بازدید 13724
سوژه

رزومه‌سازی دروغین برای مدیرعامل جوان ماشین سازی!

قهرمانی آسیایی فوتسال مس سونگون در دوره مدیریتی محمدرضا کافی بدست آمد و بلافاصله کادر او بعداز رقابت‌ها کنار رفت و تیم با مدیریت نجفی عازم جام باشگاه‌های جهان شد و در همان دور نخست در گروه خود موفق به صعود نشد
کد خبر: ۱۰۳۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ 24 February 2021

در پی انتصاب های عجیب در سطوح مختلف باشگاه ماشین سازی تبریز در فصل اخیر، این بار یک آقازاده به عنوان مدیرعامل باشگاه تبریزی منصوب شد.

به گزارش تابناک ورزشی،  اوضاع و نتایج باشگاه ریشه دار و قدیمی شهر تبریز در لیگ بیستم اصلا خوب نیست و این تيم قعرنشینی را تجربه می‌کند و اگر اوضاع در نیم فصل دوم هم همینطور پیش برود، این تیم گزینه نخست سقوط به لیگ دسته اول خواهد بود.

اما امروز خبر رسید که فرزند شهردار سابق تبریز پس از مدیریت در مس سونگون ورزقان و اعتراضات نماینده مردم این شهر ، این بار در قامت مدیر ماشین سازی به فوتبال تبریز برگشته است. نکته جالب اما درباره رزومه ای است که کانال متعلق به این باشگاه درباره افتخارات نجفی منتشر کرده است.

رزومه‌سازی دروغین برای مدیرعامل جوان ماشین سازی!

این کانال تلگرامی نوشته:«حامد نجفی پیش از این بعنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان موفق شده است تاریخی ترین سال های فوتسال باشگاهی کشور را با یک دوره قهرمانی آسیا و یک دوره نایب قهرمانی در باشگاههای آسیا را رقم زده است.»

این ادعا و رزومه سازی درحالی است که قهرمانی آسیایی فوتسال مس سونگون در دوره مدیریتی محمدرضا کافی و با هدایت حمید بیغم تبریزی بدست آمد و این کادر بلافاصله پس از آن رقابت ها کنار رفتند و تیم با مدیریت نجفی و مربیگری تقی پور عازم مسابقات جام باشگاه‌های جهان شد و با کسب نتایج ضعیف در همان مرحله نخست در گروه خود موفق به صعود نشد و به تبریز برگشت.

مشخص نیست قلب واقعیت و مرتبط کردن افتخارات غیرمرتبط و حتی خیالی، با چه هدفی در مجموعه این مدیر تازه وارد و جوان صورت می‌گیرد.

رزومه‌سازی دروغین برای مدیرعامل جوان ماشین سازی!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس