بازدید 8315

جزئیات تیراندازی در کوچه پس کوچه‌های البرز

معاون دادگستری استان البرز در رابطه با فیلمی که روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده و نشان می‌دهد پلیس به فردی تیراندازی می‌کند، گفت: پلیس طبق قانون عمل کرده است؛ متهم به وسیله قمه به چند نفر از اهالی محل آسیب رسانده بود و همانطور که در فیلم مشخص است قصد تسلیم شدن نداشت.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 01 March 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، جواد یاوری، معاون دادگستری استان البرز، امروز در رابطه با فیلم درگیری پلیسی با لباس شخصی و یک اوباش که در کوچه‌ای خلوت اتفاق افتاده است و به تیراندازی و دستگیری متهم منجر شد، گفت: فردی که به سمت او شلیک شده است، با چند نفر درگیر و به وسیله یک قمه به آن‌ها آسیب رسانده بود که در این میان دسته کم سه نفر زخمی شدند، در این میان نیرو‌های انتظامی به سرعت در محل درگیری حاضر می‌شوند.

معاون دادگستری استان البرز با بیان اینکه مأمور پلیس طبق اصول و قواعد ابتدا اقدام به شلیک تیر هوایی کرد، افزود: با توجه به این متهم قصد فرار داشته و تسلیم قانون نشده است، مامور یک تیر به پای متهم شلیک می‌کند.

وی تصریح کرد: شکات این پرونده به پزشکی قانونی معرفی شدند؛ در این میان تاندون دست یکی از شکات پاره شده است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فرد متخلف در بیمارستان بستری است، یادآور شد: متهم پس از بهبودی به دادسرا معرفی و تحقیقات و بازجویی انجام خواهد شد.

وی در رابطه با علت درگیری اضافه کرد: فرد متهم سابقه دار است و پیش از این نیز به جرم درگیری روانه زندان شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر