف تريم ديگه فقط سرو صدا و ادعا داريم باز يه گوشه ساكت بشينيم بهتر
واکسن وارد کنید و واکسیناسیون گسترده را شروع کنید،این مردم بی گناهی که می میرند،گناهشان بر گردن کیست؟فقط واکسن،شعار و سیاست را به اهلش بسپارید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان