بازدید 5238

آب و برق اصناف متخلف در اهواز قطع می‌شود

فرماندار اهواز ضمن هشدار نسبت به قطع آب و برق اصناف متخلف گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و اصناف، باعث می‌شود تا آب و برق آنها را قطع کنیم که این کار در چند نقطه شهر اهواز انجام شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 23 February 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا جمال عالمی نیسی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: اهواز در وضعیت خوبی به سر نمی برد به گونه ای که بیمارستان های این شهر از بیماران کرونایی پر شده است.

وی افزود: کرونای انگلیسی یک ویروس وحشی و مهاجم است که پیر و جوان نمی شناسد لذا انتظار داریم شهروندان مراقب سلامتی خود باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

آمار مبتلایان بیشتر شود، محدودیت های بیشتری اعمال می کنیم

فرماندار اهواز به اعمال محدودیت های فیزیکی در سطح شهر اهواز اشاره کرد و گفت: دسترسی به خیابان های اصلی شرق و غرب اهواز محدود شده است تا از تردد خودروها کاسته شود. قطعا اگر وضع به همین روال ادامه پیدا کند محدودیت های بیشتری در اهواز اعمال می شود.

وی عنوان کرد: با ایجاد مانع ، حلقه ترافیکی شهر اهواز تنگ تر شده است تا از تردد خودروها در خیابان ها جلوگیری شود.

پاکسازی دستفروشان از هسته مرکزی شهر

عالمی نیسی بیان کرد: در روزهای آینده با اصناف متخلف و آن دسته از کسبه ای که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد جدی تری می شود البته اکثر صنوف متوجه حساسیت موضوع شده و رعایت می کنند که جای تشکر دارد.

وی به تجمع دست فروشان در سه، چهار نقطه از شهر اهواز اشاره کرد و افزود: در مرکز شهر عده ای دست فروش وجود دارند که تعدادی از آنها پاکسازی شدند. با توجه به شرایط قرمز اهواز، قطعا در روزهای آینده تمام نقاط شهر اهواز از وجود دست فروشان پاکسازی می شود تا تجمعی صورت نگیرد.

جریمه هفت هزار خودرو در اهواز تنها در ۲۴ ساعت

فرماندار اهواز در خصوص تردد خودروها در زمان اعمال محدودیت ها گفت: روز گذشته بیش از هفت هزار خودرو از طریق دوربین های سطح شهر جریمه شدند و این جریمه ها همچنان ادامه دارند.

وی در پایان افزود: خوشبختانه بالای ۹۰ درصد اصناف دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کنند اما باز هم انتظار داریم شهروندان خودمراقبتی کرده تا هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.

در حال حاضر ۱۱ شهر خوزستان در شرایط قرمز و هشت شهر نارنجی هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر