بازدید 4760

احتمال کناره‌گیری کاندیدای نزدیک به دولت از انتخابات فوتبال

کد خبر: ۱۰۳۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸ 24 February 2021

برنامه مناظره گونه شبکه سه برای سه نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال،  یک خروجی برجسته داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، بخش قابل توجهی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال از مواضع اخیر یکی از کاندیداهای حاضر در انتخابات در برنامه دوشنبه شب استقبال قابل توجهی داشتند.
مناظره اخیر کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بازتاب گسترده ای بین اعضای مجمع این فدراسیون داشته و روسای هیات ها همچنین مدیران عامل باشگاهها و حتی مربیان و کاپیتان های تیم های با دقت موضوعات پیگیری شده در این مناظره را پیگیری کردند.
بر اساس گفت و گوهای صورت گرفته و اظهارات برخی از اعضای مجمع حفظ استقلال فدراسیون فوتبال و تقابل با گزینه دولت از جانب هیات ها همچنین برخی از باشگاهها مورد توجه قرار گرفته و این موضع را خواسته اکثریت مجمع فدراسیون دانسته اند.
گفته می شود همین اظهارات موجب جلب توجه بیشتر اعضای مجمع به مواضع صریح یکی از نامزدها شده که خواستار عدم دخالت دولت در انتخابات شده بود. به نظر می رسد بخش قابل توجهی از هیات های استانی بر همین اساس از این نامزد در انتخابات حمایت خواهند کرد و در سوی دیگر گزینه دولت بخشی از آرای خودش را در این مناظره از دست داده است.
شواهد روزهای اخیر و برخی گزارش های منتشر شده در رسانه ها حاکی از انصراف گزینه نزدیک به دولت است که پس از مناظره شرایط سخت تری را پیش روی خودش می بیند و تنها به آراء برخی از باشگاههای دولتی در این انتخابات امیدوار است. به این ترتیب رقابت اصلی بین دو نامزد دیگر باقیمانده در انتخابات شکل می گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر