بازدید 8726

عزیزی خادم: قبل از گمانی‌زنی بهتر است ابتدا اساسنامه را مطالعه کنند

طبق اساسنامه و اختیاری که به هیئت رئیسه داده می‌شود، عمل می‌کنیم و خیلی از این مسائل و اسامی که نام برده می‌شود گمانه‌زنی است. هر تصمیمی که گرفته خواهد شد بر مبنای عقلانیت و یک کار تیمی خواهد بود
کد خبر: ۱۰۳۷۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 25 February 2021

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال تاکید کرد که اگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، براساس خردجمعی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم عنوان کرد: اعتقاد داریم و می‌خواهیم در فدراسیون فوتبال تصمیم جمعی بگیریم و رئیس فدراسیون در کنار 11 عضو هیئت رئیسه (شامل نواب رئیس و اعضای هئیت رئیسه) برای فوتبال تصمیم می‌گیرند. اگر با لطف الهی انتخاب شویم، نگاه و تصمیمات ما مبتنی بر خرد جمعی خواهد بود.

وی ادامه داد: فوتبال به دو چیز احتیاج دارد، اول تلاش برای تضمین منافع بلندمدت فوتبال است و مسئله دوم خرد جمعی برای اراده فدراسیون فوتبال. فوتبال ایران نیاز به آرامش دارد و این آرامش نیازمند همراهی و همدلی است و قطعا تصمیماتی که مبتنی بر عقلانیت و خرد جمعی گرفته می‌شود می‌تواند به آرامش فوتبال کمک کند. اهداف مهمی که در نظر ما هست در سایه آرامش متبلور می‌شود. 

عزیزی خادم: قبل از گمانی‌زنی بهتر است ابتدا اساسنامه را مطالعه کنند

عزیزی‌خادم گفت: در ایام پیش رو اولویت ما حضور موثر، فعال و روشنگرانه در فضای رقابت آزاد و سالم در انتخابات است. نتیجه هرچه باشد به تصمیم و آرای اعضای مجمع احترام گذاشته و با آن همراه و همدل خواهم بود، چرا که به تدبیر و مقدرات الهی راضی و تسلیم هستم. ضمن اینکه اعتقاد دارم مجمع محترم فدراسیون فوتبال براساس عقلانیت، توجه به کارنامه و برنامه نامزدها، منافع و مصالح فوتبال ملی را در یک فرایند دموکراتیک و عادلانه عمل خواهد کرد. 

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: برنامه و اولویت ما برگزاری انتخابات است و بعد از انتخابات هم بنای ما این است که با هیئت رئیسه‌ای که رای می‌آورد، برای تک‌تک ارکان فدراسیون تصمیم جمعی و عقلانی بگیریم. این رویکرد ما است که افراد براساس خردجمعی مسئولیت می‌گیرند. طبق اساسنامه و اختیاری که به هیئت رئیسه داده می‌شود، عمل می‌کنیم و خیلی از این مسائل و اسامی که نام برده می‌شود گمانه‌زنی است. هر تصمیمی که گرفته خواهد شد بر مبنای عقلانیت و یک کار تیمی خواهد بود و هیئت‌رئیسه فدراسیون با یک خرد جمعی تصمیم‌گیری می‌کند و یک شخص تصمیم‌گیر نخواهد بود. کسانی که گمانه‌زنی می‌کنند بهتر است ابتدا اساسنامه فدراسیون فوتبال را مطالعه کنند. 

کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تلاش ما در راستای رعایت قوانین و مقررات آیین‌نامه‌های اجرایی مربوط به فرایند برگزاری انتخابات است که رعایت آنها ضامن سلامت، عدالت و رضایت همگان خواهد بود. امیدوارم با یک نگرش ملی، عالمانه و منصفانه و توجه همگان به مصالح واقعی فوتبال کشور شاهد یک انتخابات متمایز و رشد‌دهنده‌ای در تاریخ فوتبال کشور باشیم. 

وی یادآور شد: باز هم می‌گویم همه مسائلی که مطرح می‌شود گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی است، هنوز رئیس فدراسیون انتخاب نشده و اگر من هم انتخاب شوم مبنای کارم براساس اختیاراتی که اساسنامه به هیئت رئیسه داده خواهد بود. من هم با اعضای هیئت رئیسه، هم با ذینفعان و هم نخبگان مشورت خواهم کرد و سعی می‌کنیم بهترین افراد که دغدغه و نگاه ملی دارند انتخاب کنیم و به نوعی با نظر اعضای هیئت رئیسه، صلاحیت‌گزینی و شایسته‌گزینی خواهیم داشت. 

عزیزی‌خادم گفت: خودم را به تبعیت از نظر هیئت رئیسه و مجمع ملزم می‌دانم و نگاه‌مان تعاملی و شایسته‌سالاری خواهد بود. هر 3 کاندیدا و رقبای من افرادی ‌ محترمی هستند و همه ما در یک فضای کاملا رقابتی و محترمانه در انتخابات شرکت خواهیم کرد. هر 3 نفر برای من قابل احترام هستند و تیم انتخاباتی من در اقصی‌نقاط کشور کارش را انجام می‌دهد. امیدوارم شاهد یک انتخابات دموکراتیک و عادلانه باشیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار