بازدید 6710

نشست انتخاباتی عزیزی‌خادم با مدیران فوتبالی اصفهان

کد خبر: ۱۰۳۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶ 24 February 2021

نشست های انتخاباتی در آستانه مجمع دهم اسفندماه فدراسیون فوتبال شدت یافته است و نامزدهای نهایی مشغول طرح برنامه های خود برای اعضای صاحب رای در این انتخابات هستند.

به گزارش تابناک ورزشی، در تازه ترین جلسه در این رابطه، دکتر شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به همراه نایب رییس پیشنهادی سوم، شهره موسوی صبح امروز جلسه‌ای با مدیران استان اصفهان که در مجمع فدراسیون فوتبال صاحب رای هستند، برگزار کرد.

در این جلسه ۴ساعته صحبت‌های مثبتی پیرامون آینده فوتبال ایران، مسایل اقتصادی و طرح‌های اجرایی از سوی دکتر عزیزی‌خادم مطرح شد تا به فاصله ۴ روز تا برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، یکی از کاندیداهای این انتخابات برنامه‌هایش را برای بخشی از اعضای مجمع انتخاباتی شرح داده باشد.

نشست انتخاباتی عزیزی‌خادم با مدیران فوتبالی اصفهان

بخش مهمی از این جلسه به رویکرد و برنامه‌های کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال اختصاص داشت که به بحث گذاشته شد و موضوعات مهمی مورد توافق طرفین قرار گرفت.

کیومرث هاشمی،  شهاب الدین عزیزی خادم، علی کریمی و مصطفی آجورلو چهار کاندیدای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال ایران هستند که تا قبل از مجمع دهم اسفند فرصت دارند برنامه ها و اهداف خود را برای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تشریح کنند.

هیات های فوتبال استان ها و باشگاه های فوتبال بخش مهم و اعظم آرای مجمع فدراسیون فوتبال را به خود اختصاص داده اند. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر