بازدید 15594
بازتاب

واکنش ساترا به خبر علی کریمی و توضیح مهم تابناک

برنامه علی کریمی تاریخ مصرف دارد و در صورت صرف زمان برای تایید محتوای این برنامه برای پخش عمومی ، در عمل فرقی با ندادن مجوز وجود نخواهد داشت چراکه رخداد اصلی یعنی انتخابات فدراسیون فوتبال صبح روز دهم اسفندماه برگزار و به اتمام خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۳۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ 23 February 2021

ساترا در پی انتشار خبر عدم صدور مجوز برای پخش برنامه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون واکنش نشان داد و اعلام کرد «درخواست برنامه تی‌وی تاک در مسیر رسیدگی است.»

به گزارش تابناک ورزشی، روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر به نقل از علی سعد ـ معاون کاربران و تنظیم گری اجتماعی ساترا ـ اعلام کرده است: «ضمن تکذیب خبر منتشره مبنی بر عدم صدور مجوز در برخی از رسانه ها، اعلام می‌شود یکشنبه ۳ اسفندماه درخواستی از سوی فیلیمو برای پخش برنامه یکی از کاندیدا‌های فدراسیون فوتبال به دبیرخانه ساترا وصول شد که در مسیر معمول برای این برنامه‌ها قرار دارد.

‏این برنامه به دلیل ساختار حرفه‌ای و نمایشی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفته است. فرایند در نظر گرفته شده برای همه محتوا‌های نمایشی حرفه‌ای یکسان است که درخصوص برنامه همرفیق و سریال‌های قورباغه، خوب بد جلف و ... طی شده و رسانه‌های صوت و تصویر برنامه‌های خود را طی این فرایند منتشر کرده اند. ‏در صورتی که برنامه در دسته بندی نمایشی حرفه‌ای قرار نمی‌گرفت امکان پخش از صفحات شخصی افراد در رسانه‌های کاربر محور را داشت و به فرایند فوق الذکر نیاز نداشت.»

واکنش ساترا به خبر علی کریمی و توضیح مهم تابناک

تابناک خبر عدم صدور مجوز برای برنامه علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی را با تایید نزدیکان این کاندیدای تاییدصلاحیت شده انتخابات منتشر کرده است و لازم به ذکر می داند، در صورت عدم صدور مجوز طی زمان اندک باقیمانده تا انتخابات، این موضوع فرقی با مردود شدن این برنامه در بررسی های ساترا ندارد. همچنین خبر عدم صدور مجوز تا این لحظه صحت دارد و اگر از این ساعت به بعد مجوزی صادر شود، درباره آن خبر رسانی خواهیم کرد.

نکته مهم اینجاست که ساترا در این جوابیه، زمان وصول درخواست در دبیرخانه خود را سوم اسفندماه اعلام کرده و گفته است که جواب و نتیجه بررسی ها را باید با برنامه هایی مثل همرفیق و یا سریال «خوب، بد ، جلف» مقایسه کرد! این درحالی است که برنامه ویژه علی کریمی تاریخ مصرف دارد و در صورت صرف زمان برای تایید محتوای این برنامه قبل از پخش عمومی ، در عمل فرقی با ندادن مجوز نخواهد داشت چراکه رخداد اصلی یعنی انتخابات فدراسیون فوتبال صبح روز دهم اسفندماه برگزار و به اتمام خواهد رسید.

ساترا در این جوابیه به طور شفاف اعلام نکرده که بررسی مناسب بودن یا رد این برنامه تولیدشده، دقیقا تا چه زمانی طول خواهد کشید و آیا این مهلت باعث سوختن محتوای آن خواهد شد یا فرصت کافی برای پخش و تاثیر آن در رسانه وجود خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
آقای فروغی آیا ساترا در مدار شماست ؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
این چه سوالیه دیگه؟ خوب معلومه که هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
مافیای کثیف فوتبال و بعضا صدا و سیما و شبکه سه و.... مانع پخش می شوند
تابناک تو هم شدی فقط آتش بیار معرکه. خجالت بکش و شرم کن. خدا به داد قیامتمون برسه چه نون هایی داریم می خوریم
مشخص شد تاب و تحمل حرف حق و حقیقت رو ندارند.
اینا کجایی اند؟ علی کریمی سالها ملی پوش و کاپیتان تیم ملی بوده. و یا شاید زمانی که حریف های ایران را دریبل میزد اینان بغض می کردند!
بی خیال تابناک‌! اینا فکر می کنند ما همان ملت چهل سال پیش هستیم. چشم و گوش بسته.
دنیا دارن به سفر به مریخ فکر میکنن، اونوقت هنوز ما نگران از گردش اطلاعات!!
پاسخ ها
حق بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
آفرین... درود بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
چرا که راز بقای اینان عدم گردش اطلاعات است
تعجب می کنید که چرا جواب شفاف نداده؟؟؟؟
چون اصولا با شفافیت مخالف هستند، فقط انحصار می خواهند، فقط یک جانبه گرایی را می خواهند، فقط می خواهند بگویند ان چیزی که ما می گوییم صحیح است و بقیه اشتباه می کنند.
حالا که دیدن اعتراض به توقیف برنانه زیاد شده اومدن میگن نه اینجوری نبوده همیشه توو این مملکت همینجوریه اول یه کاری رو انجام میدن اگه اعتراض نشد ادامه میدن ولی اگه دیدن اعتراض زیاده میان از بیخ تکذیب میکنن
تابناک برو جمعش کن فکر کردی کی هستید که خارج از نوبت مجوز بدهند
اصلا برای عموم نیست این برنامه و مخاطبان خاص دارد
ساترا چه خاصیتی داره؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر