بازدید 7345
در پی ارسال کمک‌های مومنانه به زلزله‌زدگان سی سخت صورت گرفت؛

قدردانی فرماندار دنا از کمک‌های رضایی به سی سخت

فرماندار دنا، با اسال نامه‌ای از اهدای کمک‌های مومنانه به زلزله‌زدگان سی‌سخت توسط ستاد توانمندسازی محرومین کشور قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 01 March 2021

عبدالحمید پناهی، فرماندار دنا، با اسال نامه‌ای از اهدای کمک‌های مومنانه به زلزله‌زدگان سی‌سخت و راه‌اندازی آشپزخانه و توزیع غذای گرم و اهدای 186 تخته فرش توسط ستاد توانمندسازی محرومین کشور قدردانی کرد.

به گزارش تابناک به نقل از سایت کبنا (سایت خبری جامع استان کهگیلویه و بویراحمد)، فرماندار دنا، در این نامه خطاب به دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور، از خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان شهر سی‌سخت، ایجاد قرارگاه جهادی از جمله راه‌اندازی آشپزخانه و توزیع غذای گرم و اهدای 186 تخته فرش 6 متری برای توزیع در بین خانواده‌های آسیب‌دیده از زلزله تشکر و قدردانی کرده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پنجشنبه شب با حضور در سی سخت، شب را در کنار خانواده‌های زلزله‌زده به صبح رسانید و صبح جمعه پس از بازدید از مناطق آسیب‌دیده شهر سی‌سخت و دیدار با نیروهای مسلح امدادرسان و تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران در فرمانداری دنا، به شهر پاتاوه رفت و با مردم این شهر نیز دیدار و گفتگو کرد.

در نامه فرماندار دنا، از امیرحسین رستمی نماینده دکتر رضایی که به همراه گروه‌های جهادی، بر امدادرسانی به زلزله‌زدگان نظارت داشت، قدردانی شده است.

گفتنی است اقلام اهدایی که توسط ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور از محل کمک های مومنانه گردآوری و به فرماندار شهرستان دنا تحویل داده شده، با مدیریت میدانی سپاه سی سخت توزیع خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر