بازدید 11784
۵
پیش از ظهر فردا توسط مجمع فدراسیون در سالن اجلاس سران انجام خواهد شد

انتخاب ۱۱مدیر ارشد فوتبال ایران ازبین ۶۹ نامزد

۶۹ نفر برای این انتخابات در سمت‌های مختلف نامزد شده‌اند که نهایتا ۱۱ نفر برگزیده خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ 27 February 2021

فردا دهم اسفندماه ۹۹ و روز پایان انتظار طولانی اهالی فوتبال برای تعیین رییس جدید فدراسیون این رشته ورزشی است. انتخاباتی که قرار بود سال گذشته در چنین روزهایی برگزار شود اما با مخالفت فیفا به دلیل عدم اصلاح اساسنامه فدراسیون و تعلل فدراسیون تاج یکسال به تعویق افتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران در بحرانی ترین روزهایش از تاریخ تاسیس تا به امروز قرار دارد و غیر از صدور حکم توقیف ساختمانش، با رای سنگین فیفا برای پرداخت غرامت به سرمربی ناکام بلژیکی قرار دارد. میراثی سیاه از مهدی تاج و یارانش در هیات رئیسه فدراسیون فعلی که بعید است به این زودی ها تاثیر اشتباهات شان از پیکر فوتبال کشور پاک شود.

مصطفی آجرلو، شهاب‌الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و علی کریمی (به ترتیب حروف الفبا) چهار نفری هستند که پا به این عرصه گذاشته‌ و صلاحیت شان تایید شده است و با برنامه‌های خود امیدوار به خروج فوتبال ایران از رکود و تباهی هستند و قصد دارند فدراسیونی تا گلو فرورفته در بدهکاری و استقراض و فساد و تبعیض را از بحران خارج کنند.

انتخاب ۱۱مدیر ارشد فوتبال ایران ازبین ۶۹ نامزد

به جز صندلی ریاست، باید تکلیف ۱۰ کرسی هیات رئیسه هم مشخص شود. بعد از تعیین ریاست فدراسیون فوتبال، نوبت به رای گیری برای سه نامزد پیشنهادی رئیس جدید برای سمت‌های نایب رئیس اول، دوم و سوم (بانوان) است. اعضای مجمع به نفرات معرفی شده رای خواهند داد و کسی که ۵۰ درصد آرا را به دست آورد، می‌تواند همراه با رئیس جدید راهی ساختمان سئول شود.

در ادامه حاضران برای سمت‌های باقی مانده در هیات رئیسه رای گیری می‌کنند. از میان داوطلبان، دو نفر از میان مدیران عامل باشگاه‌ها، دو نفر از میان روسای هیات‌های فوتبال و همینطور سه نفر از میان کارشناسان انتخاب خواهد شد.

در این بخش هم نفراتی که در هر بخش بیشترین آرا را به دست بیاورند، راهی هیات رئیسه می‌شوند که با توجه به تعدد نامزدها، احتمالا آرا میان افراد مختلف تقسیم خواهد شد و رقابت سخت‌تر از بخش ریاست است.

به طور کلی ۶۹ نفر برای این انتخابات در سمت‌های مختلف نامزد شده‌اند که نهایتا ۱۱ نفر برگزیده خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
فوتبالی های میتوانند به داد فوتبال برسند نه تجار و کاسبان و مدیرانی که به دنبال کسب اعتبار و جایگاه تو دستگاه های هستند . فقط فوتبالی های بیایند.
رای دهندگان کی هستند
مصطفی آجرلو، شهاب‌الدین عزیزی خادم، کیومرث هاشمی و علی کریمی (به ترتیب حروف الفبا) ....
هاشمی - کریمی؛ حتی بر اساس اسم کوچک هم که باشه باز به ترتیب حروه الفبا نیست.
معنی به ترتیب حروف الفبا را فهمیدیم.
به امید پیروزی علی کریمی
اگر کسی غیر از کریمی رییس بشه قطعا پارتی بازی واعمال نفوذ شده شک نکنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار