بازدید 21811
۲
کیش تیم پرقدرتی دارد و برای فتح کاپ قهرمانی تلاش می‌کنیم

رضا اردی‌خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین‌المللی پرورش اندام است

با اطمینان کامل به توانایی‌های خود و اعتماد دکتر نصیرزاده رییس فدراسیون درسال ۱۴۰۰ کیش میزبان مسابقات بین المللی بدنسازی و پرورش اندام خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۳۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰ 02 March 2021

معین کوهستانی: مسابقات بدنسازی قهرمانی کشور از صبح چهارشنبه در جزیره زیبای کیش آغاز خواهد شد تا فدراسیون پرورش اندام نخستین میزبانی رقابت های مهم سراسری را در دوره مدیریت جدید تجربه کند.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام این دوره از رقابت ها را با همکاری خوب موسسه ورزش سازمان منطقه آزاد کیش برگزار می‌کند.

در همین رابطه با رضا اردیخانی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کیش و سرپرست برگزاری مسابقات کشوری امسال گفت‌وگوی کوتاهی انجام دادیم تا از سطح رقابت‌ها و کیفیت میزبانی مسابقات مطلع شویم.

رضا اردی‌خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین‌المللی پرورش اندام است

آقای اردیخانی چه تدابیری برای میزبانی مناسب این دوره از رقابت ها اندیشیده و به اجرا درآمده است.

با لطف خدا و با همکاری خوب فدراسیون پرورش اندام و موسسه ورزش و سازمان منطقه آزاد کیش، امسال مسابقات کشوری بدنسازی بعد از یک سال و نیم وقفه در برگزاری بخاطر شیوع کرونا، برپا می‌شود و این اتفاق خوبی است.

این رویداد بزرگ در قلب جزیره زیبای کیش و از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ اسفند ماه در تالار شهر برگزار می‌شود و محیطی عالی برای میزبانی از رقابت ورزشکاران نخبه و عزیزمان مهیا کرده‌ایم.

 

کیش همیشه میزبانی عالی برای رقابت های ملی و بین المللی بوده است. در این دوره چه خدماتی برای ورزشکاران مهمان تدارک دیده‌اید؟

هیات کیس تمام تلاش خود را کرده تا میزبان خوبی برای تمام افرادی باشد که به جزیره زیبای کیش برای این مسابقه تشریف آوردند ، از این رو هتل پنج ستاره ایران میزبان داوران و مسوولین و کادر اجرایی فدراسیون بصورت رایگان می‌باشد، و تمامی تیم هایی که با معرفی نامه استان خود به ما رجوع کرده‌اند از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار می‌شوند.

اابته برای صیانت از سلامت ورزشکاران ، تست کرونا قبل از  صدور آی دی کارت و کارت ورود به سالن مسابقات در محل هتل ایران گرفته می‌شود تا مشکلی بابت این ویروس نباشد.

رضا اردی‌خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین‌المللی پرورش اندام است

شما سرپرست برگزاری مسابقات کشوری هستید. امکانات این دوره از رقابت‌ها را در چه سطحی ارزیابی می‌کنید. کیش چقدر شانس پذیرایی از مسابقات بزرگ قاره ای و جهانی را دارد.

شما امروز را فراموش نکنید که می‌گویم با لطف خدا با امکانات و زیرساخت‌های جزیره زیبای کیش، مسابقات بین المللی و بین قاره ای در آینده نزدیک در کیش برگزار می‌شود.
با توجه به اینکه دکتر نصیرزاده به ما اطمینان کردند و میزبانی اولین دوره مسابقات بعداز انتخابات فدراسیون را در اینجا به ما سپردند تا محک جدی و مهمی برای مسابقات برون مرزی آتی جزیره کیش باشد، ما نیز با توکل به خدا و بااطمینان کامل درسال ۱۴۰۰ کیش میزبان مسابقات بین المللی خواهیم بود.

 

تیم جزیره کیش را در چه سطحی می‌بینید؟ آیا شانس کسب مقام دارید؟ 

ما به عنوان میزبان تیم پرقدرتی تشکیل دادیم و با توجه به آمادگی ورزشکاران مان سعی می‌کنیم کاپ قهرمانی در کیش ماندگار شود.

 

برای مقابله با کرونا و جلوگیری از شیوع احتمالی آن چه کرده‌اید؟

غیر از تست کرونا از همه شرکت کنندگان و حتی نمایندگان رسانه‌ها و جلوگیری از ازدحام در بک استیج و محدود کردن رفت و آمد در اطراف استیج، محدودیت هایی وضع کردیم.

خواهشی که دارم مسابقات بدون تماشاگر است و مدعوین از آوردن همراه خوداری کنند ، و بدانند مردم جزیره کیش هم حق زندگی دارند و مهمانان عزیز هم بابت بحث کرونا تمامی پروتکل ها را رعایت کنند.

ما آمدیم تا این ورزش از رونق نیفتد و همچنان داخل ایران طرفداران خودش را حفظ کند. میزبانی مسابقات را به عهده گرفتیم و باز هم از همه خواهش دارم همکاری لازم را با تیم اجرایی انجام دهند تا بدون مشکلی سه روز مسابقات به خوبی به پایان برسد و بتوانیم رو سفید همه شرکت کنندگان و مهمانان و مردم کیش باشیم.

و صحبت پایانی. چه نکته ای ناگفته مانده است.

 در آخر تشکر می‌کنم از رییس فدراسیون و از تریبون خبرگزاری تابناک اعلام می‌کنم خاک پای همه اساتید، ورزشکاران، داوران و خانواده بزرگ ورزش جذاب بدنسازی هستم. انشالله میزبان خوبی باشیم.

رضا اردی‌خانی: میزبانی فعلی کیش، تمرین برگزاری مسابقات بین‌المللی پرورش اندام است

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هموطنان ما در خوزستان عزیز دارند با کرونا می جگند اونوقت شما به فکر برگزاری مسابقه بی اهمیتی مثل بدنسازی تو ایامی که ویروس کرونا رو به افزایش هست، هستید؟ این مسابقه 10سال هم برگزارنشه اتفاقی نمیفته
پاسخ ها
بابک شجاع
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
!شما بین اینهمه مناسبتهای ورزشی چرا گیر دادی به مسابقات بدنسازی ؟

جهت اطلاعتون همین الان همین ورزش باعث شده صدها هزار از جوانان کشور به ورزش رو بیارن و جسم‌ و روح و شخصیتشون رو در همین عرصه شکوفا کنند اگر چه بعید میدونم شما این رو هم‌درک کنید .
در هر هر حال
اصلا اگر خود شما اگه ده سال در مورد چیزی نظر ندین کسی
. نمیگه چرا حرف نمیزنین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر