بازدید 5116

بهاروند: رییس بعدی فدراسیون ۱۶۰میلیارد در حساب پول دارد!

کد خبر: ۱۰۳۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 28 February 2021

حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال در ابتدای مجمع انتخاباتی این فدراسیون اظهار کرد: بعد از تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال که با تلاش و زحمات همکاران من و وزارت ورزش و اعضای هیات‌رئیسه انجام شد، الان انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. در یک سال گذشته، تلاش های زیاد انجام شد که الان انتخابات برگزار شود. برای فردی که امروز به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود،‌ آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: در چهار سال گذشته، زحمات زیادی کشیده شد که انصاف نیست به اشاره نکنیم. البته ایراداتی هم در کار بود. صعود به جام‌جهانی و انجام بازی‌های خوب در جام‌جهانی و کسب مقام در فوتسال و فوتبال ساحلی در آسیا از دستاوردهای ما بود. ما در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان با همکاری ورزات ورزش و وزارت بهداشت بازی‌های لیگ را برگزار کردیم در حالی که در برخی کشورها به خاطر کرونا مسابقات لغو شد. الان هم که مسابقات بدون مشکل در تمام رده‌ها برگزار می‌شود.

او ادامه داد: برخی می گویند فدراسیون فوتبال بدهکار است. با توجه به مطالبات فدراسیون در فیفا، این بدهی ناچیز است. با توجه به این منابع، رئیس بعدی فدراسیون فوتبال ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد تومان در اختیار خواهد داشت تا برای فوتبال هزینه کند. در هر صورت برای رئیس بعدی فدراسیون فوتبال آروزوی موفقیت می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل