بازدید 6842
مجمع فدراسیون با ضیافت و جلسه شبانه تغییر مسیر نمی‌دهد

آخرین گمانه از رای کاندیداهای فوتبال: گزینه دولت به دوردوم نمی‌رسد

آرای گزینه مورد حمایت دولت به شدت ریزش داشته است و اغلب اعضای مجمع قصد دارند رای خود را به یکی از نامزدهای مستقل اختصاص بدهند.
کد خبر: ۱۰۳۷۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 26 February 2021

در فاصله ۴۸ ساعت تا برگزاری انتخابات مهمترین فدراسیون ورزشی کشور که حالا بیشتر از مراسم رای اعتماد وزرا خبرساز شده است، بررسى هاى صورت گرفته خصوصا گفت و گو با اعضاى مجمع فدراسيون فوتبال تا حدودى وضعيت آراى نامزدها در انتخابات را مشخص كرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس گفته ها و نظرات روزهاى اخير ، همچنين گزارش هايى كه به گوش مى رسد آرای گزینه مورد حمایت دولت به شدت ریزش داشته است و اغلب اعضای مجمع قصد دارند رای خود را به یکی از نامزدهای مستقل اختصاص بدهند.

آخرین گمانه از رای کاندیداهای فوتبال: گزینه دولت به دوردوم نمی‌رسد
اقبال قابل توجهى در روزهاى اخير به جلوگیری از توفیق دولت در مجمع دهم اسفند نشان داده شده و مصاحبه و اظهارات برخى از روساى هيات هاى استان ها نشان مى دهد كه موضع جدى عليه دخالت دولت دارند و به گزينه وزارت ورزش راى نخواهند داد.

بر همين اساس انتظار مى رود يك چینش تازه و اتفاق بزرگ رقم بخورد.
در این ميان سبد راى کاندیداهایی كه مخالف دخالت دولت بودند در مجموع و در حال حاضر پيشتاز است و احتمالا با يكى ديگر از نامزدها به دور دوم مى رسد.
غافلگيرى بزرگ جايى است كه بر خلاف پيش‌بينى ها نامزد مورد نظر دولت مثل انتخابات ساير رشته هاى ورزشى با اقبال مجمع مواجه نيست و حتى شانس رسيدن به دور دوم را از دست داده است.

رخداد عجیب حتی می‌تواند احتمال رقم خوردن نتيجه انتخابات در دور اول باشد. بايد ديد در ٤٨ ساعت آینده معادلات چگونه رقم خورد؟ آیا جلسات شبانه و ضیافت های پرهزینه باعث تغییر رای برخی خواهد شد یا آنها بی توجه به این صحنه آرایی های منفعت طلبانه برای تحمیل یک فرد خاص به مجمع، در اندیشه حفظ آبروی فوتبال ایران و جلوگیری از ورشکستگی در چهار سال آینده خواهند بود.

آخرین گمانه از رای کاندیداهای فوتبال: گزینه دولت به دوردوم نمی‌رسد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل