بازدید 4038

خدمات رسانی ویژه اورژانس به ناشنوایان و اوتیسمی‌ها

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از آمادگی این سازمان برای همکاری با انجمن های ناشنوایان و اوتیسم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 02 March 2021

به گزارش «تابناک»، مجتبی خالدی در گفت وگو با ایسنا در این باره ظهار کرد: سازمان اورژانس کشور امسال دو طرح ویژه را راه اندازی کرد که یکی از آن ها مربوط به خدمات رسانی به افراد ناشنوا بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه سازمان اورژانس کشور تمام زیرساخت های لازم را فراهم کرده است و بقیه اقدامات باید توسط انجمن های مربوط انجام شود. انجمن های مربوط باید شماره این افراد را در سامانه ما ثبت کنند تا به محض تماس و پیامک آن ها آمبولانس را اعزام کنیم.

خالدی گفت: طرح مشابهی را هم برای بیماران اوتیسم در نظر گرفتیم که مشابه به طرح ناشنوایان است. امیدواریم ثبت شماره این افراد از سوی انجمن های مربوط پیگیری شود.

وی افزود: در سازمان اورژانس کشور عقیده داریم که باید همه افراد جامعه به خدمات 115 دسترسی داشته باشند، به همین جهت اگر انجمن ها ایده ای در زمینه ارائه بهتر خدمات به اعضای خود دارند می توان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کرد. از طرف سازمان اورژانس کشور در جهت تسهیل ارائه خدمات آمادگی وجود دارد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: همکاری های خوبی در این زمینه صورت گرفته و نشست هایی را در همین زمینه ها داشتیم. تعداد انجمن ها بسیار است و گاهی انجمن ها زیرمجموعه های بسیاری دارند، خواهش ما این است که یک انجمن مرکزی متولی این اقدامات شود و بقیه زیرمجموعه ها از طریق انجمن مرکزی اطلاعات تماس افراد را به دست ما برسانند.

خالدی با اشاره به آمادگی سازمان اورژانس کشور برای فراهم کردن زیرساخت ها گفت: با هماهنگی هر انجمن می تواند لیست اعضای خود را در سایت اورژانس کشور بارگذاری کند.

وی افزود: یکی از نگرانی های ما این است که یکی از افراد ناشنوا دچار مشکل شود و متاسفانه هیچ راه ارتباطی برای او بازنگذاشته باشیم، تلاش ما این این است که علاوه بر تماس راه های دیگری را هم برای برقرار کردن تماس ایجاد کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان