بازدید 5607

آجورلو: فوتبال ما روی گنج ۲۵هزارمیلیاردی نشسته

کد خبر: ۱۰۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰ 23 February 2021

مصطفی آجورلو، نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال در مورد انتخابات دهم اسفند ماه این مجموعه و برنامه های اقتصادی اش در شبکه سه صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،  آجورلو در این برنامه که با حضور سه کاندیدای نهایی ریاست فدراسیون برگزار شد و علی کریمی در آن غایب بود  اظهار کرد: برای یک چالش بزرگ آمده‌ام و برای همکاری با دولت و مجلس شورای اسلامی آماده هستم. شعار من فوتبال مستقل، قدرتمند و ثروتمند است. تجربه مدیریتی من در باشگاه دولتی، خصوصی و ورزش همگانی بوده است. ظرفیت ما در فوتبال آن قدر زیاد است که نترسیم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم. ما ثروتمند هستیم و باید بدهی‌ها پرداخت شوند تا فوتبال ایران به سرافرازی برسد.

بیشتر بخوانید

بیانیه مشترک علی کریمی و مهدوی برای انتخابات فدراسیون فوتبال
او افزود: فوتبال دنیا آماتور نیست و باید به مدار فوتبال حرفه‌ای جهان وارد شویم. بحث اقتصاد اصلی‌ترین موضوع است. تزریق حداقل ۱۰۰۰ میلیارد تومان پول به فوتبال، رویا نیست. بدهی وجود دارد، اما نباید از آن بترسیم. با ظرفیت‌هایی که در فوتبال ما وجود دارند، می توانیم بدهی‌ها را پرداخت کنیم. من در باشگاه پاس پول دولتی گرفتم، اما بخشی هم از طریق حامی مالی درآمدزایی داشتم. در تیم تراکتور حدود ۴۵ میلیارد تومان درآمدزایی کردم.

آجورلو ادامه داد: ضمن این که ۱۰۰ میلیارد تومان هم قرارداد سال آینده بود. ما باید فوتبال را در چرخه اقتصاد تعریف کنیم. ما روی گنجی نشسته‌ایم که داخل آن بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان پول وجود دارد. ما در محتوا و تبلیغات برنامه داریم، اما پول فقط در این جا نیست. پول در زندگی مردم است. باید زندگی مردم را به اقتصاد فوتبالی تبدیل کرد. در فوتبال حرفه‌ای درآمد باید مشخص شود. فوتبال به حدی گسترده است که ما نباید بترسیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان